OKR – czyli jak realizować cele, opierając się na metodzie Google’a

OKR – czyli jak realizować cele, opierając się na metodzie Google’a

Chcesz, aby Twój zespół pracował efektywnie, osiągał strategiczne cele, a jednocześnie odczuwał satysfakcję z wykonanej pracy? Pracuj, opierając się na metodzie rekomendowanej przez Google’a!  OKR (ang. objective key results) to prosty w założeniach framework polegający na wyznaczeniu paru najważniejszych celów, a następnie dobraniu miar, które będą obiektywnymi wskaźnikami zbliżania się do nich. Brzmi banalnie, prawda? Nie daj się zwieść, jak większość skutecznych narzędzi, tak i OKR-y są proste w założeniach, a trudne w implementacji.

Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał
Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał

Produktywność jest jednym z ulubionych fetyszy gospodarki opartej na technologii. W zależności od tego, kogo postanowisz słuchać, stanowić ona może tak podstawę rozwoju, jak i przyczynę naszego upadku. Jako popularny buzzword doczekała się rzecz jasna licznych interpretacji, a content marketerzy na całym świecie w poszukiwaniu pomysłu na dobrze klikający się tekst doprowadzili do całkowitego rozmycia znaczenia tego pojęcia

Storytelling jako nowa jakość w reklamie
Storytelling jako nowa jakość w reklamie

„Storytelling” lub inaczej „marketing narracyjny” to sztuka używania opowieści do budowania relacji między ludźmi oraz kreowania wizerunku marki. Jest to metoda komunikowania się, która w możliwie najprzyjemniejszy lub najciekawszy sposób ma przekonać Klientów do podjęcia działania. Dobrze skonstruowana opowieść na pewno wyróżni naszą firmę na tle konkurencji. W jaki sposób zatem wdrożyć storytelling jako strategię promocji?

W czym pomoże Ci marketing automation?
W czym pomoże Ci marketing automation?

Marketing automation to relatywnie nowe narzędzie, ale z niezwykłym potencjałem. Jego głównym zadaniem jest lepsze zarządzanie obszarem sprzedaży i marketingu, co w efekcie przekłada się na zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie zysków.

Najważniejsze trendy UX, które wpłyną na sposób korzystania z internetu w 2017 roku
Najważniejsze trendy UX, które wpłyną na sposób korzystania z internetu w 2017 roku

Jakiś czas temu nasza UX Designer Ola postanowiła podzielić się swoją wiedzą i przemyśleniami z szerszym gronem odbiorców. Wówczas zadebiutowała w mediach zewnętrznych, a konkretnie na łamach Nowego Marketingu (KLIK), pisząc tekst o najważniejszych trendach UX na 2017 rok.

Nadszedł jednak czas, abyśmy również z czytelnikami naszego bloga podzielili tym tekstem. Zatem gorąco zapraszamy do lektury!

Odpowiedzialność projektantów — przemyślenia po UX Poland 2016
Odpowiedzialność projektantów — przemyślenia po UX Poland 2016

W ostatnim czasie miałam okazję uczestniczyć w konferencji UX Poland — do tej pory najważniejszym wydarzeniu dla projektantów i badaczy UX w Polsce. Nie mam porównania do poprzednich edycji, więc nie będę wchodzić w spekulacje gorsza/lepsza, mniej/więcej “mięsa”, skupię się na przewodnim jej temacie, jakim była odpowiedzialność w projektowaniu.

Psychologia Gestalt pomoże Ci w tworzeniu interfejsów
Psychologia Gestalt pomoże Ci w tworzeniu interfejsów

Pierwsze chwile naszego przebywania na stronie poświęcamy na ogólny ogląd sytuacji: gdzie znajduje się menu, jak możemy uzyskać informację, której szukamy, czego dotyczy strona. Jeśli wszystko tworzy spójną całość, to zwiększa się szansa, że użytkownik zostanie na stronie dłużej. Aby tak się stało ważne jest uporządkowanie elementów zgodnie z zasadą “Nie każ mi myśleć”, która pozytywnie wpływa na ludzki mózg. Co nam zatem pomoże w poprawnym uporządkowaniu elementów na stronie internetowej? Trzymanie się zasad psychologii Gestalt. Psychologia ta, zwana psychologią postaci, odnosi się do percepcji. Jej głównym zadaniem jest wskazanie, jak nasz umysł postrzega relację pomiędzy całością a częściami, które się na nią składają.

Jak raz na zawsze zorganizować skrzynkę mailową — w mniej niż 555 słowach
Jak raz na zawsze zorganizować skrzynkę mailową — w mniej niż 555 słowach

Strzelam, że słyszałeś o Inbox Zero. Co więcej — uważasz to za całkiem dobry pomysł i z pewnością wprowadziłbyś go w życie, gdyby nie to, że masz już wystarczająco dużo prawdziwej pracy i nie starcza ci już czasu na zabawę w organizację maili. Prawda?

ta strona używa plików cookies