Danone

Danone to rozpoznawalna na całym świecie marka  zajmująca się produkcją wyrobów mlecznych. Przedsiębiorstwo z siedzibą w Paryżu zostało założone niemal 100 lat temu. My mieliśmy przyjemność współpracować z oddziałami w Warszawie oraz w Paryżu, a konkretnie z działem wewnętrznym zajmującym się tworzeniem innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań Dan’IS.

Zadanie

W Dan’IS pojawiła się potrzeba przygotowania rozwiązań, które jeszcze bardziej pobudzą pracowników do twórczej pracy. Ponadto narzędzia te miały za zadanie budować w zespole świadomość nowych technologii, które są wdrażane w Danone.

Zaproponowane przez nas rozwiązania obejmowały aplikację webową, materiały drukowane oraz kampanie e-mail marketingowe.

Stworzyliśmy aplikację webową, która była adaptacją zestawienia obrazującego cykl dojrzewania technologii Gartner Hype Cycle. Użytkownik mógł się zalogować do panelu, w którym dostępny był wykres poziomu dojrzałości danej technologii z punktu widzenia Danone i zaczerpnąć wiedzy na jakim etapie wdrożenia znajduję się dana innowacja.

Treści na plakatach zostały rozszerzone o merytoryczne artykuły, które były dostępne na specjalnie przygotowanej wewnętrznej stronie www. Ponadto opracowaliśmy comiesięczne newslettery, których celem było przekazanie inspiracji, ciekawostek oraz informacji o innowacjach realizowanych w Danone. Odpowiadaliśmy zarówno za opracowanie graficzne oraz za treści w języku polskim i angielskim.




zobacz również

Powrót
ta strona używa plików cookies