Sportano-audyt UX

Wyzwanie

Sportano jest firmą, która niezwykle szybko rozwija się na Polskim rynku. To nowoczesny multibrand  skupiający w jednym miejscu najlepsze marki i topowe produkty z niemal wszystkich dyscyplin sportowych, stawiający na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania w zakresie e-commerce.

 

Naszym zadaniem było przeprowadzenie UX-owego audytu. Następstwem tego było przeprojektowanie kilku elementów znajdujących się na stronie Sportano, takich jak: search, tabele rozmiarów oraz podstrona kategorii.

Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 

Audyt pozwolił na zidentyfikowanie UX-owych punktów zapalnych. W celu poprawy użyteczności oraz efektywności, wzięliśmy pod lupę następujące obszary: 

  • analiza heurystyczna
  • analiza zasad użyteczności 
  • analiza ścieżki użytkownika 
  • afordancje 

Podczas przeprojektowywania elementów na stronie duży nacisk kładliśmy na wariantowość konfiguracji. Poprawiliśmy użyteczność i funkcjonalność poszczególnych elementów UI.

Dostarczyliśmy klientowi przeprojektowane ekrany UI, oraz raport, w którym zarekomendowaliśmy szereg zmian i dobrych praktyk UX m.in. w zakresie słownictwa stosowanego na buttonach oraz układu wyświetlania podkategorii.

Od samego początku naszym sukcesem były jasne zasady współpracy, wyznaczenie kierownika projektu, otwarta i przejrzysta komunikacja. W trakcie realizacji projektu firma zaproponowała dodatkowe funkcjonalności aplikacji, których nie planowano w pierwszej fazie wdrożenia. Pokazało nam, że Kreatik skupia się na kliencie i jego zadowoleniu, a nie na zamykaniu kolejnego projektu.
Martyna Morawiec
HR Coordinator, Orbico Group

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maciej Marczak
UX Designer
Joanna Tulińska-Ładomirska
UX Designer
Wyceń projekt
en pl