Mediporta – strategia i design

Wyzwanie

Mediporta to aplikacja SaaS zajmująca się elektronicznym przechowywaniem dokumentacji medycznej, rozliczeniami z NFZ oraz obsługą wizyt pacjentów. Aplikacja pomaga zarządzać codzienną pracą placówek medycznych, usprawnia proces rejestracji i umożliwia błyskawiczne wystawianie recept.

Produkt skierowany jest do branży, która stosuje najnowocześniejsze technologie, jednak nie zawsze wykorzystuje oprogramowanie do optymalizacji swojej codziennej pracy, dlatego naszym wyzwaniem było budowanie świadomości i pokazywanie korzyści płynących z aplikacji. Głównym problemem, z jakim zwróciła się do nas Mediporta, było niezrozumienie produktu przez jego grupę docelową. Naszym zadaniem było stworzenie komunikacji dla lekarzy, która uwypukli podstawową wartość oprogramowania Mediporta – jego prostotę.

Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 

Stworzyliśmy hasło główne „Łatwe jak jazda na rowerze”, wdrożyliśmy strategię komunikacji w strategicznie wybranych kanałach, zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy materiały sprzedażowe oraz stworzyliśmy content marketing poprzez rozbudowę bazy wiedzy i bloga.

Podczas naszej pracy przeprowadziliśmy liczne wywiady z grupą docelową, zbudowaliśmy journey maps klientów i zintegrowaliśmy zestaw narzędzi analitycznych.

Wyniki naszych
starań

Leady wygenerowane przez nową, zorientowaną na sprzedaż witrynę internetową dla tego oprogramowania medycznego SaaS zwróciły koszty rozwoju w mniej niż pięć miesięcy.

Działania e-mail marketingowe wspieramy intensywnymi kampaniami AdWords (ponad 500 000 wyświetleń miesięcznie) promującymi oprogramowanie dla placówek medycznych.

500000
odsłon strony/miesiąc
Zespół Kreatik wprowadził mnie w cudowny świat kreatywnego myślenia projektowego, przesuwając multidyscyplinarne zespoły do granic naszych możliwości twórczych. Maria i jej zespół potrafią połączyć rozległą wiedzę na temat definiowania problemów i technik generowania pomysłów z zaangażowaniem w warsztaty o dużej energii i zmysłem biznesowym.
An Louwagie
Business Consultant in Bisnode Belgium
Wyróżniali się podczas części strategicznej, ponieważ rozumieją nasze potrzeby i proponują odpowiednie rozwiązania w zakresie układu i topologii informacji. Próbowali zrozumieć kontekst użytkowania, a następnie zaproponowali najlepsze możliwe rozwiązanie. Zdecydowanie udowodnili, do czego są zdolni.
Marek Nadra
Business Solution Manager, Supporting the Enterprise, CBS Dan’IS, DACH, Danone GmBH
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Monika Konarzewska
Head of UX Design
Joanna Kluczka
Head of UI Design
Dawid Bartodziej
Head of Delivery

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl