Lisner
kreatywny landing page
Wyzwanie
To nie pierwszy projekt, który realizowaliśmy z marką Lisner. Tym razem, klient zgłosił się do nas z prośbą o wsparcie w przygotowaniu kreatywnej koncepcji oraz zaprojektowaniu strony dedykowanej nowej kampanii “Śledź ma wiele twarzy”.
O projekcie
Strona miała za zadanie przede wszystkim w nieszablonowy sposób przedstawić nową ofertę Lisnera. Promowane były bowiem nowe smaki śledzia – solony, wędzony oraz słodko-kwaśny. W nawiązaniu do spotu wizerunkowego, emitowanego zarówno w digitalu jak i TV, stworzyliśmy spójną contentowo koncepcję landing page’a angażującego użytkownika.
Pracę rozpoczęliśmy od sesji warsztatowej z klientem, na której dopracowaliśmy koncepcję zaproponowaną w ramach oferty. Po warsztatach przygotowaliśmy makiety UX oraz listę pomysłów na umieszczenie informacji o landing page’u na stronie głównej Lisnera. Kolejnym krokiem było stworzenie projektu graficznego. Powstały ilustracje do każdej scenerii – morskiej, leśnej i imprezowej. W centrum umieszczone zostało zdjęcie Michela, a wokół jego postaci powstały obrysy atrybutów związanych z danym smakiem i krajobrazem.
Na stronie nie zabrakło również sekcji z przepisami zawierającymi nowe produkty Lisnera oraz miejsca, gdzie użytkownik może obejrzeć spot wizerunkowy kampanii. Zaprojektowaliśmy wysuwany panel, na którym umieściliśmy produkt z opisem oraz buttony z trzema przepisami na każdą okazję.
Co chcieliśmy osiągnąć?
Pomysł opierał się na wykorzystaniu wizerunku Michela Morana (ambasadora marki) i pokazaniu go w trzech zupełnie różnych krajobrazach nawiązujących tematycznie do nowych smaków śledzia. Element angażujący użytkownika bazował na dopasowaniu scrolla horyzontalnego ze zmieniającymi się krajobrazami w tle zgodnie z umieszczonym na stronie kompasem smaków.