Lisner
strona www

Wyzwanie

Lisner jest liderem polskiego rynku przetworów śledziowych, sałatek oraz past kanapkowych. Stanowi część ogólnoeuropejskiego koncernu spożywczego UTM. Firma jest obecna na Polskim rynku od ponad 30 lat.

Firma przechodziła  rebranding w momencie zgłoszenia się do nas.

 

 

 

O projekcie

Naszym zadaniem było przeprojektowanie ich strony internetowej. Celem ich strony było przedstawienia zróżnicowanego portfolio produktów, oraz stworzenie strony wizytówki (wizerunek eksperta i lidera rynku.

Client
Lisner
services
Web / App Dev
Industry
FMCG
When
PAŻDZIERNIK 2022 – LISTOPAD 2022

MASZ PODOBNE WYZWANIE?

Nie ważne, na jakim etapie rozwoju swojego biznesu właśnie jesteś. Możesz na nas liczyć!

Kontakt

Po dostarczeniu nam przez klienta niezbędnych materiałów, zorganizowaliśmy serię warsztatów na których określiliśmy architekturę informacji nowej strony, oraz wspólnie z zespołem po stronie klienta przeanalizowaliśmy benchmarki i inspiracje. 

Potem przeszliśmy do przygotowywania makiet UX, płynnie przechodząc do sporządzenia ekranów UI oraz klikalnego prototypu na potrzeby klienta.

Z początku zaprojektowaliśmy landing page na którym znajdowały się wszystkie niezbędne z perspektywy użytkowników informacje oraz przekierowywania do podstron: “Produkty” i “Przepisy”. 

Na tych podstronach skupiliśmy swoją uwagę na mechanizmie filtrowania. Ostatnim etapem procesu projektowego było zaprojektowanie podstrony EKO.

OSOBY ODPOWIEDZIALNE
ZA TEN PROJEKT

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Eliza Ignasiak
Project Manager
Maciej Marczak
UX Designer
Filip Krawczyk
UI Designer
Anna Rajzer
UI designer

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl