Whisky On The Rocks

Whisky On The Rocks to jedna z akcji Eurocash Alkohole. Dedykowana jest dla sklepów detalicznych i jej celem jest zwiększenie sprzedaży whisky. ECA pomaga w doborze asortymentu, zapewnia konkurencyjne ceny oraz dba o odpowiednie wyróżnienie i promocję produktów.

Problem biznesowy

Mimo, że akcja Whisky On The Rocks kierowana jest do detalistów, jej ostatecznymi odbiorcami mają być klienci, którzy dokonają zakupu promowanych alkoholi. W jaki sposób dotrzeć do tych klientów z promowaną ofertą? Zaproponowaliśmy stworzenie dedykowanej strony, która będzie pełnić funkcję informacyjną na temat akcji Whisky On The Rocks oraz ułatwi konsumentom znalezienie punktów sprzedaży.

Rozwiązanie

Podjęliśmy się wykonania nowej strony kierowanej bezpośrednio do konsumentów, która przedstawia ofertę akcji Whisky On The Rocks. Ta inicjatywa sprzedażowa służy pogłębianiu świadomości marki i uwzględnia jej nową strategię komunikacji.

Przygotowaliśmy nowy landing page, który zdecydowanie różni się od dotychczasowej komunikacji Eurocash Alkohole. Zaproponowaliśmy zupełnie nowe rozwiązania, aby podkreślić zmianę grupy odbiorców – z rynku B2B na B2C.

Na nowej stronie konsumenci mają możliwość wyszukiwania sklepów – znajdą tutaj oferty ponad 4 tys. punktów sprzedaży. Akcja Whisky On The Rocks cieszy się sporą popularnością, a nowych sklepów wciąż przybywa w ofercie.




zobacz również

Powrót
ta strona używa plików cookies