Nowości na Instagramie

Kto jeszcze nie korzysta z Instagrama ten gapa, bo to świetne narzędzie do promowania produktów i usług! Na zlecenie Facebook IQ powstało badanie, którego wyniki pokazał, że aż 83% użytkowników deklaruje, że aplikacja pozwala im odkrywać nowe produkty lub usługi.

Recenzja książki „Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki”
Recenzja książki „Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki”

Donald Miller prezes firmy Story Brand, autor książki i twórca metody w niej opisanej, twierdzi, że pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy i tym samym zwiększyć sprzedaż ich produktów i usług. Jestem skłonna mu uwierzyć.

Akcja Interakcja!
Akcja Interakcja!

Czas podsumowań zeszłego roku mamy już chyba za sobą. Teraz pora na prognozy. Firma Venngage przedstawiła wyniki raportu w infografice, która wskazuje na co w nadchodzącym roku będą zwracali uwagę użytkownicy, zwłaszcza jeśli chodzi o strony internetowe.

Siła słów w budowaniu zaangażowania
Siła słów w budowaniu zaangażowania

Styczeń zasypał marketerów wieloma podsumowaniami z zeszłego roku. Jednym z alarmujących doniesień dla reklamodawców jest raport OnAudience.com, który pokazuje, że Polacy są na pierwszym miejscu w międzynarodowym rankingu popularności wtyczek blokujących reklamy.

Recenzujemy książkę „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną”
Recenzujemy książkę „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną”

Pod koniec drugiej dekady XXI wieku dowcipy o nadchodzącym roku mobile mamy już na szczęście za sobą. Wszyscy zdążyli się przyzwyczaić, że żyjemy w świecie, w którym większość ruchu w Internecie generowana jest z urządzeń mobilnych. Nic zatem dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawiają się pozycje mówiące o działaniach mobile skierowane do coraz szerszej grupy użytkowników.

 

Video najbardziej angażującym formatem
Video najbardziej angażującym formatem

Badanie przeprowadzone przez BuzzSumo na podstawie 777 mln postów na Facebooku (!) wskazuje, że najbardziej angażującym formatem jest video, generuje aż o 59% więcej zaangażowania niż inne typy postów. Jak zatem korzystać z video w komunikacji, aby przyniosło obiecywane rezultaty?

Chatbot – must have 2019!
Chatbot – must have 2019!

Już dziś na Facebooku funkcjonuje ponad 300 tysięcy aktywnych chatbotów. Firma analityczno-badawcza Gartner przewiduje, że w 2020 roku będą one stanowiły aż 85% interakcji marek z klientami. To jasny sygnał dla tych, którzy jeszcze nie korzystają z chatbota, aby jak najszybciej wdrożyć to rozwiązanie na swoim fanpage’u. Poniżej podpowiadamy jak to zrobić.

ta strona używa plików cookies