Kreatik - projekt PRLO

PRLO

Po raz kolejny zostaliśmy zaproszeni do współpracy przez markę Eurocash Alkohole. Jest to największa sieć dystrybucji alkoholu w Polsce, zaopatrująca zarówno sklepy detaliczne jak i segment HoReCa. Bardzo ważnym aspektem ich działalności jest dbanie każdego dnia o satysfakcję i zadowolenie klientów. Ponadto istotną kwestią jest budowanie ich lojalności.

Zadanie

Celem projektu była nie tylko budowa lojalności wśród klientów, ale również zwiększenie świadomości marki Eurocash Alkohole. Naszym zadaniem było skonstruowanie narzędzi, które pomogą ten cel zrealizować.

Program lojalnościowy PRLO był kierowany do klientów biznesowych – sklepów detalicznych oraz specjalistycznych. Stworzyliśmy identyfikację wizualną programu, a do jego obsługi przygotowaliśmy dedykowaną aplikację webową. Program nawiązywał do świata PRL, dlatego też zastosowaliśmy niestandardową komunikację w wielu kanałach.

Kreacja umożliwiła przekazywanie treści w sposób angażujący, jednocześnie zabawny i motywujący do realizacji celów zakupowych. Pozyskiwanie, zaangażowanie i utrzymanie lojalności klientów wynikało z udanego połączenia niestandardowego, oddziałującego na emocje wizerunku i kompozycji programu oraz wykorzystania wielokanałowej komunikacji.

Uczestnicy programu PRLO mieli możliwość zbierania punktów w ramach indywidualnych planów zakupowych oraz w zamian za nabycie produktów premiowanych i wymiany tych punktów na nagrody. Dodatkowo brali udział w konkursach o samochodowe ikony PRL i wycieczkę do Monako i na Lazurowe Wybrzeże. Klienci mogli cały czas sprawdzać stan punktów oraz najnowsze informacje po zalogowaniu się w portalu. Ponadto komunikację wspierały kampanie e-mailowe i smsowe oraz komunikacja wysyłana pocztą tradycyjną.

skontaktuj się
z nami

  • wspieramy Twój zespół sprzedaży i marketingu
  • zwiększamy konwersję
  • realizujemy Twoje cele biznesowe

+48 506 688 553

Zostaw e-mail
i dowiedz się więcej o naszej ofercie

Bez SPAMu i zobowiązań.

zobacz również

Powrót

ta strona używa plików cookies