neoMedica
strona www
Wyzwanie
Stanęliśmy przed zadaniem przygotowania nowej strony internetowej. Ze względu na fakt, że nawigacja na poprzedniej stronie klienta nie była prosta, a nasz audyt wykazał, że niektóre buttony nie były w ogóle klikane – architektura informacji powstała tutaj od zera. Koncepcja powstała po warsztatach z klientem. Po dogłębnej analizie przy użyciu danych ilościowych i narzędzi analitycznych wspólnie opracowaliśmy grupę docelową i customer journey. Wyzwanie stanowiło też połączenie nowej witryny z wewnętrznymi systemami kartotek.
O projekcie
neoMedica to unikalne centrum medyczne na mapie Poznania. Miejsce to łączy wysoką jakość oferowanych usług, dobrą organizację pracy i obsługi pacjenta wraz z komfortowym wystrojem wnętrz oraz najnowszym sprzętem diagnostycznym.
Powstały projekt skupia się na kompleksowości oferty kliniki, prezentując jednocześnie szeroki wybór badań i pakietów medycznych.
Projektując stronę od nowa, skupiliśmy się też na najważniejszych informacjach dla pacjentów – ułatwiliśmy dostęp do modułu Umów się na wizytę, powiększając go i wyróżniając kolorem.
Kolorystyka zastosowana na stronie jest zgodna z CI marki, logo zostało odświeżone z zachowaniem najważniejszych elementów. Aby zwiększyć wiarygodność komunikacji, wszystkie zdjęcia zostały wykonane podczas sesji zdjęciowej w klinice.
Eksperckość centrum buduje też baza wiedzy, w której lekarze mają swoją przestrzeń do wypowiedzi, a pacjent może znaleźć przydatne porady.