Prilo – branding

Wyzwanie

Prilo to unikalne na rynku rozwiązanie do zarządzania transportem samochodów. Platforma łączy przewoźników z firmami, które poszukują partnera do transportu swoich samochodów.

Naszym zadaniem było stworzenie marki dla nowej platformy.

Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 

Zorganizowaliśmy cykl warsztatów z naszym klientem. Podczas pierwszego wyjaśniliśmy kluczowe elementy marki, co pomogło później w pracach nad strategią. Kolejnym krokiem było wyselekcjonowanie archetypów marek, stworzenie prototypów key visuali czy zdefiniowanie sposobów komunikacji. W kolejnym etapie pracowaliśmy nad marką – zorganizowaliśmy burzę mózgów z klientem i kolejną tylko z zespołem. Uzupełnieniem warsztatów były również sesje inspiracyjne. Ostatecznie powstały moodboardy dla marki.

Podczas całego procesu zdefiniowaliśmy:

  • archetyp marki – władca i odkrywca – ta decyzja bezpośrednio wpłynęła na twierdzenie marki
  • kluczowe cechy marki
  • nazwa marki – Prilo – której nazwa nawiązuje do claimu- Twój ładunek jest dla nas priorytetem
  • claim: Wyzwanie pod kontrolą!
  • logo marki nawiązujące do marki – litera P, która nawiązuje do nazwy Prilo, składa się z opony i drogi
  • kolory marki – różnią się od konkurencji – zdecydowaliśmy się na fiolet z żółtym
  • wizualne wyróżniki marki – żółta ciężarówka, linia symbolizująca drogę oraz fioletowa kropka z logo
  • kanały i formaty komunikacji.

Stworzyliśmy również objaśnienia wideo i animacje na stronę internetową, które w prosty sposób pokazują, jak działa platforma.

Największą zaletą Kreatik jest umiejętność zrozumienia biznesu klienta i pomoc w rozwoju.
Maciej Hojszyk
Dyrektor ds Marketingu, Eurocash S.A.
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Monika Konarzewska
Head of UX Designer
Aleksandra Strelczuk
UI Designer
Paulina Miracka
UI Designer
Magdalena Węcłaś
Content Manager

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl