Winosfera
strona www
Wyzwanie
Winosfera to koncept winny, w skład którego wchodzą sklepy winiarskie w czterech polskich miastach oraz restauracja i przestrzeń eventowa w Warszawie. Właściciele marki skupiają się na promocji najlepszych win z Nowego Świata.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie responsywnej strony korporacyjnej.
O projekcie
Przed zabraniem się do pracy właściwej, czyli makietowania i rysowania strony, spotkaliśmy się, by dokładnie poznać potrzeby klienta.
Wspólnie zdecydowaliśmy, że nową stronę powinna wyróżniać lekkość i elegancja. Taka koncepcja to odpowiedź na zmianę wizerunku, wyższe pozycjonowanie brandu.
Together, we decided that the new website should distinguish lightness and elegance. The new website is a response to the change of image, new positioning of the brand.
Klientowi zależało również na możliwie najwyższym poziomie elastyczności CMS-a w zakresie modyfikacji kontentu tekstowego i graficznego. Klient opisał działania marki swoimi słowami, nam pozostawił warstwę graficzną. Strona jest responsywna i można z niej wygodnie korzystać na urządzeniach mobilnych.
Na koniec, a raczej początek – nasza współpraca z marką Winosfera nie zakończyła się na wdrożeniu nowej strony internetowej. Ciąg dalszy nastąpi…