Kiedy hasło dodaje skrzydeł

Są slogany, o których mówi się przez lata, nie zawsze jednak mówi się o nich dobrze. Red Bull wie o tym najlepiej. Hasło Doda Ci skrzydeł ma na swoim koncie wzloty i upadki.

Rozgrzewki – paliwo naszego mózgu, kreatywności i dobrej zabawy
Rozgrzewki – paliwo naszego mózgu, kreatywności i dobrej zabawy

Znasz sportowców, którzy przed zawodami się nie rozgrzewają? Raczej nie! Osoby uprawiające sport wiedzą, że rozgrzewka to ważny element przygotowania do właściwego działania. W Kreatiku rozgrzewką rozpoczynamy każdy nowy tydzień. Wyobraziłeś sobie orbitreki, hantle i sztangi w naszej salce konferencyjnej, a nas w leginsach i  plastikowych bidonach w dłoni? Zaskoczę Cię – żaden z tych przyrządów nie jest nam potrzebny, nie rozgrzewamy mięśni, ćwiczymy kreatywność, komunikację, współpracę zespołową, a przy tym wszystkim chcemy po prostu dobrze się bawić.

Para idealna
Para idealna

Marka Levi’s jest znana na całym świecie. Jej spoty reklamowe również. Osadzone w czasie i miejscu opowiadają fragment z życia głównego bohatera, który w jeansach Levi’sa wygląda zjawiskowo. Dzięki temu, że marka istnieje na rynku od wielu lat, możemy na jej przykładzie prześledzić zmiany społeczne i kulturalne na przestrzeni ostatnich dekad.

OKR-y – Zobacz jak to robimy! 4 kroki usprawniające proces.
OKR-y – Zobacz jak to robimy! 4 kroki usprawniające proces.

OKR (ang. objectives and key results) to framework polegający na wyznaczeniu najważniejszych celów, a następnie dobraniu miar, które będą obiektywnymi wskaźnikami zbliżania się do nich. O tym, czym są OKR-y i dlaczego warto na ich podstawie ustalać cele już pisaliśmy. Dzisiaj, rok po wdrożeniu projektu podzielimy się naszym doświadczeniem w pracy z tym frameworkiem.

Ponieważ jesteś tego warta
Ponieważ jesteś tego warta

Dobry slo­gan potrafi towa­rzy­szyć marce przez długie lata. Niestety, słaby też. Ten, o którym zaraz przeczytacie, jest nie tylko hasłem, ale też swoistym manifestem. I z pewnością fakt, że L’Oreal nie zmienił go od prawie 50 lat, jest dowodem na to, że jest tego wart.

Nowości na Instagramie
Nowości na Instagramie

Kto jeszcze nie korzysta z Instagrama ten gapa, bo to świetne narzędzie do promowania produktów i usług! Na zlecenie Facebook IQ powstało badanie, którego wyniki pokazał, że aż 83% użytkowników deklaruje, że aplikacja pozwala im odkrywać nowe produkty lub usługi.

Recenzja książki „Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki”
Recenzja książki „Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki”

Donald Miller prezes firmy Story Brand, autor książki i twórca metody w niej opisanej, twierdzi, że pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy i tym samym zwiększyć sprzedaż ich produktów i usług. Jestem skłonna mu uwierzyć.

Akcja Interakcja!
Akcja Interakcja!

Czas podsumowań zeszłego roku mamy już chyba za sobą. Teraz pora na prognozy. Firma Venngage przedstawiła wyniki raportu w infografice, która wskazuje na co w nadchodzącym roku będą zwracali uwagę użytkownicy, zwłaszcza jeśli chodzi o strony internetowe.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.