Prilo
landing page
Wyzwanie
Prilo to unikalne na rynku rozwiązanie do zarządzania transportem samochodów. Platforma łączy przewoźników z osobami i firmami, które poszukują partnera do transportu swoich samochodów.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie landing page promującego rejestrację na platformie Prilo, prezentującego pełną ofertę.

O projekcie



Naszym celem było stworzenie landing page, który w prosty sposób wyjaśnia, jak działa platforma – pokazuje korzyści użytkownikom i zachęca do korzystania z usługi.
Zaczęliśmy od warsztatu strategicznego, podczas którego wybraliśmy kluczowe wyróżniki, które chcieliśmy pokazać na stronie. Kolejnym etapem było przygotowanie makiet UX. Następnie zaprojektowaliśmy ilustracje i animacje, a także cały interfejs użytkownika. Byliśmy również odpowiedzialni za development i copywriting.
Strona jest pełna animacji i przycisków CTA. Zawiera zakładki dla przewoźników i spedytorów, a także blog.














