ePR

W celu dotarcia do grupy docelowej budujemy wizerunek marek w Internecie za pomocą zewnętrznych narzędzi, współpracujemy z partnerami oraz wykorzystujemy zróżnicowane możliwości kanałów digitalowych .

stworzenie koncepcji promocji
copywriting
stworzenie grafik
kontakt z partnerami

… w jakim celu robimy ePR?

ePR to działania, które firmy powinny podejmować regularnie. Najczęściej mają miejsce wtedy, gdy marki mają coś nowego i ważnego do ogłoszenia na rynku, np. wprowadzenie nowej usługi lub produktu, wprowadzenie nowej strategii komunikacyjnej, uruchomienie nowej kampanii obejmującej szeroko zakrojone działania komunikacyjne. ePR Celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców i rozpowszechnienie przekazu.


… dla kogo?
Marki, które wchodzą na rynek
działania ePR pomagają nowym markom zwiększać świadomość i zasięg.
Marki rozpoczynające nową kampanię
Każdą nową kampanię komunikacyjną lub działanie związane z wprowadzeniem nowej usługi lub produktu należy kierować do grupy odbiorców wykorzystując możliwości współpracy z partnerami zewnętrznymi i popularnymi twórcami treści.
Firmy potrzebujące angażującej komunikacji
Pomagamy firmom, które szukają świeżego spojrzenia na obecną komunikację i nowych pomysłów na promocję marki w Internecie.


… jak długo?

Czas trwania kampanii ePR zależy od złożoności projektu. Trwa on dłużej, gdy klient prosi nas o pomysł lub dopracowanie koncepcji, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki w kanałach digitalowych. Gdy firma zgłasza się do nas z rozpowszechnianiem gotowych już informacji, opracowanie planu działania i budżetu zwykle zajmuje około 2 tygodni, plus czas realizacji w zależności od zakresu.


… jakich narzędzi używamy?
Główna idea
Tworzymy plan promocji w kanałach cyfrowych, który zawiera kreatywne rozwiązania i przemyślany plan działania.
Harmonogram
Uzgodnione działania promocyjne planujemy w określonym czasie. Tworzymy kalendarz aktywności.

Materiały prasowe
Tworzymy informacje prasowe dla mediów wraz z pakietem dedykowanych grafik w różnych formatach.

… co
zyskujesz?
  • wzrost rozpoznawalności marki
  • budowanie relacji z grupą docelową
  • zwiększanie punktów styku z potencjalnymi klientami

… na koniec …

Zakres działań ePR może być bardzo szeroki. Ważne jest, aby dokładnie przemyśleć cel, który chce się osiągnąć, a następnie wybrać odpowiednie kanały i formy promocji.

ePR to nieodłączny element skutecznej realizacji strategii komunikacji oraz efektywna forma budowania lub wzmacniania świadomości marki wśród grup interesariuszy. Dobrze zaprojektowany kalendarz ePR jest niezbędny, jeśli markom zależy na zwiększeniu rozpoznawalność i zaangażowaniu grupy docelowej.

Inne projekty z kategorii content&growth:

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Współpraca z Kreatikiem opierała się na zaangażowaniu i głębokim zrozumieniu potrzeb klienta. Sprawna komunikacja, profesjonalizm i wspólne znajdowanie rozwiązań – to najlepsze podsumowanie pracy nad naszym projektem. Bardzo rekomenduję.
Dominika Jeżowska
Eurocash Dystrybucja

Dzielimy się wiedzą na temat rozwoju

Zminimalizuj koszty, zoptymalizuj pracę swojego zespołu i uczyń swoją stronę bardziej spójną – poznaj Design System i dowiedz się, jak go dobrze wykorzystać!

Jeśli nigdy nie słyszeliście o Design Systemach to absolutnie nie macie się czym stresować i gwarantuję Wam, że nie jesteście żadnymi ignorantami. Dla osób, które nie zajmują się projektowaniem albo nie są Produkt Ownerami może to być nowe pojęcie, Warto […]

Czytaj
Audyt UX – sposób na zwiększenie konwersji

Audyt UX to proces, w którym specjaliści oceniają jakość doświadczenia użytkownika na stronie internetowej lub aplikacji mobilnej. Ich celem jest znalezienie problemów i błędów, które utrudniają użytkownikom korzystanie z produktu oraz zaproponowanie rozwiązań, które poprawią jakość doświadczenia. Obecnie, kiedy konkurencja […]

Czytaj
Learner-centered design thinking – przepis na idealny kurs online

Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować.  Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]

Czytaj
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Piotr Pawłowski
New Business Sales Manager
+48 531 267 965 piotr.pawlowski@kreatik.pl
Wyceń projekt
en pl