Żabka

Wyzwanie

Żabka to największa w Polsce sieć małych sklepów spożywczych działająca na zasadzie franczyzy.

Klient potrzebował wsparcia podczas otwierania pierwszych sklepów Żabka w wybranych miastach w Polsce. Zajęliśmy się więc strategią i realizacją działań promocyjnych. Komunikacja miała być spójna ze strategią komunikacyjną sklepów Żabka, ale jednocześnie spersonalizowana do miasta, w którym sklepy zostały otwarte.

Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

W ramach promocji zaprojektowaliśmy materiały graficzne – KV, plakaty, ulotki, kupony rabatowe oraz okłady na kubek do kawy. Zajmowaliśmy się również produkcją części z tych materiałów.

Po serii wewnętrznych burz mózgów przygotowaliśmy spójną koncepcję komunikacji dla otwarć pierwszych sklepów Żabka w wybranych miastach w Polsce. W celu personalizacji przekazu w materiałach pojawiły się nazwy miast, w których odbyło się otwarcie. Nie tylko projektowaliśmy materiały promocyjne, ale także zarządzaliśmy ich produkcją.

Wyniki naszych
starań

Otwarcie odbyło się w 11 miastach. Kampania została pozytywnie przyjęta przez klientów Żabki.

Klient był zadowolony z naszej współpracy, dzięki czemu realizujemy kolejne projekty dla Żabki.

10
otwartych sklepów
Najbardziej doceniam to, że Maria i jej zespół są tak zaangażowani w sukces naszej marki, że są gotowi rozmawiać z nami godzinami, jeśli się z czymś nie zgadzają. Dla nich najważniejsze jest, aby nasza marka odniosła sukces i nie boją się ciężkiej pracy, aby go osiągnąć.
Katarzyna Krzeszowska
Brand Manager, GALICJANKA RP Sp. z o. o

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Agnieszka Mieszała
Project Manager
Aleksandra Strelczuk
UX/UI Designer
Wyceń projekt
en pl