Drinco

Drinco to aplikacja mobilna, która pełni rolę katalogu kuponów rabatowych. Została zaprojektowana dla Eurocash Alkohole i jest innowacyjnym narzędziem, które wspiera małe sklepy spożywcze i specjalistyczne sklepy monopolowe w walce z konkurencją ze strony sklepów wielkopowierzchniowych.

Problem biznesowy

Eurocash Alkohole, jako lider dystrybucji alkoholi w Polsce, chce być innowatorem na rynku i wspierać swoich klientów tworząc nowoczesne narzędzia sprzedaży. W tym celu regularnie zbiera feedback od detalistów i współpracuje z nimi w poszukiwaniu coraz skuteczniejszych rozwiązań.

Badania przeprowadzone dla Eurocash Alkohole przez Kreatik pokazały, że największą trudnością dla detalistów jest pozyskiwanie nowych klientów oraz brak nowoczesnych kanałów komunikacji, za pomocą których mogliby docierać do nich ze swoją ofertą.

Rozwiązanie

Drinco to element strategii budowania nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży, którą stworzyliśmy dla Eurocash Alkohole i która powstała w odpowiedzi na potrzeby detalistów. 

Aplikacja Drinco jest przeznaczona dla sprzedawców i ich klientów. Pełni ona rolę katalogu kuponów rabatowych. Sprzedawcy wybierają kupony, które chcą realizować w swoim sklepie, natomiast klienci przeglądają dostępne kupony na swoich urządzeniach mobilnych, a następnie udają się do wybranego sklepu, który lokalizują za pomocą mapy z punktami sprzedaży. W sklepie, po zeskanowaniu unikalnego kodu, konsumenci mogą zakupić produkty w promocyjnej cenie.

 

 




zobacz również

Powrót
ta strona używa plików cookies