Prilo
Product Discovery

Wyzwanie

Naszym zadaniem była realizacja pomysłu naszego klienta – platformy dla przewoźników i spedytorów w obszarze transportu samochodowego w Europie. Klient musiał wspólnie opracować strategię, wygląd i funkcjonalność platformy.

 

 

 

O projekcie

Prilo to unikalne na rynku rozwiązanie do zarządzania transportem samochodów. Platforma łączy przewoźników z firmami, które poszukują partnera do przewozu swoich samochodów.

Klient
Prilo
Usługa
Product Discovery
Branża
Automotive

MASZ PODOBNE WYZWANIE?

Nie ważne, na jakim etapie rozwoju swojego biznesu właśnie jesteś. Możesz na nas liczyć!

Kontakt

Podczas wspólnych warsztatów zdefiniowaliśmy grupę docelową i stworzyliśmy aktualną customer journey map. Zidentyfikowaliśmy problemy użytkowników i zaproponowaliśmy rozwiązania, które moglibyśmy zastosować na platformie, aby ich uniknąć. Nasz zespół przeprowadził analizę konkurencji, głównie pod kątem rozwiązań i funkcjonalności. W całym procesie Product Discovery przeprowadziliśmy z klientem burzę mózgów, co ułatwiło proces tworzenia i rozwiązywanie problemów. Kolejnym krokiem było wybranie najlepszych pomysłów i przeniesienie ich do Miro w postaci szkiców, co pomogło w podjęciu ostatecznej decyzji.

Product and business goals

Kolejnym krokiem było event storming w celu zmapowania wydajności platformy. Następnie tworzyliśmy user stories, makiety, a później prototypy, na których przeprowadzaliśmy testy użyteczności z grupą docelową. Ostatnim etapem było stworzenie design systemu.

Równolegle z tymi procesami pracowaliśmy nad strategią modelu biznesowego z wykorzystaniem business model canvas oraz nad brandingiem.

Zaangażowanie klienta w proces Product Discovery było kluczowe i pozwoliło nam wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania i podjąć decyzje w oparciu o obszerną wiedzę.

Krok 1

Określenie grupy docelowej
Stworzenie aktualnej custome journey map
Identyfikacja problemów użytkowników
Propozycja rozwiązań mających na celu uniknięcie problemów użytkowników
Przygotowanie analizy konkurencji

Krok 2

Burza mózgów

Krok 3

Mapowanie wydajności platformy
Tworzenie historii użytkowników
Tworzenie makiet
Tworzenie prototypów
Przeprowadzanie testów użyteczności z grupą docelową

Krok 4

Stworzzenie design systemu

Krok 5

Opracowanie modelu biznesowego przy użyciu business model canvas
Opracowanie strategii brandingowej

The final result 
The final result 
The final result 
The final result 

OSOBY ODPOWIEDZIALNE
ZA TEN PROJEKT

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Monika Konarzewska
Chief Strategy Officer

Describe your challenge and reach out for more with us
Price your project
Price your project
Price your project
Price your project
Price your project
Price your project
Price your project
Price your project
Price your project

Wyceń projekt
en pl