NOWALIJKA – „Z natury”

Wyzwanie

Nowalijka to przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i sprzedażą hurtową produktów z branży owocowo-warzywnej. Firma istnieje na rynku od 1999 roku. 

Naszym zadaniem był branding nowego produktu firmy – gotowych do podgrzania zupek w plastikowych opakowaniach. 

Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

Pracę zaczęliśmy od przeprowadzenia warsztatów strategicznych, które odbyły się w siedzibie firmy. Wzięli w nim udział właściciele, pracownicy przedsiębiorstwa oraz osoby odpowiedzialne za recepturę zupek. Nasz zespół składał się ze stratega, UX Designera oraz Art Directora. Warsztaty pozwoliły na opracowanie persony, poszukiwanie wartości marki i określenie tone of voice marki oraz warstwy wizualnej.  

Na podstawie wspólnie wypracowanych podczas warsztatów założeń przeszliśmy do wymyślania nazwy. Po sesji kilku burz mózgów powstała nazwa – Z Natury. Ma ona skupiać uwagę na naturalne pochodzenie składników i ich wysoką jakość. Jako dopełnienie nazwy powstały przymiotniki odpowiadające specyfice smaku danej zupy, np. Z Natury kapryśna Zupa Ogórkowa, które znalazły się na etykiecie opakowania. 

Po akceptacji nazwy przez klienta, przeszliśmy to projektowania logo oraz etykiety opakowania. Inspiracją do powstania logotypu były warzywa i zioła znajdujące się w zupie oglądanej z góry. Priorytetem było również wskazanie, że produkt składa się w 100% z naturalnych składników. Zostało to podkreślone dzięki użyciu rzeczywistych zdjęć warzyw i umieszczeniu ich na etykiecie. Front etykiety jest dodatkowo wzbogacony o piktogramy świeżych ziół dodawanych do zupy. 

Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt
W ramach naszej współpracy przeprowadziliśmy wspólne warsztaty kompleksowo omawiające proces obsługi naszych pacjentów, co zaowocowało wspólnymi projektami z zakresu marketingu internetowego. Cele ilościowe wyznaczone dla projektów Kreatik zostały osiągnięte, dlatego z przyjemnością ponownie podejmiemy współpracę z tą agencją przy potencjalnych przyszłych projektach. Jestem bardzo zadowolona z przebiegu współpracy i bieżącego kontaktu z agencją.
Sylwia Adaszak
Medical Center Development Manager, neoMedica
Wyróżniali się podczas części strategicznej, ponieważ rozumieją nasze potrzeby i proponują odpowiednie rozwiązania w zakresie układu i topologii informacji. Próbowali zrozumieć kontekst użytkowania, a następnie zaproponowali najlepsze możliwe rozwiązanie. Zdecydowanie udowodnili, do czego są zdolni.
Marek Nadra
Business Solution Manager, Supporting the Enterprise, CBS Dan’IS, DACH, Danone GmBH

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Joanna Kluczka
Head of UI Design
Aleksandra Strelczuk
UX/UI Designer
Monika Konarzewska
Head of UX Design

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl