HBH Group – konkurs

Wyzwanie

Grupa HBH obejmuje sieć łazienek ELEMENTS. To 20 salonów w całej Polsce, w których łączą swoich klientów z architektami i projektantami wnętrz. ELEMENTS to profesjonaliści z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży sanitarnej, grzewczej, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, instalacyjnej oraz energii odnawialnej. W ich ofercie znajdują się produkty sprawdzonych, renomowanych producentów polskich i europejskich.

Naszym zadaniem było wymyślenie koncepcji mechanizmu konkursu dla architektów, a następnie zajęliśmy się zarządzaniem projektem konkursu, stworzeniem promocyjnych materiałów graficznych, landing page, wypromowaniem konkursu w kanałach social media oraz zorganizowaniem 2 mailingów dla zarejestrowanych uczestników . Stworzyliśmy również film z uroczystości wręczenia nagród, która odbywa się w jednym z warszawskich sklepów.

Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 

Po zaakceptowaniu koncepcji kreatywnej konkursu przystąpiliśmy do jej realizacji. Zadaniem konkursowym było stworzenie przez uczestnika projektu łazienki 3D z wykorzystaniem asortymentu sklepu ELEMENTS.

W pierwszej kolejności powstał landing page ze wszystkimi niezbędnymi informacjami oraz formularzem, który należało wypełnić, aby otrzymać pliki potrzebne do przeprowadzenia konkursu. W ramach konkursu tworzyliśmy również promocyjne materiały graficzne, prowadziliśmy komunikację i promocję na Facebooku i Instagramie, a przez cały czas trwania konkursu zajmowaliśmy się bieżącymi zapytaniami uczestników. Po rozstrzygnięciu konkursu rozpoczęliśmy organizację nagrania ceremonii wręczenia nagród.

Efekty naszych
starań

Po 6 miesiącach trwania konkursu odnotowaliśmy 1013 zgłoszeń do konkursu i otrzymaliśmy 158 zgłoszeń konkursowych.

Kampania promująca konkurs osiągnęła 8 550 266 odsłon. Reklamy na Facebooku i Instagramie skierowane były do osób zainteresowanych architekturą, projektowaniem wnętrz lub wykonujących zawód związany z tymi zainteresowaniami.

1013rejestracji
do konkursu
160zgłoszeń
do konkursu
8550266wyświetleń
w kampani
Od samego początku naszym sukcesem były jasne zasady współpracy, wyznaczenie kierownika projektu, otwarta i przejrzysta komunikacja. W trakcie realizacji projektu firma zaproponowała dodatkowe funkcjonalności aplikacji, których nie planowano w pierwszej fazie wdrożenia. Pokazało nam, że Kreatik skupia się na kliencie i jego zadowoleniu, a nie na zamykaniu kolejnego projektu.
Martyna Morawiec
HR Coordinator, Orbico Group

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Magdalena Węcłaś
Content Manager
Wojciech Górnaś
New Business Manager
Joanna Kluczka
Head of UI Design
Wyceń projekt
en pl