Galicjanka – kompleksowe działania marketingowe
Wyzwanie
Galicjanka powstała w 1997 roku. Położona jest w miejscu, gdzie wody stanowią największe bogactwo regionu i są źródłem rozwoju wielu uzdrowisk – graniczy z Krynicą-Zdrój i Muszyną.
Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku marki i wprowadzenie jej na rynek w nowej odsłonie.

Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatów strategicznych, podczas których wspólnie z klientem ustaliliśmy, jak chcemy pozycjonować markę i do kogo skierować jej przekaz. W ramach współpracy zaprojektowaliśmy landing page oraz elementy identyfikacji wizualnej, prowadziliśmy kanały social media marki oraz kampanie performance.
Projektując stronę internetową kładziemy duży nacisk na pokazanie samego produktu. Ze względu na piękne miejsce, z którego pochodzi woda Galicjanki, chcieliśmy pokazać górski klimat okolicy. Odwiedzający landing page mogą przeczytać o mineralizacji, pochodzeniu i historii firmy. Strona jest responsywna i może być używana na urządzeniach mobilnych.
Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej są zgodne z projektem strony internetowej oraz Key Visual. W tym zakresie klientowi zależało przede wszystkim na elegancji i prostocie.
Katalogi to z kolei narzędzie dla przedstawicieli handlowych, których głównym celem jest pokazanie bogatej oferty marki i wszystkich jej najważniejszych cech.








Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.