Content marketing
Zajmujemy się kompleksowymi działaniami z zakresu content marketingu. Począwszy od opracowania strategii komunikacji dla sektorów B2C i B2B po ich wdrożenie w kanałach digitalowych.
Sposób, w jaki komunikujemy się z odbiorcami, jest niezwykle ważny, ponieważ wpływa na ich decyzje zakupowe i opinie o marce. Pomagamy firmom, które szukają właściwej drogi dotarcia do swoich potencjalnych klientów. Tworzymy strategie, taktyki, treści oraz plan promocji i dystrybucji. Współpracujemy z firmami, które potrzebują partnera, który zagwarantuje holistyczne podejście do całego procesu komunikacji. Celem content marketingu jest efektywne dotarcie z przekazem. Bez odpowiedniej strategii i materiałów to się nie uda.
Stworzenie odpowiedniej strategii, taktyki, a następnie planu promocji dystrybucji treści zajmuje zwykle około 3 tygodni. W zależności od zapotrzebowania na rodzaj contentu i jego format, powstaje on w okresie około 2-3 tygodni.
Proces tworzenia treści dostosowany jest do potrzeb klienta. Najczęściej na początku dobieramy koncepcje odpowiednie do celu, który klient chce osiągnąć. Proponujemy styl komunikacji, kanały, formaty, częstotliwości oraz plan promocji materiałów. W kolejnym etapie przygotowujemy również wizualizacje – zarówno statyczne grafiki, jak i animacje czy treści video.
zyskujesz?
- holistyczne podejście w zakresie content marketingu
- wizualizacje dostosowane do specyfiki kanału
- copywriting dostosowany do strategii, kanału i formatu
- kompleksowy plan promocji i dystrybucji treści
Content marketing obejmuje szereg różnych działań. Za każdym jednak razem przy tworzeniu materiałów należy wziąć pod uwagę kluczowe kwestie, takie jak: cele, strategia komunikacji, specyfika grupy odbiorców czy plan dystrybucji. Każdy z tych etapów powinien być dobrze przemyślany i spójny. Dzięki temu zwiększymy szanse na dotarcie z naszym przekazem do interesującej nas grupy osób i zainincjujemy oczekiwane działania.
Inne projekty z kategorii content&growth:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat rozwoju
Może wydawać się, że “projektowanie projektu” oznacza mniej więcej to samo co “masło maślane” i jest zbędną pracą, która zabierze całą naszą siłę i kreatywność. Jednak, by stworzyć coś, co ma się podobać, po pierwsze interesariuszowi, a po drugie użytkownikowi […]
W tym miesiącu na Wasze pytania dotyczące projektowania UX odpowiedział Antek – UX Team Leader. Chcecie poznać największe błędy w projektowaniu e-commerce, błędy poznawcze i psychologię w UX? To wszystko znajdziecie w poniższym tekście! Dlaczego UX i psychologia są nierozłączne? […]
Pierwsze chwile naszego przebywania na stronie poświęcamy na ogólny ogląd sytuacji: gdzie znajduje się menu, jak możemy uzyskać informację, której szukamy, czego dotyczy strona. Jeśli wszystko tworzy spójną całość, to zwiększa się szansa, że użytkownik zostanie na stronie dłużej. Aby […]

