UŻYTECZNOŚĆ STRONY
WPŁYWA NA JEJ KONWERSJĘ
Sprawdź czy Twój produkt cyfrowy spełnia swoją rolę.
Ocena użyteczności strony pozwala znaleźć obszary, które wymagają usprawnień pozwalających na zwiększenie sprzedaży, ruchu na stronie czy oczekiwanego zaangażowania użytkowników.
Korzyści
Dlaczego powinieneś przeprowadzić
Audyt UX u nas?

Dowiesz się, jakie błędy popełniasz
Pomożemy ci zidentyfikować i sklasyfikować potencjalne problemy i wskażemy najsłabsze punkty projektu, które mogą powodować straty finansowe.

Poznasz stan techniczny
Otrzymasz informację o tym, w jakim stanie technicznym jest Twój serwis oraz wskażemy ci potencjalne zagrożenia (m.in. zagrożenia systemowe witryny).

Otrzymasz kompleksowy raport
Po analizie sporządzimy czytelny raport, w którym wskażemy odpowiednie obszary optymalizacji i rekomendacje, a także aktualne trendy i dobre praktyki stosowane nie tylko przez bezpośrednią konkurencję. Jeśli chcesz zarabiać, musisz być na bieżąco.

Zadasz nam nurtujące pytania
Przeprowadzimy warsztat, podczas którego przedstawimy Ci najważniejsze wnioski z audytu oraz odpowiemy na wszystkie pytania. A jak wiadomo – kto pyta, nie błądzi.

Otrzymasz budżet zmian
Jeśli zdecydujesz się wdrożyć z nami zalecenia wskazane w audycie, przygotujemy szczegółowy budżet zmian oraz harmonogram prac.

Poprawisz wyniki
Dzieki wdrożeniu rekomendowanych zmian poprawisz swoją efektywność. W zaleźności od celu biznesowego – zwiększysz konwersje, ruch na stronie, zmniejszysz liczbę odrzuconych koszyków, pozyskasz wartościowe leady.
3 warianty audytów UX
Chcesz zwiększyć efektywność swojej strony lub aplikacji?
Wybierz odpowiedni dla siebie pakiet
WARIANT
PODSTAWOWY
Co zyskujesz
Przede wszystkim poznasz wszystkie błędy i problematyczne kwestie dotyczące strony, a następnie otrzymasz rekomedowane rozwiązania warte wdrożenia. Wszystko to zaprezentowane w czytelnym raporcie.
Co obejmuje audyt?
- Holistyczny przegląd strony ilustrujący jej skuteczność dla różnych ścieżkach zakupowych oraz dostarczający materiał umożliwiający szersze zrozumienie sposobu funkcjonowania end-usera w przestrzeni strony.
- Identyfikację obszarów blokujących potencjał biznesowy.
- Listę rekomendowanych usprawnień, czyli jak zoptymalizować użyteczność i efektywność strony.
Co może podlegać audytowi?
- E-commerce
- Witryny i serwisy internetowe
- Aplikacje webowe i natywne
WARIANT
ROZSZERZONY
Co zyskujesz
Uzyskasz holistyczną analizę twojej strony zawierającą pogłebione badania nad efektywnością twojego produktu digitalowego. Otrzymasz raport, którego wyniki wspólnie omówimy na warsztatach.
Co obejmuje audyt?
- Wariant podstawowy.
- Szczegółowy kontekst rynkowy pozwalający na rewizję strategii budowania wyróżników marki.
- Identyfikację słabych punktów lejka konwersji – wraz z rekomendacjami usprawnień.
- Rekomendacje w obszarze budowania lojalności klienta – system lojalnościowy, zarządzanie danymi oraz zamówieniami.
Co może podlegać audytowi?
- E-commerce
- Witryny i serwisy internetowe
- Aplikacje webowe i natywne
WARIANT
dedykowany
Co zyskujesz?
Dopasujemy zakres audytu do twoich indywidualnych potrzeb. Otrzymasz szyty na miarę audyt UX opierający się o cykl życia twojego produktu digitalowego oraz potrzeby i problemy grupy odbiorców.
Co obejmuje audyt?
- Stworzenie person/y oraz analiza efektywności strony pod kątem specyficznych potrzeb oraz zachowań użytkowników.
- Zaprojektowanie rozwiązań UX/UI zorientowanych na potrzeby użytkownika oraz korzyści biznesowe.
- Rekomendacje działań maksymalizującego całościowe doświadczenie konsumenta z marką (wykraczające również poza obszar strony).
Co może podlegać audytowi?
- E-commerce
- Witryny i serwisy internetowe
- Aplikacje webowe i natywne
Audyt UX w Kreatiku








Co mówią o nas klienci?
Nie rzucamy słów na wiatr. Zależy nam na skuteczności realizowanych projektów, co jest doceniane przez naszych klientów.
Sprawdź nasze wpisy na blogu
Wywiady z interesującymi ludźmi, protipy, case studies, instrukcje i rekomendacje to formaty, które znajdziesz na naszym blogu.