Mediporta – strategia i design
Wyzwanie
Mediporta to aplikacja SaaS zajmująca się elektronicznym przechowywaniem dokumentacji medycznej, rozliczeniami z NFZ oraz obsługą wizyt pacjentów. Aplikacja pomaga zarządzać codzienną pracą placówek medycznych, usprawnia proces rejestracji i umożliwia błyskawiczne wystawianie recept.
Produkt skierowany jest do branży, która stosuje najnowocześniejsze technologie, jednak nie zawsze wykorzystuje oprogramowanie do optymalizacji swojej codziennej pracy, dlatego naszym wyzwaniem było budowanie świadomości i pokazywanie korzyści płynących z aplikacji. Głównym problemem, z jakim zwróciła się do nas Mediporta, było niezrozumienie produktu przez jego grupę docelową. Naszym zadaniem było stworzenie komunikacji dla lekarzy, która uwypukli podstawową wartość oprogramowania Mediporta – jego prostotę.

Stworzyliśmy hasło główne „Łatwe jak jazda na rowerze”, wdrożyliśmy strategię komunikacji w strategicznie wybranych kanałach, zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy materiały sprzedażowe oraz stworzyliśmy content marketing poprzez rozbudowę bazy wiedzy i bloga.
Podczas naszej pracy przeprowadziliśmy liczne wywiady z grupą docelową, zbudowaliśmy journey maps klientów i zintegrowaliśmy zestaw narzędzi analitycznych.




Wyniki naszych
starań
Leady wygenerowane przez nową, zorientowaną na sprzedaż witrynę internetową dla tego oprogramowania medycznego SaaS zwróciły koszty rozwoju w mniej niż pięć miesięcy.
Działania e-mail marketingowe wspieramy intensywnymi kampaniami AdWords (ponad 500 000 wyświetleń miesięcznie) promującymi oprogramowanie dla placówek medycznych.
Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.