STRATEGIA MARKI
I KOMUNIKACJI
BUDUJE RELACJE
Z KLIENTAMI
Czy efektywnie komunikujesz się ze swoimi klientami? Przekonajmy się.
Korzyści
Dlaczego powinieneś przeprowadzić
Audyt marki i komunikacji u nas?
Sprawdzimy, jakie są mocne i słabe strony Twojej komunikacji
Przeanalizujemy sposób komunikowania się Twojej marki w internecie. Sprawdzimy, czy komunikacja jest spójna, konsekwentna i wyrazista.
Poznasz swoją pozycję względem bezpośredniej konkurencji
Wykonamy analizę komunikacji 5 marek będących Twoją bezpośrednią konkurencją po to, aby sprawdzić, jak plasujesz się na tle konkurencji.
Zarekomendujemy nowe działania komunikacyjne
Dokonamy analizy efektywnych działań w innych branżach i sektorach. Przedstawimy je w formie pomysłów dopasowanych do Twojej marki.
Otrzymasz kompleksowy raport
Rezultat powyższych analiz zostanie przedstawiony w czytelnym raporcie, którym będziesz mógł się podzielić z innymi członkami zespołu, dostawcami czy zarządem.
2 warianty
audytów strategii marki
i komunikacji
Chcesz efektywnie komunikować się ze swoimi klientami?
Wybierz odpowiedni dla siebie pakiet.
WARIANT
PODSTAWOWY
Co zyskujesz
Poznasz swoją pozycję względem bezpośredniej konkurencji. W raporcie wskażemy Twoje mocne i słabe strony oraz zarekomendujemy działania komunikacyjne, które z powodzeniem wykorzystywane są w innych branżach i sektorach.
Co obejmuje audyt?
- Analizę komunikacji 5 marek będących Twoją bezpośrednią konkurencją.
- Analizę komunikacji Twojej marki.
- Wskazanie pozycji Twojej marki względem konkurencji.
- Rekomendacje efektywnych działań z innych branż i sektorów dopasowane do Twojej marki.
- Przygotowanie kompleksowego raportu.
Co może podlegać audytowi?
- E-commerce
- Witryny i serwisy internetowe
- Aplikacje webowe i natywne
WARIANT
ROZSZERZONY
Co zyskujesz
Dowiesz się, jak prezentujesz się na rynku względem konkurencji oraz obecnych i potencjalnych klientów. Analiza pozwoli Ci wzmocnić mocne strony Twojej komunikacji oraz podjąć działania w obszarach, które wymagają poprawy.
Co obejmuje audyt?
- Wariant podstawowy.
- Badania jakościowe wśród obecnych i potencjalnych klientów (5-6 wywiadów).
Co może podlegać audytowi?
- E-commerce
- Witryny i serwisy internetowe
- Aplikacje webowe i natywne
Jak przebiega audyt marki i komunikacji w Kreatiku?
Co mówią o nas klienci?
Nie rzucamy słów na wiatr. Zależy nam na skuteczności realizowanych projektów, co jest doceniane przez naszych klientów.
Sprawdź nasze wpisy na blogu
Wywiady z interesującymi ludźmi, protipy, case studies, instrukcje i rekomendacje to formaty, które znajdziesz na naszym blogu.