CRO – usługa dedykowana nie tylko branży e-commerce 

Projektowanie interfejsów to dziś nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim efektywności. Chodzi o rozwiązania, które realnie wpływają na wynik. W centrum każdego produktu cyfrowego stoi nie tylko użytkownik, ale też biznes, który oczekuje mierzalnych efektów. Prawdziwa wartość designu ujawnia […]

Czytaj
Dostępność cyfrowa to nie tylko kontrast i powiększenie czcionki – odkrywamy, co naprawdę oznacza bycie dostępnym

Od 28 czerwca 2025 roku w Polsce zacznie obowiązywać Europejski Akt o Dostępności (EAA), który nałoży na wiele firm prawny obowiązek zapewnienia dostępności cyfrowej swoich produktów i usług – w tym sklepów internetowych, aplikacji mobilnych, bankowości online, terminali płatniczych czy […]

Czytaj
Cyfrowy świat bez barier – dlaczego dostępność to konieczność?

Dostępność cyfrowa to nie tylko kwestia wygody, ale fundamentalne prawo, które zapewnia równy dostęp do technologii i usług dla wszystkich użytkowników. Podczas webinaru zorganizowanego przez Patrycję Mikołajek, UX designerkę i ekspertkę ds. dostępności, rozmawiano o wyzwaniach, jakie napotykają osoby z […]

Czytaj
Nie trać, a zyskaj na tworzeniu inkluzywnych produktów. Wdrożenie Europejskiego Aktu Dostępności zaplanowane na 2025 – co się zmieni?

Europejski Akt Dostępności rewolucjonizuje standardy dotyczące dostępności cyfrowej. Co to oznacza dla użytkowników i przedsiębiorców? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu.  Z Raportu Digital 2024 opublikowanego na stronie Datareportal wynika, że 5,35 miliarda osób korzysta obecnie z internetu, co stanowi […]

Czytaj
Kreatik talks – Ernest Wołkowycki-Dołęga opowiada o zastosowaniu self service i w jakich przypadkach jest on niezbędny.

Magdalena Węcłaś, Head of Strategy&Content w Kreatiku, rozmawiała z Ernestem Wołkowyckim-Dołęgą – Head of Digital w LUX MED, o wyzwaniach, trendach i kluczowych zagadnieniach z obszaru self service.  Cześc Ernest, bardzo się cieszymy, że zechciałeś wziąć udział w naszym wywiadzie. […]

Czytaj
Jak zmniejszyć wskaźnik porzuconych koszyków – strategie stosowane w e-commerce

Prawie 70% użytkowników e-commerce porzuca koszyki przed finalizacją zakupu. To dużo! Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku i dowiedzmy się, jak sprawić, by kupujący wracali i finalizowali swoje zamówienia w sklepie, co skutecznie obniży wskaźnik porzuconych koszyków. Dlaczego klienci porzucają koszyki? […]

Czytaj
Skontaktuj się z nami
Facebook Instagram Instagram Behance Linkedin
en pl