Badania
użytkowników
Badamy użytkowników, koncentrując się na zrozumieniu ich zachowań, potrzeb oraz motywacji, dopasowując do specyfiki zadania odpowiednie narzędzia badawcze.
- aby zdefiniować grupę docelową
- poznać potrzeby i problemy użytkownika
- w celu poznania opinii użytkownika na temat proponowanego rozwiązania
- kiedy kształt oprogramowania zależy od rzeczywistych zachowań i działań użytkowników
Zależy to od wielu czynników: aktualnej wiedzy firmy o docelowym użytkowniku, dotychczasowych badań, liczby użytkowników biorących udział w badaniu. Czas trwania testów użytkownika może zająć około 2-8 tygodni.
zyskujesz?
- Dokładnie scharakteryzowaną grupę docelową
- Dowiesz się więcej o zachowaniu i rutynach użytkowników
- Dowiesz się, co użytkownicy myślą o Twojej konkurencji
- Dowiesz się, jakie problemy powinno adresować Twoje narzędzia, aby było wartościowe dla użytkowników
- Zdobywając wiedzę o docelowym użytkowniku zbudujesz skuteczną strategię komunikacji, która wyróżni Cię na tle konkurencji
Inne projekty z kategorii strategy:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat strategii
Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]
Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]
Coraz częściej na portalach marketingowych można się spotkać z opinią, że współpraca z influencerami przestaje być korzystnym rozwiązaniem dla marek. Problem nie tkwi jednak w samej formie reklamy, a jej jakości. Obecnie mamy do czynienia z coraz bardziej świadomym, a […]

