Współpraca z influencerami i wideo marketing to trendy, które obecnie rządzą marketingiem, dlatego bardzo ucieszyliśmy się na propozycję wspólnego projektu z youtuberką LilyChannel. Ponad 30 tysięcy subskrypcji na YouTube, 8,5 tysięcy fanów na Facebooku oraz 5 tysięcy obserwatorów na Instagramie – te liczby zrobiły na nas wrażenie!
Dominika to niezwykle charyzmatyczna i pomysłowa dziewczyna, która zajmuje się wizażem, grafiką komputerową i fotografią, o czym opowiada w swoich filmach. Dominika chciała zorganizować konkurs dla swoich fanów, dzięki któremu mogłaby poznać ich preferencje w zakresie kosmetyków i złapać z nimi jeszcze lepszy kontakt.
Zadanie
Pracę nad projektem zaczęliśmy od opracowania mechanizmu konkursu. Zadanie polegało na przesłaniu kreatywnego selfie podczas wykonywania makijażu, a nagrodą był zestaw wartościowych i modnych kosmetyków wybranych przez LilyChannel. Następnie stworzyliśmy regulamin oraz plan promocji. Postawiliśmy na reklamę w social media (YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat) i dedykowaną stronę internetową.
Chcieliśmy, aby zbudowany przez nas landing page cechował się przejrzystością oraz zachęcał użytkowników do wypełnienia zadania konkursowego. Konkurs skierowany był przede wszystkim do młodych kobiet, dlatego projekt graficzny był bardzo żywy, z przewagą różu oraz elementów nawiązujących do makijażu.
Aby zgłosić swój udział w konkursie każda uczestniczka musiała wypełnić formularz zgłoszeniowy z krótką ankietą, która zawierała pytania o dotyczące, między innymi, zakupów produktów do makijażu czy ulubionych marek danych kosmetyków. Dzięki temu zbudowaliśmy bazę mailingową zawierającą szczegółowe preferencje użytkowniczek dotyczące produktów z branży beauty.