Design thinking

Pomagamy firmom usystematyzować podejście do procesu tworzenia innowacji. Dbamy o to, aby za pomocą Design Thinking wdrażać oryginalne rozwiązania odpowiadające na prawdziwe potrzeby użytkowników.

Warsztaty projektowe
Analiza potrzeb użytkownika
Generowanie pomysłów (rozwiązań)
Makiety i interaktywny prototyp

… dla kogo?
Organizacje
które szukają innowacji, ale nie poprzez kopiowanie i powielanie wszystkiego konkurencji.


Startupy
które potrzebują doprecyzować swój model biznesowy i propozycję wartości.
Firmy
które chcą wejść na rynek z nowym rozwiązaniem, ale przed tym chcą sprawdzić, czy ich założenia są słuszne.

…w jakim celu robimy design thinking?

Za pomocą odpowiednich narzędzi projektowych, metodologii opartej na Design Thinking – jesteśmy w stanie zapewnić Twoim użytkownikom doskonały User Experience. Dzięki naszym działaniom, dowiesz się czy warto inwestować w konkretny pomysł. 




… jak długo?

Długość procesu zależy od indywidualnego przypadku – możemy i będziemy zmieniać niektóre metody, dostosowując warsztat do Twojego projektu, aby mieć pewność, że wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.

  • Szybki przegląd strategii: 1 dzień
  • Strategia produktu i design: 5 dni
  • Discovery sprint: 3-5 tygodni
  • MVP sprint: 6-12 tygodni
  • Nagłe wypadki: 4 tygodnie

… jakich narzędzi używamy?
IDI
Wywiady pogłębione umożliwiają zebrania dużej ilości danych jakościowych do późniejszej analizy.
Empathy map
Technika wykorzystywana przez nas i służąca do tworzenia profilu użytkownika.
Persona
Framework, który zawiera informacje o naszym użytkowniku. Takie jak: cele, potrzeby, obawy, wiek oraz dane demograficzne.
Analiza zebranych danych
Analiza danych jakościowych i ilościowych pozwala na dokładne zrozumienie potrzeb biznesu i użytkownika końcowego.
Analiza konkurencji
Sprawdzamy konkurencyjne rozwiązania, patrzymy na ich mocne i słabe strony.
Burze mózgów
Framework, który wykorzystujemy w celu znalezienia rozwiązania konkretnego problemu.
Wskazówki dotyczące użyteczności
Nasza praca opiera się na wytycznych i dobrych praktykach dotyczących użyteczności. Wdrożymy je również w twoim projekcie.
Wireframes
Model szkieletowy i zarys konstrukcji finalnych makiet służy do zilustrowania rozmieszczenia poszczególnych elementów interfejsu oraz przedstawienia relacji między nimi.
Testy użyteczności z użytkownikami
Testy z osobami z Twojej grupy docelowej, które zagwarantują weryfikację pomysłów i rozwiązań.

…co
zyskujesz?
  • lepsze rozpoznawanie, rozumienie i rozwiązywanie problemów Twojej firmy i klientów
  • warsztaty prowadzone przez naszych specjalistów, które pomogą rozwiązać istniejące problemy Twojej firmy
  • pogłębianie wiedzy klientów

… na koniec …

Design Thinking to jedna z najlepszych, o ile nie najlepsza metoda twórczego rozwiązywania problemów. Wykorzystujemy ją wszędzie tam, gdzie potrzebne są innowacyjne rozwiązania i świeże podejście do rozwiązywania problemów. Praca metodą DT wymaga zaangażowania interdyscyplinarnego zespołu po obydwu stronach. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że temat jest przemyślany pod wieloma różnymi kątami. Metoda ta jest mocno uniwersalna i może być stosowana zarówno od start-upów, jak i po wielkie korporacje.



Inne projekty z kategorii strategy:

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Współpraca z Kreatikiem opierała się na zaangażowaniu i głębokim zrozumieniu potrzeb klienta. Sprawna komunikacja, profesjonalizm i wspólne znajdowanie rozwiązań – to najlepsze podsumowanie pracy nad naszym projektem. Bardzo rekomenduję.
Dominika Jeżowska
Eurocash Dystrybucja

Dzielimy się wiedzą na temat strategii

Kreatik talks – Ernest Wołkowycki-Dołęga opowiada o zastosowaniu self service i w jakich przypadkach jest on niezbędny.

Magdalena Węcłaś, Head of Strategy&Content w Kreatiku, rozmawiała z Ernestem Wołkowyckim-Dołęgą – Head of Digital w LUX MED, o wyzwaniach, trendach i kluczowych zagadnieniach z obszaru self service.  Cześc Ernest, bardzo się cieszymy, że zechciałeś wziąć udział w naszym wywiadzie. […]

Czytaj
Jak zmniejszyć wskaźnik porzuconych koszyków – strategie stosowane w e-commerce

Prawie 70% użytkowników e-commerce porzuca koszyki przed finalizacją zakupu. To dużo! Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku i dowiedzmy się, jak sprawić, by kupujący wracali i finalizowali swoje zamówienia w sklepie, co skutecznie obniży wskaźnik porzuconych koszyków. Dlaczego klienci porzucają koszyki? […]

Czytaj
Learner-centered design thinking – przepis na idealny kurs online

Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować.  Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]

Czytaj
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Piotr Pawłowski
New Business Sales Manager
+48 531 267 965 piotr.pawlowski@kreatik.pl
Wyceń projekt
en pl