Santander-audyt UX
Wyzwanie
Santander to bank rozpoznawalny na całym świecie. Od ponad 28 lat są oni obecni na Polskim rynku. Konsekwentnie buduje swoją markę jako jednego z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych.
Naszym zadaniem było poddanie analizie ekranu (audyt UX) konfiguratora kredytów gotówkowych, który był już wcześniej zaimplementowany. Następnie przyszło nam przeprojektować go i dostosować pod mobile i web.

Klient zgłosił się do nas ze względu na słabą konwersję poszczególnych elementów konfiguratora takich jak chociażby: checkbox czy pasek informujący o określonych okazjach przy wybraniu odpowiednich parametrów. Celem było również dodanie dodanie inputu do wprowadzania kodu promocyjnego oraz zaadresowanie wizualnie mechanizmu jego działania.
Tuż po przeprowadzeniu serii kilku spotkań z klientem (wspólnie z analitykiem) oraz przygotowaniu rekomendacji (po przeprowadzeniu “audytu UX”), przeszliśmy do szkicowania widoków UX/UI na bazie Design Systemu klienta.
Podczas projektowania ekranów duży nacisk kładliśmy w temacie dostępności.



