UŻYTECZNOŚĆ STRONY
WPŁYWA NA JEJ KONWERSJĘ

Sprawdź czy Twój produkt cyfrowy spełnia swoją rolę.

Ocena użyteczności strony pozwala znaleźć obszary, które wymagają usprawnień pozwalających na zwiększenie sprzedaży, ruchu na stronie czy oczekiwanego zaangażowania użytkowników.

Korzyści

Dlaczego powinieneś przeprowadzić
Audyt UX u nas?

Dowiesz się, jakie błędy popełniasz

Pomożemy ci zidentyfikować i sklasyfikować potencjalne problemy i wskażemy najsłabsze punkty projektu, które mogą powodować straty finansowe.

Poznasz stan techniczny

Otrzymasz informację o tym, w jakim stanie technicznym jest Twój serwis oraz wskażemy ci potencjalne zagrożenia (m.in. zagrożenia systemowe witryny).

Otrzymasz kompleksowy raport

Po analizie sporządzimy czytelny raport, w którym wskażemy odpowiednie obszary optymalizacji i rekomendacje, a także aktualne trendy i dobre praktyki stosowane nie tylko przez bezpośrednią konkurencję. Jeśli chcesz zarabiać, musisz być na bieżąco.

Zadasz nam nurtujące pytania

Przeprowadzimy warsztat, podczas którego przedstawimy Ci najważniejsze wnioski z audytu oraz odpowiemy na wszystkie pytania. A jak wiadomo – kto pyta, nie błądzi. 

Otrzymasz budżet zmian

Jeśli zdecydujesz się wdrożyć z nami zalecenia wskazane w audycie, przygotujemy szczegółowy budżet zmian oraz harmonogram prac.

Poprawisz wyniki

Dzieki wdrożeniu rekomendowanych zmian poprawisz swoją efektywność. W zaleźności od celu biznesowego –  zwiększysz konwersje, ruch na stronie, zmniejszysz liczbę odrzuconych koszyków, pozyskasz wartościowe leady.  

3 warianty audytów UX

Chcesz zwiększyć efektywność swojej strony lub aplikacji?
Wybierz odpowiedni dla siebie pakiet

01.

WARIANT
PODSTAWOWY

Co zyskujesz

Przede wszystkim poznasz wszystkie błędy i problematyczne kwestie dotyczące strony, a następnie otrzymasz rekomedowane rozwiązania warte wdrożenia. Wszystko to zaprezentowane w czytelnym raporcie.

Co obejmuje audyt?

  • Holistyczny przegląd strony ilustrujący jej skuteczność dla różnych ścieżkach zakupowych oraz dostarczający materiał umożliwiający szersze zrozumienie sposobu funkcjonowania end-usera w przestrzeni strony.
  • Identyfikację obszarów blokujących potencjał biznesowy.
  • Listę rekomendowanych usprawnień, czyli jak zoptymalizować użyteczność i efektywność strony.

Co może podlegać audytowi?

  • E-commerce
  • Witryny i serwisy internetowe
  • Aplikacje webowe i natywne
Cena 7 500 PLN*
Czas realizacji 4-7 dni roboczych
* W tej cenie zbadamy 5 podstron/widoków. Potrzebujesz więcej? Napisz do nas.
Najczęściej wybierany
02.

WARIANT
ROZSZERZONY

Co zyskujesz

Uzyskasz holistyczną analizę twojej strony zawierającą pogłebione badania nad efektywnością twojego produktu digitalowego. Otrzymasz raport, którego wyniki wspólnie omówimy na warsztatach. 

Co obejmuje audyt?

  • Wariant podstawowy.
  • Szczegółowy kontekst rynkowy pozwalający na rewizję strategii budowania wyróżników marki.
  • Identyfikację słabych punktów lejka konwersji – wraz z rekomendacjami usprawnień.
  • Rekomendacje w obszarze budowania lojalności klienta – system lojalnościowy, zarządzanie danymi oraz zamówieniami.

Co może podlegać audytowi?

  • E-commerce
  • Witryny i serwisy internetowe
  • Aplikacje webowe i natywne
Cena 12 500 PLN*
Czas realizacji 1-2 tygodnie
* W tej cenie zbadamy 8 podstron/widoków Potrzebujesz więcej? Napisz do nas.
03.

WARIANT
dedykowany

Co zyskujesz?

Dopasujemy zakres audytu do twoich indywidualnych potrzeb. Otrzymasz szyty na miarę audyt UX opierający się o cykl życia twojego produktu digitalowego oraz potrzeby i problemy grupy odbiorców.

Co obejmuje audyt?

  • Stworzenie person/y oraz analiza efektywności strony pod kątem specyficznych potrzeb oraz zachowań użytkowników.
  • Zaprojektowanie rozwiązań UX/UI zorientowanych na potrzeby użytkownika oraz korzyści biznesowe.
  • Rekomendacje działań maksymalizującego całościowe doświadczenie konsumenta z marką (wykraczające również poza obszar strony).

Co może podlegać audytowi?

  • E-commerce
  • Witryny i serwisy internetowe
  • Aplikacje webowe i natywne
Cena: do ustalenia
Czas realizacji do ustalenia po dokładnym zdefiniowaniu zakresu
* Ostateczny koszt wariantu zależy od ilości i poziomu skomplikowania analizowanych widoków.

Wciąż nie wiesz, który wariant wybrać?

umów konsultację

Audyt UX to świetny start na drodze do poprawy użyteczności Twojego produktu. Dzięki niemu zaczniesz sukcesywnie zarabiać na swoim biznesie.

Twój projekt nie mieści się w żadnym pakiecie? Daj nam znać, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę.

umów konsultację

Audyt UX w Kreatiku

Historie produktów,
które rozwijaliśmy

Sprawdź zrealizowane przez nas projekty, w których sprawdziliśmy stopień użyteczności strony i dzięki analizie poprawiliśmy jej efektywność.

1
/
4

Co mówią o nas klienci?

Nie rzucamy słów na wiatr. Zależy nam na skuteczności realizowanych projektów, co jest doceniane przez naszych klientów.

1
/
4
Orbico Group miało już drugi raz okazję współpracować z Kreatikiem podczas realizacji projektu dedykowanego na skalę międzynarodową. I w tym wypadku nas nie zawiedli. Mogliśmy liczyć na masę kreatywnych pomysłów, wykraczających poza standardowe działania angażujące pracowników.
Martyna Morawiec
HR Coordinator
Byliśmy naprawdę pewni umiejętności i doświadczenia Kreatika w branży. Podczas współpracy nad nową stroną internetową konsultowaliśmy się z zespołem w sprawie rozwiązań i narzędzi UX i zawsze mogliśmy liczyć na profesjonalne wsparcie.
Filip Łubisz
Marketing manager
Największym atutem Kreatika jest zdolność zrozumienia biznesu Klienta i umiejętność pomocy w rozwoju.
Maciej Hojszyk
Dyrektor ds. Marketingu
Agencja Kreatik to profesjonalne i nowatorskie spojrzenie na marketing. Powierzone projekty zawsze wykonane są z należytą starannością, kreatywnością, na najwyższym poziomie i zawsze na czas. Ponad to Agencja często sama wychodzi z inicjatywą i unikatowymi pomysłami. I co ważne – potrafi słuchać klienta… Zdecydowanie mogę polecić Kreatik i jej profesjonalny zespół!
Justyna Mikołajczak
Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu

Sprawdź nasze wpisy na blogu

Wywiady z interesującymi ludźmi, protipy, case studies, instrukcje i rekomendacje to formaty, które znajdziesz na naszym blogu.

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ

Skontaktuj się z nami
Facebook Instagram Instagram Behance Linkedin
en pl