Design thinking
Pomagamy firmom usystematyzować podejście do procesu tworzenia innowacji. Dbamy o to, aby za pomocą Design Thinking wdrażać oryginalne rozwiązania odpowiadające na prawdziwe potrzeby użytkowników.
Za pomocą odpowiednich narzędzi projektowych, metodologii opartej na Design Thinking – jesteśmy w stanie zapewnić Twoim użytkownikom doskonały User Experience. Dzięki naszym działaniom, dowiesz się czy warto inwestować w konkretny pomysł.
Długość procesu zależy od indywidualnego przypadku – możemy i będziemy zmieniać niektóre metody, dostosowując warsztat do Twojego projektu, aby mieć pewność, że wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.
- Szybki przegląd strategii: 1 dzień
- Strategia produktu i design: 5 dni
- Discovery sprint: 3-5 tygodni
- MVP sprint: 6-12 tygodni
- Nagłe wypadki: 4 tygodnie
zyskujesz?
- lepsze rozpoznawanie, rozumienie i rozwiązywanie problemów Twojej firmy i klientów
- warsztaty prowadzone przez naszych specjalistów, które pomogą rozwiązać istniejące problemy Twojej firmy
- pogłębianie wiedzy klientów
Design Thinking to jedna z najlepszych, o ile nie najlepsza metoda twórczego rozwiązywania problemów. Wykorzystujemy ją wszędzie tam, gdzie potrzebne są innowacyjne rozwiązania i świeże podejście do rozwiązywania problemów. Praca metodą DT wymaga zaangażowania interdyscyplinarnego zespołu po obydwu stronach. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że temat jest przemyślany pod wieloma różnymi kątami. Metoda ta jest mocno uniwersalna i może być stosowana zarówno od start-upów, jak i po wielkie korporacje.
Inne projekty z kategorii strategy:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat strategii
Magdalena Węcłaś, Head of Strategy&Content w Kreatiku, rozmawiała z Ernestem Wołkowyckim-Dołęgą – Head of Digital w LUX MED, o wyzwaniach, trendach i kluczowych zagadnieniach z obszaru self service. Cześc Ernest, bardzo się cieszymy, że zechciałeś wziąć udział w naszym wywiadzie. […]
Prawie 70% użytkowników e-commerce porzuca koszyki przed finalizacją zakupu. To dużo! Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku i dowiedzmy się, jak sprawić, by kupujący wracali i finalizowali swoje zamówienia w sklepie, co skutecznie obniży wskaźnik porzuconych koszyków. Dlaczego klienci porzucają koszyki? […]
Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować. Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]