Zobacz jak robimy strategię
ROBIMY
Innowacje
Nie boimy się odważnych podejść, których efektem są często innowacyjne rozwiązania. Dla firm stojących przed wyzwaniem tworzymy proces, który zdefiniuje problemy i kierujemy zespołami w poszukiwaniu nowych metod, produktów i modeli biznesowych. Pomagamy zarówno małym startupom w wyjaśnieniu ich propozycji wartości i modelu działania, jak i dużym międzynarodowym korporacjom w cyfrowej transformacji.
Firmy często borykają się z brakiem ram adekwatnych do specyfiki ich branży lub stawianych przez nie zadań. Skupiamy się na analizie sytuacji i proponowaniu takich strategii, narzędzi czy metod, które zaspokoją potrzeby nie tylko naszych klientów, ale przede wszystkim ich klientów i ich rynków.
ROBIMY
Strategię produktu
Proces tworzenia strategii produktu to iteracyjna sekwencja zadań mających na celu zmniejszenie niepewności wokół problemu lub pomysłu, by upewnić się, że produkt jest kierowany do odpowiednich odbiorców i rozwiązuje właściwy problem biznesowy.
Budujemy zrozumienie problemu i potrzeb użytkowników wśród wszystkich zainteresowanych. Rozmawiamy z użytkownikami i staramy się zrozumieć ich problemy. Dopiero wtedy projektujemy dedykowane rozwiązania i interfejsy. Pomagamy zdefiniować model biznesowy, który pozwoli na komercjalizację stworzonego produktu.
ROBIMY
Komunikację i strategię marki
Użytkownicy nie kupują produktów, kupują historie. Pomożemy Ci opowiedzieć Twoją. Wspólnie stworzymy markę, zdefiniujemy jej istotę, a następnie zaplanujemy roadmapę działań komunikacyjnych, aby zapewnić sukces Twojemu produktowi.
Zdefiniujemy cele komunikacyjne i grupy docelowe. Zaproponujemy kanały, komunikaty i częstotliwość komunikacji, aby spełnić zdefiniowane KPI. Przygotujemy key visual i brandbook Twojej marki, wyprodukujemy content, w tym video i zrealizujemy plan.
- kto jest Twoim dobiorcą docelowym
- czego potrzebuje Twoja grupa docelowa
- jak do nich dotrzeć
- jak się z nimi komunikować
Inne projekty z kategorii strategia:
Zobacz co nasi specjalisci napisali
na temat strategii i narzędzi
Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować. Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]
Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]
Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]