Santander
audyt ux

Wyzwanie

Santander to bank rozpoznawalny na całym świecie. Od ponad 28 lat są oni obecni na Polskim rynku. Konsekwentnie buduje swoją markę jako jednego z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych. 

 

Naszym zadaniem było poddanie analizie ekranu (audyt UX) konfiguratora kredytów gotówkowych, który był już wcześniej zaimplementowany. Następnie przyszło nam przeprojektować go i dostosować pod mobile i web.

 

 

O projekcie

Klient
Santander
Usługa
Audyt UX
Branża
Bankowość

MASZ PODOBNE WYZWANIE?

Nie ważne, na jakim etapie rozwoju swojego biznesu właśnie jesteś. Możesz na nas liczyć!

Kontakt

Klient zgłosił się do nas ze względu na słabą konwersję poszczególnych elementów konfiguratora takich jak chociażby: checkbox czy pasek informujący o określonych okazjach przy wybraniu odpowiednich parametrów. Celem było również dodanie dodanie inputu do wprowadzania kodu promocyjnego oraz zaadresowanie wizualnie mechanizmu jego działania.

Tuż po przeprowadzeniu serii kilku spotkań z klientem (wspólnie z analitykiem) oraz przygotowaniu rekomendacji (po przeprowadzeniu “audytu UX”), przeszliśmy do szkicowania widoków UX/UI na bazie Design Systemu klienta. Podczas projektowania ekranów duży nacisk kładliśmy w temacie dostępności.

The final result 
The final result 
The final result 
The final result 

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Antoni Leśniewski
UX designer

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl