Projektowanie interfejsów to dziś nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim efektywności. Chodzi o rozwiązania, które realnie wpływają na wynik. W centrum każdego produktu cyfrowego stoi nie tylko użytkownik, ale też biznes, który oczekuje mierzalnych efektów. Prawdziwa wartość designu ujawnia […]
Od 28 czerwca 2025 roku w Polsce zacznie obowiązywać Europejski Akt o Dostępności (EAA), który nałoży na wiele firm prawny obowiązek zapewnienia dostępności cyfrowej swoich produktów i usług – w tym sklepów internetowych, aplikacji mobilnych, bankowości online, terminali płatniczych czy […]
Dostępność cyfrowa to nie tylko kwestia wygody, ale fundamentalne prawo, które zapewnia równy dostęp do technologii i usług dla wszystkich użytkowników. Podczas webinaru zorganizowanego przez Patrycję Mikołajek, UX designerkę i ekspertkę ds. dostępności, rozmawiano o wyzwaniach, jakie napotykają osoby z […]
Europejski Akt Dostępności rewolucjonizuje standardy dotyczące dostępności cyfrowej. Co to oznacza dla użytkowników i przedsiębiorców? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu. Z Raportu Digital 2024 opublikowanego na stronie Datareportal wynika, że 5,35 miliarda osób korzysta obecnie z internetu, co stanowi […]
Magdalena Węcłaś, Head of Strategy&Content w Kreatiku, rozmawiała z Ernestem Wołkowyckim-Dołęgą – Head of Digital w LUX MED, o wyzwaniach, trendach i kluczowych zagadnieniach z obszaru self service. Cześc Ernest, bardzo się cieszymy, że zechciałeś wziąć udział w naszym wywiadzie. […]
Prawie 70% użytkowników e-commerce porzuca koszyki przed finalizacją zakupu. To dużo! Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku i dowiedzmy się, jak sprawić, by kupujący wracali i finalizowali swoje zamówienia w sklepie, co skutecznie obniży wskaźnik porzuconych koszyków. Dlaczego klienci porzucają koszyki? […]