Lubię czeskie
CI i strona www

Challenge

Firma Czeskie Piwa, chcąc wykorzystać potencjał związany z rosnącą popularnością czeskich piw w Polsce, postanowiła wejść na rynek z ofertą skierowaną do właścicieli sklepów. Projekt „Lubię czeskie” powstał, aby umożliwić sprzedawcom kupowanie najlepszych czeskich piw i sprzedawanie ich we własnych sklepach.

Naszym zadaniem było stworzenie identyfikacji wizualnej „Lubię czeskie” oraz materiałów wspierających sprzedaż, w tym strony internetowej, na której zainteresowani przedsiębiorcy mogli zapoznać się z ofertą, nawiązać kontakt i zakupić produkty.

Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

Pracę rozpoczęliśmy od stworzenia logo. Wykorzystaliśmy kolory i elementy bezpośrednio związane z piwem i umieściliśmy w nim nazwę firmy. Tworząc logo przygotowaliśmy również claim – To jest TEN smak, który pojawił się na materiałach promocyjnych.

Następnie powstała strona internetowa, która pozwoli w łatwy i czytelny sposób zapoznać się z ofertą. Znajdują się na nim trzy zakładki – Produkty, Dostawa i Kontakt. Celem było zaprojektowanie funkcjonalnej i łatwej w obsłudze strony internetowej zawierającej niezbędne informacje dla potencjalnego klienta. Wszystko zachowane w estetyce, nawiązującej do produktu.

Na stronie znajdują się również wizualizacje materiałów promocyjnych – listwy cenowe, woblery i stopery do półek. Istnieje możliwość otrzymania ich za darmo po złożeniu zamówienia. Ponadto na stronie internetowej znajduje się katalog produktów, w którym znajduje się opis browarów i piw, które mogą zamawiać detaliści.

Byliśmy naprawdę pewni umiejętności i doświadczenia firmy Kreatik w branży. Podczas współpracy przy nowej stronie konsultowaliśmy się z zespołem w zakresie rozwiązań i narzędzi UX i zawsze mogliśmy liczyć na profesjonalne wsparcie.
Filip Łubisz
Head of Marketing, Tree Development Group
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt
Najbardziej doceniam to, że Maria i jej zespół są tak zaangażowani w sukces naszej marki, że są gotowi rozmawiać z nami godzinami, jeśli się z czymś nie zgadzają. Dla nich najważniejsze jest, aby nasza marka odniosła sukces i nie boją się ciężkiej pracy, aby go osiągnąć.
Katarzyna Krzeszowska
Brand Manager, GALICJANKA RP Sp. z o. o

Osoby odpowiedzialne za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Agnieszka Mieszała
Project Manager
Monika Konarzewska
Head of UX Design
Joanna Kluczka
Head of UI Design

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl