Design thinking
Pomagamy firmom usystematyzować podejście do procesu tworzenia innowacji. Dbamy o to, aby za pomocą Design Thinking wdrażać oryginalne rozwiązania odpowiadające na prawdziwe potrzeby użytkowników.
Za pomocą odpowiednich narzędzi projektowych, metodologii opartej na Design Thinking – jesteśmy w stanie zapewnić Twoim użytkownikom doskonały User Experience. Dzięki naszym działaniom, dowiesz się czy warto inwestować w konkretny pomysł.
Długość procesu zależy od indywidualnego przypadku – możemy i będziemy zmieniać niektóre metody, dostosowując warsztat do Twojego projektu, aby mieć pewność, że wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.
- Szybki przegląd strategii: 1 dzień
- Strategia produktu i design: 5 dni
- Discovery sprint: 3-5 tygodni
- MVP sprint: 6-12 tygodni
- Nagłe wypadki: 4 tygodnie
zyskujesz?
- lepsze rozpoznawanie, rozumienie i rozwiązywanie problemów Twojej firmy i klientów
- warsztaty prowadzone przez naszych specjalistów, które pomogą rozwiązać istniejące problemy Twojej firmy
- pogłębianie wiedzy klientów
Design Thinking to jedna z najlepszych, o ile nie najlepsza metoda twórczego rozwiązywania problemów. Wykorzystujemy ją wszędzie tam, gdzie potrzebne są innowacyjne rozwiązania i świeże podejście do rozwiązywania problemów. Praca metodą DT wymaga zaangażowania interdyscyplinarnego zespołu po obydwu stronach. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że temat jest przemyślany pod wieloma różnymi kątami. Metoda ta jest mocno uniwersalna i może być stosowana zarówno od start-upów, jak i po wielkie korporacje.
Inne projekty z kategorii strategy:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat strategii
Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]
Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]
Coraz częściej na portalach marketingowych można się spotkać z opinią, że współpraca z influencerami przestaje być korzystnym rozwiązaniem dla marek. Problem nie tkwi jednak w samej formie reklamy, a jej jakości. Obecnie mamy do czynienia z coraz bardziej świadomym, a […]

