Eurocash Alkohole
Narzędzie Dla Sprzedawców

Wyzwanie

Obserwując zmiany na rynku widać wyraźnie, że mali i średni przedsiębiorcy poszukują nowych rozwiązań, które pomogą im zmierzyć się z konkurencją ze strony sklepów wielkopowierzchniowych. Eurocash Alkohole – świadoma wyzwań stojących przed swoimi klientami i – udzieliła wsparcia oferując narzędzia sprzedażowe, które rozwiązują te problemy.

Podczas szeroko zakrojonych badań i wywiadów przeprowadzonych z detalistami okazało się, że głównymi ograniczeniami małych sklepów spożywczych i sklepów monopolowych są: (1) brak dostępu do profesjonalnych materiałów promocyjnych, (2) brak nowoczesnych kanałów komunikacji, poprzez które mogą dotrzeć do klientów ze swoją ofertą, (3) pracownicy sklepu nie posiadający wiedzy eksperckiej na temat sprzedawanych przez nich produktów.

Kreator Gazetek to proste w obsłudze narzędzie do tworzenia ulotek i plakatów reklamowych oraz zlecania ich drukowania i dostarczania. Kreator Gazetek posiada gotowe, atrakcyjne szablony oraz bogaty katalog produktów z mnóstwem zdjęć.

Dodając do szablonu produkty, które są aktualnie na stanie, właściciele sklepów mogą tworzyć własne ulotki promocyjne w ciągu kilku minut. Następnie, po określeniu ilości i formatu, mogą je wydrukować i dostarczyć. Za pomocą jednego kliknięcia właściciele sklepów mogą zamówić broszury i plakaty, które są następnie drukowane i dostarczane bezpośrednio do ich sklepów. Ponadto detaliści mogą obniżyć koszty druku nawet do zera, umieszczając w swoich drukach reklamy i promocje marki. Kreator Gazetek to budulec w pakiecie nowoczesnych narzędzi aktywizacji sprzedaży, które opracowaliśmy dla Eurocash Alkohole.

Drinco wpisuje się w szerszą strategię budowy nowoczesnych narzędzi aktywizujących sprzedaż, którą stworzyliśmy dla Eurocash Alkohole. Aplikacja Drinco oferuje rozwiązania zarówno dla sprzedawców, jak i ich klientów. Dla klientów pokazuje katalog najnowszych ofert i kuponów.

Klienci mogą przeglądać dostępne kupony na swoich urządzeniach mobilnych i udać się do wybranego przez siebie sklepu, który mogą zlokalizować na mapie punktów sprzedaży. Aby zrealizować ofertę, klient skanuje unikalny kod w sklepie i kupuje produkt po obniżonej cenie. Po stronie sprzedawcy znajduje się panel, w którym może wybrać, które kupony i jakie promocje chcą oferować we własnych sklepach.

Aplikacja PingWin przeznaczona jest dla pracowników sklepu. Zawiera krótkie lekcje wideo i szybkie quizy, bardziej przypominające zabawną grę niż trening. Użytkownicy mogą zdobywać odznaki, tworzyć swoje zespoły i rywalizować z innymi sklepami.

Podstawowym celem PingWin jest jednak edukacja – sprzedawcy znajdą tu wiele przydatnych informacji i ciekawostek ze świata napojów alkoholowych. Dzięki przystępnej formie pracownicy sklepu mogą rozwijać swoją wiedzę podczas pracy. Aplikacja PingWin to jeden z elementów kompleksowej strategii budowy nowoczesnych narzędzi aktywizacji sprzedaży, którą rozwijamy dla Eurocash Alkohole.

Wyceń projekt
en pl