Taxology
website
Challenge
Naszym zadaniem było przeprojektowanie strony internetowej, by jak najlepiej prezentowała ofertę firmy, budowała pozycję eksperta na rynku i przede wszystkim zwiększała współczynnik konwersji.
O projekcie
Taxology jest firmą doradczą, specjalizującą się w obszarze VAT compliance oraz podatków. Pomagają firmom z branży e-commerce sprawnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami rozliczać się za sprzedaż zagranicznej.
Otrzymaliśmy od klienta identyfikację wizualną, kartę marki, oraz dostęp do danych analitycznych strony. Po opracowaniu tych materiałów przeprowadziliśmy z klientem kilkugodzinne warsztaty, których celem było zmapowanie strony oraz wspólne przeanalizowanie benchmarków.
Bazując na CI (Corporate Identity) klienta, przygotowaliśmy moodboardy z inspiracjami. Wybranie przez klienta jednego z nich, pozwoliło nam obrać kierunek prac.
Następnym etapem było przygotowanie makiet UX. Po ich zatwierdzeniu, zaprojektowaliśmy ilustracje oraz cały UI.
Zależało nam, na zwiększeniu konwersji na stronie, dlatego zawarliśmy wiele sekcji z przyciskiem CTA, które prowadzą bezpośrednio do strony kontaktowej firmy.