Eurocash Alkohole

Eurocash Alkohole jest liderem wśród hurtowników alkoholi na polskim rynku. Zaopatruje klientów zarówno z segmentu HoReCa, jak i sklepy detaliczne. Klienci Eurocash Alkohole są bardzo zróżnicowani – wymaga to prowadzenia  komunikacji, która odpowiada na wiele różnych potrzeb odbiorców. Jednym z elementów komunikacji z klientem są narzędzia interaktywne – było to więc idealne zadanie dla naszej Agencji.

Zadanie

Naszym zadaniem było stworzenie dla Eurocash Alkohole strony internetowe zgodnej z nową strategią komunikacji – nie był to jednak pierwszy taki projekt, który wspólnie realizowaliśmy, także poprzednia strona była zaprojektowana przez naszą Agencję. Kontynuowanie współpracy pozwala nam z jednej strony wspólnie rozwijać nowe pomysły, z drugiej – realizować długoterminową strategię obecności w Internecie.  

Strona www odpowiada na potrzeby informacyjne klientów Eurocash Alkohole. W tym celu stworzyliśmy blog wypełniony specjalistyczną wiedzą, ciekawostkami i infografikami o produktach oferowanych przez klienta oraz dotyczących organizacji i zarządzania sprzedażą. Strona wykorzystywana jest również jako narzędzie do generowania leadów, dlatego też uruchomiliśmy dedykowaną podstronę, na której użytkownicy mogą zostawiać swoje dane i tym samym, w ramach lead generation, budować i poszerzać bazę danych naszego Klienta. Strona www wspiera działania sprzedażowe również poprzez rozbudowany katalog ofertowy. Obecna odsłona strony www została wzbogacona o informacje o nowej inicjatywie sprzedażowej Eurocash Alkohole – Whisky on The Rock. Ma ona również służyć budowaniu i pogłębianiu świadomości marki przy uwzględnieniu nowej strategii komunikacji.




zobacz również

Powrót
ta strona używa plików cookies