SpecBabka

SpecBabka to marka i społeczność, która wspiera inicjatywy kobiet. Pomysłodawczynią projektu jest Klaudia Pingot – mówca motywacyjny, coach, trener rozwoju osobistego i autorka książek „SpecBabka. Obudź w sobie kobiecą moc” oraz „FitMIND. Odchudzanie bez diet”. Społeczność SpecBabki, tworzona przez kobiety dla kobiet, daje przestrzeń rozwoju, motywację oraz możliwość tworzenia sieci kontaktów towarzyskich i biznesowych. SpecBabki to kobiety, które dzielą się z innymi swoimi SpecMocami i sprawiają – w myśl hasła marki – że „rzeczy się dzieją”.

Zadanie

Wspólnie z autorkami SpecBabki z entuzjazmem wzięliśmy się do działania. Zaczęliśmy od zaprojektowania nowego logo, które następnie było wykorzystywane na nowej stronie www oraz w mediach społecznościowych. Od początku wspieraliśmy komunikację komunikację SpecBabki w social media, stworzyliśmy dedykowane grafiki oraz utworzyliśmy zamkniętą grupę na Facebooku, w którą angażują się autorki projektu.

SpecBabki potrzebowały responsywnej strony internetowej, na której znajdzie się blog oraz sklep z kursami online. Wymagało to od nas połączenia SpecDesignu oraz narzędzi e-commerce. Kursy dostępne są dla użytkowniczek po zalogowaniu się na stronie.

Jednym z proponowanych kursów jest FitMIND – szkolenie dotyczące odchudzania, a konkretnie uświadamiające potrzebę dbania o swoje ciało. Specjalnie dla tego kursu stworzyliśmy landing page, kampanię inbound oraz osobne reklamy w social mediach. Celem naszych działań promocyjnych było zachęcenie odbiorców do udziału w webinarze oraz wsparcie sprzedaży kursów online.




zobacz również

Powrót
ta strona używa plików cookies