Badania
użytkowników
Badamy użytkowników, koncentrując się na zrozumieniu ich zachowań, potrzeb oraz motywacji, dopasowując do specyfiki zadania odpowiednie narzędzia badawcze.
- aby zdefiniować grupę docelową
- poznać potrzeby i problemy użytkownika
- w celu poznania opinii użytkownika na temat proponowanego rozwiązania
- kiedy kształt oprogramowania zależy od rzeczywistych zachowań i działań użytkowników
Zależy to od wielu czynników: aktualnej wiedzy firmy o docelowym użytkowniku, dotychczasowych badań, liczby użytkowników biorących udział w badaniu. Czas trwania testów użytkownika może zająć około 2-8 tygodni.
zyskujesz?
- Dokładnie scharakteryzowaną grupę docelową
- Dowiesz się więcej o zachowaniu i rutynach użytkowników
- Dowiesz się, co użytkownicy myślą o Twojej konkurencji
- Dowiesz się, jakie problemy powinno adresować Twoje narzędzia, aby było wartościowe dla użytkowników
- Zdobywając wiedzę o docelowym użytkowniku zbudujesz skuteczną strategię komunikacji, która wyróżni Cię na tle konkurencji
Inne projekty z kategorii strategy:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat strategii
Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować. Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]
Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]
Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]

