Prilo – landing page

Wyzwanie

Prilo to unikalne na rynku rozwiązanie do zarządzania transportem samochodów. Platforma łączy przewoźników z osobami i firmami, które poszukują partnera do transportu swoich samochodów.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie landing page promującego rejestrację na platformie Prilo, prezentującego pełną ofertę.

Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

Naszym celem było stworzenie landing page, który w prosty sposób wyjaśnia, jak działa platforma – pokazuje korzyści użytkownikom i zachęca do korzystania z usługi.

Zaczęliśmy od warsztatu strategicznego, podczas którego wybraliśmy kluczowe wyróżniki, które chcieliśmy pokazać na stronie. Kolejnym etapem było przygotowanie makiet UX. Następnie zaprojektowaliśmy ilustracje i animacje, a także cały interfejs użytkownika. Byliśmy również odpowiedzialni za development i copywriting.

Strona jest pełna animacji i przycisków CTA. Zawiera zakładki dla przewoźników i spedytorów, a także blog.

Największą zaletą Kreatik jest umiejętność zrozumienia biznesu klienta i pomoc w rozwoju.
Maciej Hojszyk
Dyrektor ds Marketingu, Eurocash S.A.
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Monika Konarzewska
Head of UX Designer
Aleksandra Strelczuk
UI Designer
Paulina Miracka
UI Designer
Paulina Figlewicz
UX Designer

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl