ePR
W celu dotarcia do grupy docelowej budujemy wizerunek marek w Internecie za pomocą zewnętrznych narzędzi, współpracujemy z partnerami oraz wykorzystujemy zróżnicowane możliwości kanałów digitalowych .
ePR to działania, które firmy powinny podejmować regularnie. Najczęściej mają miejsce wtedy, gdy marki mają coś nowego i ważnego do ogłoszenia na rynku, np. wprowadzenie nowej usługi lub produktu, wprowadzenie nowej strategii komunikacyjnej, uruchomienie nowej kampanii obejmującej szeroko zakrojone działania komunikacyjne. ePR Celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców i rozpowszechnienie przekazu.
Czas trwania kampanii ePR zależy od złożoności projektu. Trwa on dłużej, gdy klient prosi nas o pomysł lub dopracowanie koncepcji, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki w kanałach digitalowych. Gdy firma zgłasza się do nas z rozpowszechnianiem gotowych już informacji, opracowanie planu działania i budżetu zwykle zajmuje około 2 tygodni, plus czas realizacji w zależności od zakresu.
zyskujesz?
- wzrost rozpoznawalności marki
- budowanie relacji z grupą docelową
- zwiększanie punktów styku z potencjalnymi klientami
Zakres działań ePR może być bardzo szeroki. Ważne jest, aby dokładnie przemyśleć cel, który chce się osiągnąć, a następnie wybrać odpowiednie kanały i formy promocji.
ePR to nieodłączny element skutecznej realizacji strategii komunikacji oraz efektywna forma budowania lub wzmacniania świadomości marki wśród grup interesariuszy. Dobrze zaprojektowany kalendarz ePR jest niezbędny, jeśli markom zależy na zwiększeniu rozpoznawalność i zaangażowaniu grupy docelowej.
Inne projekty z kategorii content&growth:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat rozwoju
Może wydawać się, że “projektowanie projektu” oznacza mniej więcej to samo co “masło maślane” i jest zbędną pracą, która zabierze całą naszą siłę i kreatywność. Jednak, by stworzyć coś, co ma się podobać, po pierwsze interesariuszowi, a po drugie użytkownikowi […]
W tym miesiącu na Wasze pytania dotyczące projektowania UX odpowiedział Antek – UX Team Leader. Chcecie poznać największe błędy w projektowaniu e-commerce, błędy poznawcze i psychologię w UX? To wszystko znajdziecie w poniższym tekście! Dlaczego UX i psychologia są nierozłączne? […]
Pierwsze chwile naszego przebywania na stronie poświęcamy na ogólny ogląd sytuacji: gdzie znajduje się menu, jak możemy uzyskać informację, której szukamy, czego dotyczy strona. Jeśli wszystko tworzy spójną całość, to zwiększa się szansa, że użytkownik zostanie na stronie dłużej. Aby […]

