Galicjanka – kompleksowe działania marketingowe

Wyzwanie

Galicjanka powstała w 1997 roku. Położona jest w miejscu, gdzie wody stanowią największe bogactwo regionu i są źródłem rozwoju wielu uzdrowisk – graniczy z Krynicą-Zdrój i Muszyną.

Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku marki i wprowadzenie jej na rynek w nowej odsłonie.

Najbardziej doceniam to, że Maria i jej zespół są tak zaangażowani w sukces naszej marki, że są gotowi rozmawiać z nami godzinami, jeśli się z czymś nie zgadzają. Dla nich najważniejsze jest, aby nasza marka odniosła sukces i nie boją się ciężkiej pracy, aby go osiągnąć.
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatów strategicznych, podczas których wspólnie z klientem ustaliliśmy, jak chcemy pozycjonować markę i do kogo skierować jej przekaz. W ramach współpracy zaprojektowaliśmy landing page oraz elementy identyfikacji wizualnej, prowadziliśmy kanały social media marki oraz kampanie performance.

Projektując stronę internetową kładziemy duży nacisk na pokazanie samego produktu. Ze względu na piękne miejsce, z którego pochodzi woda Galicjanki, chcieliśmy pokazać górski klimat okolicy. Odwiedzający landing page mogą przeczytać o mineralizacji, pochodzeniu i historii firmy. Strona jest responsywna i może być używana na urządzeniach mobilnych.

Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej są zgodne z projektem strony internetowej oraz Key Visual. W tym zakresie klientowi zależało przede wszystkim na elegancji i prostocie.

Katalogi to z kolei narzędzie dla przedstawicieli handlowych, których głównym celem jest pokazanie bogatej oferty marki i wszystkich jej najważniejszych cech.

Najbardziej doceniam to, że Maria i jej zespół są tak zaangażowani w sukces naszej marki, że są gotowi rozmawiać z nami godzinami, jeśli się z czymś nie zgadzają. Dla nich najważniejsze jest, aby nasza marka odniosła sukces i nie boją się ciężkiej pracy, aby to osiągnąć.
Katarzyna Krzeszowska
Brand Manager, GALICJANKA RP Sp. z o. o
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt
Stworzony sklep internetowy spełnił nasze oczekiwania. Dzięki działaniom Kreatik nastąpił znaczący wzrost liczby i łącznej wartości zamówień składanych w kanale on-line. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z agencją Kreatik i wspólnie planujemy dalsze działania.
Antoni Krokowicz
Head of Marketing, Genactiv Trade Sp. z o.o.

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Joanna Kluczka
Head of UI Design
Monika Konarzewska
Head of UX Design
Magdalena Węcłaś
Content Manager

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl