Lisner
strona www
Wyzwanie
Lisner jest liderem polskiego rynku przetworów śledziowych, sałatek oraz past kanapkowych. Stanowi część ogólnoeuropejskiego koncernu spożywczego UTM. Firma jest obecna na Polskim rynku od ponad 30 lat.
Firma przechodziła rebranding w momencie zgłoszenia się do nas.
O projekcie
Naszym zadaniem było przeprojektowanie ich strony internetowej. Celem ich strony było przedstawienia zróżnicowanego portfolio produktów, oraz stworzenie strony wizytówki (wizerunek eksperta i lidera rynku.
Po dostarczeniu nam przez klienta niezbędnych materiałów, zorganizowaliśmy serię warsztatów na których określiliśmy architekturę informacji nowej strony, oraz wspólnie z zespołem po stronie klienta przeanalizowaliśmy benchmarki i inspiracje.
Potem przeszliśmy do przygotowywania makiet UX, płynnie przechodząc do sporządzenia ekranów UI oraz klikalnego prototypu na potrzeby klienta.
Z początku zaprojektowaliśmy landing page na którym znajdowały się wszystkie niezbędne z perspektywy użytkowników informacje oraz przekierowywania do podstron: “Produkty” i “Przepisy”.
Na tych podstronach skupiliśmy swoją uwagę na mechanizmie filtrowania. Ostatnim etapem procesu projektowego było zaprojektowanie podstrony EKO.