#jesteśwplątany
kampania społeczna

Wyzwanie

Zespół Kreatika od czasu do czasu stara się pomagać lokalnej społeczności. Tak trafiliśmy do Fundacji Dom Autysty.

Fundacja Dom Autysty powstała z inicjatywy grupy rodziców, którzy chcą zabezpieczyć przyszłość swoich autystycznych dzieci po ukończeniu edukacji, a przede wszystkim, po śmierci rodziców.  Fundacja realizuje wiele inicjatyw, aby zebrać środki na realizację swojego głównego celu: budowy placówki dla podopiecznych.

Dzięki wsparciu Wydawnictwa Media Rodzina opublikowano “Trupów hurtowo trzech” – zbiór opowiadań czołowych twórców polskiej literatury kryminalnej. My podjęliśmy się wypromowania książki, której dochód ze sprzedaży będzie przeznaczony na budowę Domu Autysty w Poznaniu.

Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

Postanowiliśmy podejść do tematu promocji książki w sposób niestandardowy. Wybraliśmy jedno z dziesięciu kryminalnych opowiadań w niej zawartych, a następnie stworzyliśmy na jego podstawie interaktywne chat story. Wykorzystaliśmy do tego Progressive Web App – innowacyjny rodzaj aplikacji webowej, zyskujący coraz większą popularność.

Dlaczego PWA? PWA daje nam wiele benefitów aplikacji natywnych na Androida bez wad tychże aplikacji. PWA to strona www, którą użytkownik może zapisać na ekranie swojego smartfonu (tak jak aplikację), ale nie musi do tego korzystać ze sklepu Google Play. 

Stworzenie strony PWA jest znacznie szybsze, niż natywnej aplikacji na Androida. Aplikacja ta może działać w trybie offline oraz wysyłać powiadomienia push. Posiada więc wszystko, czego potrzebowaliśmy!

Użytkownik chat story stawał się głównym bohaterem i miał wpływ na rozwój fabuły. Postawiliśmy go przed moralnymi dylematami, z których konsekwencjami musiał zmierzyć się po dotarciu do ostatniej wiadomości. 

Wyniki naszych
starań

Pisała o nas regionalna prasa (poznańska Gazeta Wyborcza, Głos Wielkopolski), znaleźliśmy się między innymi na portalach Nowy Marketing, Wykop, Fakt24, Wirtualna Polska, Gazeta. Naszą akcję udostępnili na swoich profilach Bartłomiej Topa, Paweł Tkaczyk, youtuberzy, blogerzy i dziesiątki osób o wielkim sercu, którym los podopiecznych Fundacji Dom Autysty nie był obojętny.

Kreatik stworzył akcję #jesteśwplątany, która promowała książkę z opowiadaniami kryminalnymi podarowanymi naszej fundacji przez pisarzy. To było bardzo pomysłowe. Stworzyli też ulotkę i nową stronę internetową. Wszystko – nowoczesne, przejrzyste, sprytne. Nasza współpraca układała się świetnie – czułem, że mam do czynienia z ludźmi, którzy znają się na swoim fachu. Bez opóźnień, wszystko poszło tak, jak powinno. Szczerze polecam!
Adam Kompowski
Dom Autysty Fundation
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt
Najbardziej doceniam to, że Maria i jej zespół są tak zaangażowani w sukces naszej marki, że są gotowi rozmawiać z nami godzinami, jeśli się z czymś nie zgadzają. Dla nich najważniejsze jest, aby nasza marka odniosła sukces i nie boją się ciężkiej pracy, aby to osiągnąć.
Katarzyna Krzeszowska
Brand Manager, GALICJANKA RP Sp. z o. o
Wyróżniali się podczas części strategicznej, ponieważ rozumieją nasze potrzeby i proponują odpowiednie rozwiązania w zakresie układu i topologii informacji. Próbowali zrozumieć kontekst użytkowania, a następnie zaproponowali najlepsze możliwe rozwiązanie. Zdecydowanie udowodnili, do czego są zdolni.
Marek Nadra
Business Solution Manager, Supporting the Enterprise, CBS Dan’IS, DACH, Danone GmBH

OTRZYMALIŚMY RÓWNIEŻ NAGRODĘ

Wyróżnienie w konkursie Golden Arrow 2018

Finalista konkursu Power of Content Marketing 2018

Super proud!!!
Super proud!!!
Super proud!!!
Super proud!!!

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Dawid Bartodziej
Head of Delivery

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl