Prilo
branding
Wyzwanie
Prilo to unikalne na rynku rozwiązanie do zarządzania transportem samochodów. Platforma łączy przewoźników z firmami, które poszukują partnera do transportu swoich samochodów.
Naszym zadaniem było stworzenie marki dla nowej platformy.

O projekcie



Zorganizowaliśmy cykl warsztatów z naszym klientem. Podczas pierwszego wyjaśniliśmy kluczowe elementy marki, co pomogło później w pracach nad strategią. Kolejnym krokiem było wyselekcjonowanie archetypów marek, stworzenie prototypów key visuali czy zdefiniowanie sposobów komunikacji. W kolejnym etapie pracowaliśmy nad marką – zorganizowaliśmy burzę mózgów z klientem i kolejną tylko z zespołem. Uzupełnieniem warsztatów były również sesje inspiracyjne. Ostatecznie powstały moodboardy dla marki.


Rezultat
Stworzyliśmy również objaśnienia wideo i animacje na stronę internetową, które w prosty sposób pokazują, jak działa platforma.
- brand archetype – ruler and explorer – this decision directly influenced the brand claim
- key brand characteristics
- brand name – Prilo – whose name refers to the claim your load is our priority
- claim: Challenge under control!
- a brand logo that refers to the brand – the letter P, which refers to the Prilo name, composed of a tire and a road
- the colors of the brand – are different from the competition – we opted for purple with yellow
- visual brand differentiators – a yellow truck, a line symbolizing the road, and a purple dot with the logo
- channels and formats of communication.
We also created video explainers and animations for the website that simply show how the platform works.










OSOBY ODPOWIEDZIALNE
ZA TEN PROJEKT
Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.