Zobacz jak robimy strategię

ROBIMY

Innowacje

Nie boimy się odważnych podejść, których efektem są często innowacyjne rozwiązania. Dla firm stojących przed wyzwaniem tworzymy proces, który zdefiniuje problemy i kierujemy zespołami w poszukiwaniu nowych metod, produktów i modeli biznesowych. Pomagamy zarówno małym startupom w wyjaśnieniu ich propozycji wartości i modelu działania, jak i dużym międzynarodowym korporacjom w cyfrowej transformacji.

Firmy często borykają się z brakiem ram adekwatnych do specyfiki ich branży lub stawianych przez nie zadań. Skupiamy się na analizie sytuacji i proponowaniu takich strategii, narzędzi czy metod, które zaspokoją potrzeby nie tylko naszych klientów, ale przede wszystkim ich klientów i ich rynków.

… i robimy to za pomocą…
Design Thinking
Prowadzimy warsztaty z metodyki design thinking. Pracujemy w interdyscyplinarnym zespole, w którym opracowujemy strategie i rozwiązania w trakcie procesu pracy projektowej.
Service Design
W celu oceny produktu testujemy go na przyszłych użytkownikach. Daje to bezpośrednie informacje o tym, jak użytkownicy korzystają z systemu.
Analiza trendów
Zbieramy informacje związane z aktualnymi trendami i znajdujemy wzór, aby zaproponować klientowi najbardziej efektywne rozwiązanie.
Mentoring dla Startupów
Wspieramy startupy w procesie tworzenia ich biznesów. Pomagamy znaleźć mocne strony koncepcji, ale także informujemy o słabych stronach. Sprawdzamy ryzyka, szanse i zagrożenia.

ROBIMY

Strategię produktu

Proces tworzenia strategii produktu to iteracyjna sekwencja zadań mających na celu zmniejszenie niepewności wokół problemu lub pomysłu, by upewnić się, że produkt jest kierowany do odpowiednich odbiorców i rozwiązuje właściwy problem biznesowy.

Budujemy zrozumienie problemu i potrzeb użytkowników wśród wszystkich zainteresowanych. Rozmawiamy z użytkownikami i staramy się zrozumieć ich problemy. Dopiero wtedy projektujemy dedykowane rozwiązania i interfejsy. Pomagamy zdefiniować model biznesowy, który pozwoli na komercjalizację stworzonego produktu.

…i robimy to za pomocą…
Badania użytkowników
Badamy użytkowników, koncentrując się na zrozumieniu ich zachowań, potrzeb i motywacji za pomocą technik obserwacji, analizy zadań i innych metodologii feedbacku.
Analiza rynków i benchmarków
Przeprowadzamy profesjonalną analizę rynku klienta i sprawdzamy istniejące rozwiązania, które mogą wesprzeć jego biznes.
Pomysł
Realizujemy proces generowania, rozwijania i komunikowania nowych pomysłów podczas tworzenia projektu, aby móc go udoskonalać.
Priorytetyzacja
Z puli pomysłów czy możliwych modeli biznesowych wygenerowanych podczas warsztatów wybieramy te najbardziej wartościowe i wykonalne.
Walidacja pomysłu
Zajmujemy się procesem testowania i walidacji produktu lub pomysłu biznesowego w celu zmaksymalizowania jego sukcesu podczas wprowadzania na rynek.
Product Roadmap
Określamy szczegółowy harmonogram wypuszczenia produktów na rynek oraz plan działania.
Minimum Viable Product
Tworzymy działający produkt o minimalnej funkcjonalności, który pozwala sprawdzić, czy pomysł jest opłacalny.
Business Model Canvas
Zajmujemy się zarządzaniem strategicznym oraz szablonem modelu biznesowego Startupów. Opisujemy pozycję wartości produktu, infrastrukturę, klientów i finanse.

ROBIMY

Komunikację i strategię marki

Użytkownicy nie kupują produktów, kupują historie. Pomożemy Ci opowiedzieć Twoją. Wspólnie stworzymy markę, zdefiniujemy jej istotę, a następnie zaplanujemy roadmapę działań komunikacyjnych, aby zapewnić sukces Twojemu produktowi.

Zdefiniujemy cele komunikacyjne i grupy docelowe. Zaproponujemy kanały, komunikaty i częstotliwość komunikacji, aby spełnić zdefiniowane KPI. Przygotujemy key visual i brandbook Twojej marki, wyprodukujemy content, w tym video i zrealizujemy plan.

… i robimy to przy pomocy…
Value Proposition
Przygotowujemy ofertę z zestawem korzyści, które zaspokajają potrzeby klientów. Moga to być towary, usługi, informacje czy doświadczenia.
Projekt koncepcyjny
Koncepcje zaproponowane w ramach przygotowanej strategii przekładamy na projekty wizualne.
Archetyp Marki
Pracując nad komunikacją, pomagamy nadać marce ludzką postać, wykorzystując ramy archetypu marki. Głęboko zakorzeniona wiara w prawdziwość marki określi dalszy kierunek komunikacji.
Pozycjonowanie (Bullseye)
Zapewniamy kontekst, by lepiej zrozumieć pozycję marki na rynku. Definiujemy mantrę marki, punkty równorzędne, punkty różnicowe, uzasadnienia i wartości marki, osobowość i charakter.
Nie potrzebujesz naszych strategii jeśli wiesz…
Nie potrzebujesz naszych strategii jeśli wiesz…
Nie potrzebujesz naszych strategii jeśli wiesz…
Nie potrzebujesz naszych strategii jeśli wiesz…
  • kto jest Twoim dobiorcą docelowym
  • czego potrzebuje Twoja grupa docelowa
  • jak do nich dotrzeć
  • jak się z nimi komunikować

Inne projekty z kategorii strategia:

Zobacz co nasi specjalisci napisali
na temat strategii i narzędzi

Learner-centered design thinking – przepis na idealny kurs online

Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować.  Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]

Czytaj
Kreatik talks- Marek Nadra o tym, jak wdrażać innowacje w dużej organizacji.

Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]

Czytaj
Kreatik talks – przepis Piotra Buckiego na viral

Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]

Czytaj
Kreatik stworzył akcję #jesteswplatany, która promowała książkę z opowiadaniami kryminalnymi, które podarowali naszej fundacji pisarze. To było bardzo pomysłowe. Stworzyli też ulotkę i nową stronę internetową. Wszystko – nowoczesne, przejrzyste, sprytne. Nasza współpraca układała się świetnie – czułem, że mam do czynienia z ludźmi, którzy znają się na swoim fachu. Bez opóźnień, wszystko poszło tak, jak powinno. Szczerze polecam!
Adam Kompowski
Dom Autysty Fundation

Wyceń projekt
en pl