Sportano-audyt UX
Wyzwanie
Sportano jest firmą, która niezwykle szybko rozwija się na Polskim rynku. To nowoczesny multibrand skupiający w jednym miejscu najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych, stawiający na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania w zakresie e-commerce.
Naszym zadaniem było przeprowadzenie UX-owego audytu. Następstwem tego było przeprojektowanie kilku elementów znajdujących się na stronie Sportano, takich jak: search, tabele rozmiarów oraz podstrona kategorii.

Audyt pozwolił na zidentyfikowanie UX-owych punktów zapalnych. W celu poprawy użyteczności oraz efektywności, wzięliśmy pod lupę następujące obszary:
- analiza heurystyczna
- analiza zasad użyteczności
- analiza ścieżki użytkownika
- afordancje
Podczas przeprojektowywania elementów na stronie duży nacisk kładliśmy na wariantowość konfiguracji. Poprawiliśmy użyteczność i funkcjonalność poszczególnych elementów UI.
Dostarczyliśmy klientowi przeprojektowane ekrany UI, oraz raport, w którym zarekomendowaliśmy szereg zmian i dobrych praktyk UX m.in. w zakresie słownictwa stosowanego na buttonach oraz układu wyświetlania podkategorii.



Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.