Prilo – branding
Wyzwanie
Prilo to unikalne na rynku rozwiązanie do zarządzania transportem samochodów. Platforma łączy przewoźników z firmami, które poszukują partnera do transportu swoich samochodów.
Naszym zadaniem było stworzenie marki dla nowej platformy.
Zorganizowaliśmy cykl warsztatów z naszym klientem. Podczas pierwszego wyjaśniliśmy kluczowe elementy marki, co pomogło później w pracach nad strategią. Kolejnym krokiem było wyselekcjonowanie archetypów marek, stworzenie prototypów key visuali czy zdefiniowanie sposobów komunikacji. W kolejnym etapie pracowaliśmy nad marką – zorganizowaliśmy burzę mózgów z klientem i kolejną tylko z zespołem. Uzupełnieniem warsztatów były również sesje inspiracyjne. Ostatecznie powstały moodboardy dla marki.
Podczas całego procesu zdefiniowaliśmy:
- archetyp marki – władca i odkrywca – ta decyzja bezpośrednio wpłynęła na twierdzenie marki
- kluczowe cechy marki
- nazwa marki – Prilo – której nazwa nawiązuje do claimu- Twój ładunek jest dla nas priorytetem
- claim: Wyzwanie pod kontrolą!
- logo marki nawiązujące do marki – litera P, która nawiązuje do nazwy Prilo, składa się z opony i drogi
- kolory marki – różnią się od konkurencji – zdecydowaliśmy się na fiolet z żółtym
- wizualne wyróżniki marki – żółta ciężarówka, linia symbolizująca drogę oraz fioletowa kropka z logo
- kanały i formaty komunikacji.
Stworzyliśmy również objaśnienia wideo i animacje na stronę internetową, które w prosty sposób pokazują, jak działa platforma.












Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.