Spis treści

Wstęp

Zegar 2 min czytania

Ostatnio wydaliśmy na świat Product Discovery workbook opisujący nasz, Kreatikowy proces Product Discovery. Jesteśmy z niego bardzo dumni. Pisząc go zebraliśmy umiejętności i doświadczenie całego zespołu, aby ostatecznie chwalić się kompendium wiedzy o Product Discovery.
Tym razem postanowiliśmy spróbować z nową formą ebooka, którego format ułatwi zbieranie wartościowego feedbacku (w tym również twojego ;)) oraz udoskonalanie z każdą nastepną iteracją.

Wybór tematu nie był trudny. “Zróbmy MVP o MVP” padło na spotkaniu zespołu. 
No to postanowione!

Jak to będzie działać – założenia

Sporo dyskutowaliśmy o formie tego ebooka. Mieliśmy do wyboru tradycyjną formę dostępną w pliku PDF lub interaktywną umieszczoną na naszej stronie internetowej. Cel był taki sam – napisać wartościowy ebook. W zespole nie zabrakło sprzecznych opinii, przekonań i przyzwyczajeń. 

Głosy na obronę ebooka w formie pliku PDF –  “tradycyjnego”:

  • pobieram ebooka i czytam w wolnej chwili
  • nie chcę zapamiętywać strony na której mogę czytać, wolę mieć to zapisane w całości na dysku
  • czytam w pociągu, tam często nie ma zasięgu
  • ludzie będą dostawać e-booka po zapisie na newsletter, to nasz lead magnet.

Głosy na rzecz formy cyfrowej:

  • nie mam czasu czytać całości więc często wracam i czytam po fragmencie
  • chcę wygodnie czytać na telefonie, pdf ma za mały tekst
  • będziemy łatwiej zbierać feedback od użytkowników
  • będziemy zachęcać ludzi do zapisania się do naszego newslettera, w którym będziemy ogłaszać powstanie kolejnych części.

Ostatecznie zdecydowaliśmy, że o MVP zrobimy MVP,  a jednocześnie wypróbujemy nowe, inne możliwości.

Co tu znajdziesz?

Ebook ma być dla nas swojego rodzaju testem, polem doświadczalnym, ale jednocześnie zawierać będzie merytoryczne treści dotyczące wszystkich faz budowania i badania MVP. Będzie zbiorem wiedzy, który będziemy polecać naszym klientom zanim zaczniemy pracować nad tworzeniem nowego produktu. Będzie więc trochę teorii i trochę przykładów z życia wziętych.

Korzyści, czyli co będziesz z tego mieć:

  • w końcu zrozumiesz czym jest MVP
  • zrozumiesz czym nie jest MVP
  • będziesz wiedział/wiedziała jak podejść do budowy MVP we własnym biznesie
  • dostaniesz kompletny poradnik nt. MVP
  • możesz obserwować proces powstawania e-booka MVP
  • będziemy dzielić się przemyśleniami nt. procesu oraz kolejnych eksperymentów i testów
  • będziesz mieć okazję do udzielenia nam feedbacku.


Joanna Tulińska-Ładomirska
UX Designer

Zostaw dla nas kilka słów

Zostaw dla nas kilka słów

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Wyceń projekt
Facebook Instagram Dribble Behance Linkedin
en pl