Prilo
branding
Wyzwanie
Prilo to unikalne na rynku rozwiązanie do zarządzania transportem samochodów. Platforma łączy przewoźników z firmami, które poszukują partnera do transportu swoich samochodów.
Naszym zadaniem było stworzenie marki dla nowej platformy.
O projekcie
Zorganizowaliśmy cykl warsztatów z naszym klientem. Podczas pierwszego wyjaśniliśmy kluczowe elementy marki, co pomogło później w pracach nad strategią. Kolejnym krokiem było wyselekcjonowanie archetypów marek, stworzenie prototypów key visuali czy zdefiniowanie sposobów komunikacji. W kolejnym etapie pracowaliśmy nad marką – zorganizowaliśmy burzę mózgów z klientem i kolejną tylko z zespołem. Uzupełnieniem warsztatów były również sesje inspiracyjne. Ostatecznie powstały moodboardy dla marki.
Rezultat
Stworzyliśmy również objaśnienia wideo i animacje na stronę internetową, które w prosty sposób pokazują, jak działa platforma.
- brand archetype – ruler and explorer – this decision directly influenced the brand claim
- key brand characteristics
- brand name – Prilo – whose name refers to the claim your load is our priority
- claim: Challenge under control!
- a brand logo that refers to the brand – the letter P, which refers to the Prilo name, composed of a tire and a road
- the colors of the brand – are different from the competition – we opted for purple with yellow
- visual brand differentiators – a yellow truck, a line symbolizing the road, and a purple dot with the logo
- channels and formats of communication.
We also created video explainers and animations for the website that simply show how the platform works.