INEA – content project

campaigntelecom

Wyzwanie

INEA to operator usług telekomunikacyjnych z wielkopolskim rodowodem. Jako dostawca najszybszego Internetu w Polsce według rankingu Speedtest.pl w latach 2017, 2018 i 2019 zadbał o dostęp do szerokopasmowego Internetu mieszkańcom Wielkopolski, tworząc najgęstszą sieć światłowodową w Polsce.

Klient zgłosił się do nas z prośbą o zaprojektowanie rozwiązania, dzięki któremu będzie mógł  dotrzeć do młodych odbiorców swoich usług, ich rodziców, a także pracowników szkół podstawowych. INEA to firma, która działa zarówno w obszarze B2B, B2C, jak i B2G. W ramach ostatniego obszaru dostarcza internet do szkół, starając się zapewniać najnowsze technologie dzieciom i pracownikom placówek edukacyjnych. Naszym zadaniem było zaprojektowanie rozwiązania, które wesprze szkoły i rodziców w edukacji cyfrowej, a jednocześnie rozbudzi ciekawość dzieci.

Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

Postanowiliśmy więc zapytać samych zainteresowanych, co jest dla nich ważne w kontekście użytkowania internetu. Dowiedzieliśmy się, że wśród wielu rodziców i nauczycieli panuje przekonanie, że internet jest szkodliwy, bo nie oferuje treści, które mogą dziecko uczyć i jednocześnie zapewnić rozrywkę. Dzieci z kolei narzekały na zbyt nudną w ich ocenie ofertę edukacyjnych gier i zabaw. Po serii pogłębionych wywiadów pomyśleliśmy o projekcie, który pozwoli nam pokazać, że internet to miejsce pełne dobrych stron,rozbudzających ciekawość świata i oferujących uczniom nowe zainteresowania. Stworzyliśmy katalog dobrych stron.

Wszystkie polecane tam treści zostały zweryfikowane przez pedagogów oraz psychologów i podzielone na kategorie tematyczne oraz grupy wiekowe. Na internetzdobrejstrony.pl nauczyciele znajdą też listę narzędzi i rozwiązań wspierających naukę z domu. 

Katalog wciąż się rozwija. Na stronie znajduje się prosty formularz, dzięki któremu internauci mogą dodawać kolejne dobre strony. Te, po weryfikacji przez administratorów, są umieszczane na platformie.

Projekt wystartował wcześniej, niż planowaliśmy, by wesprzeć nauczycieli, rodziców i uczniów w trudnym czasie pandemii i związanej z nią nauki zdalnej.

Poza stroną internetową z wartościowym contentem, stworzyliśmy również scenariusze lekcji dla nauczycieli, które w zależności od grupy wiekowej w różny sposób poruszają tematy takie jak np.: bezpieczeństwo w internecie, zawody przyszłości czy niełatwy temat hejtu i nieodpowiednich postaw w sieci.

Najbardziej doceniam to, że Maria i jej zespół są tak zaangażowani w sukces naszej marki, że są gotowi rozmawiać z nami godzinami, jeśli się z czymś nie zgadzają. Dla nich najważniejsze jest, aby nasza marka odniosła sukces i nie boją się ciężkiej pracy, aby go osiągnąć.
Katarzyna Krzeszowska
Brand Manager, GALICJANKA RP Sp. z o. o
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt
Wyróżniali się podczas części strategicznej, ponieważ rozumieją nasze potrzeby i proponują odpowiednie rozwiązania w zakresie układu i topologii informacji. Próbowali zrozumieć kontekst użytkowania, a następnie zaproponowali najlepsze możliwe rozwiązanie. Zdecydowanie udowodnili, do czego są zdolni.
Marek Nadra
Business Solution Manager, Supporting the Enterprise, CBS Dan’IS, DACH, Danone GmBH

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Magdalena Węcłaś
Content Manager
Joanna Kluczka
Head of UI Design
Aleksandra Strelczuk
UX/UI Designer

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl