Badania
użytkowników
Badamy użytkowników, koncentrując się na zrozumieniu ich zachowań, potrzeb oraz motywacji, dopasowując do specyfiki zadania odpowiednie narzędzia badawcze.
- aby zdefiniować grupę docelową
- poznać potrzeby i problemy użytkownika
- w celu poznania opinii użytkownika na temat proponowanego rozwiązania
- kiedy kształt oprogramowania zależy od rzeczywistych zachowań i działań użytkowników
Zależy to od wielu czynników: aktualnej wiedzy firmy o docelowym użytkowniku, dotychczasowych badań, liczby użytkowników biorących udział w badaniu. Czas trwania testów użytkownika może zająć około 2-8 tygodni.
zyskujesz?
- Dokładnie scharakteryzowaną grupę docelową
- Dowiesz się więcej o zachowaniu i rutynach użytkowników
- Dowiesz się, co użytkownicy myślą o Twojej konkurencji
- Dowiesz się, jakie problemy powinno adresować Twoje narzędzia, aby było wartościowe dla użytkowników
- Zdobywając wiedzę o docelowym użytkowniku zbudujesz skuteczną strategię komunikacji, która wyróżni Cię na tle konkurencji
Inne projekty z kategorii strategy:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat strategii
Magdalena Węcłaś, Head of Strategy&Content w Kreatiku, rozmawiała z Ernestem Wołkowyckim-Dołęgą – Head of Digital w LUX MED, o wyzwaniach, trendach i kluczowych zagadnieniach z obszaru self service. Cześc Ernest, bardzo się cieszymy, że zechciałeś wziąć udział w naszym wywiadzie. […]
Prawie 70% użytkowników e-commerce porzuca koszyki przed finalizacją zakupu. To dużo! Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku i dowiedzmy się, jak sprawić, by kupujący wracali i finalizowali swoje zamówienia w sklepie, co skutecznie obniży wskaźnik porzuconych koszyków. Dlaczego klienci porzucają koszyki? […]
Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować. Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]