Winosfera strona www
Wyzwanie
Winosfera to koncept winny, w skład którego wchodzą sklepy winiarskie w czterech polskich miastach oraz restauracja i przestrzeń eventowa w Warszawie. Właściciele marki skupiają się na promocji najlepszych win z Nowego Świata.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie responsywnej strony korporacyjnej.

Przed zabraniem się do pracy właściwej, czyli makietowania i rysowania strony, spotkaliśmy się, by dokładnie poznać potrzeby klienta.
Wspólnie zdecydowaliśmy, że nową stronę powinna wyróżniać lekkość i elegancja. Taka koncepcja to odpowiedź na zmianę wizerunku, wyższe pozycjonowanie brandu.
Klientowi zależało również na możliwie najwyższym poziomie elastyczności CMS-a w zakresie modyfikacji kontentu tekstowego i graficznego. Klient opisał działania marki swoimi słowami, nam pozostawił warstwę graficzną. Strona jest responsywna i można z niej wygodnie korzystać na urządzeniach mobilnych.
Na koniec, a raczej początek – nasza współpraca z marką Winosfera nie zakończyła się na wdrożeniu nowej strony internetowej. Ciąg dalszy nastąpi…








Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.