MO
strona www
Wyzwanie
Mo (wcześniej Cermag) jest marką sieci sprzedaży, która prężnie działa na rynku od 1966 roku. Specjalizuje się w sprzedaży płytek ceramicznych, ceramiki i armatury sanitarnej, mebli oraz galanterii łazienkowej, a także wyrobów chemii budowlanej i oświetlenia. Mo bardzo dużą wagę przykłada do kontaktu z klientem. Dlatego jedną z korzyści dla konsumentów jest możliwość skorzystania z porady architekta się na spotkanie z architektem, czego efektem będzie profesjonalny projekt techniczny.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie responsywnej strony w odpowiedzi na rebranding, Mo (wcześniej Cermag) tak aby jak najlepiej odzwierciedlić charakter tej marki.
Przy projektowaniu strony wykorzystaliśmy dużą liczbę zdjęć, aby jak najlepiej przedstawić ofertę. Skorzystaliśmy z mega menu dzięki temu użytkownik szybciej może trafić do tej części oferty, która go interesuje. Położyliśmy nacisk na podstrony Inspiracje oraz Porady Architekta, które dodatkowo umacniają pozycję Mo jako doradcy i specjalisty w swojej dziedzinie.
Użytkownik może skorzystać z interaktywnej mapy aby znaleźć dojazd do salonu.
Dodatkowo poprzez formularz na stronie można umówić się na indywidualne konsultacje z architektem w salonie, domu czy w miejscu budowy.
Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.