Credit Agricole
Wyzwanie
Crédit Agricole Group jest wzorcowym graczem w bankowości lokalnej, obsługującym 52 miliony klientów w 49 krajach. Założony w 1885 roku, obecny we wszystkich segmentach sektora bankowego, finansowego i ubezpieczeniowego. Jednen z wiodących banków w Europie,
Naszym zadaniem było zaprojektowanie narzędzia (desktopowego) za pomocą, którego agenci ubezpieczeniowi pracujący w placówkach będą mogli sprzedawać klientom ubezpieczenia.

Cały etap tworzenia narzędzia poprzedził proces Product Discovery, który pomógł nam zrozumieć potrzeby rynku, użytkowników i biznesu.
Branża ubezpieczeniowa jest branżą dynamiczną i skomplikowaną. Podczas całego procesu zorganizowaliśmy serię warsztatów, które pozwoliły nam pogłębić wiedzę na temat naszych użytkowników oraz aspektów prawno-technologicznych.
Dążyliśmy do ustandaryzowania procesu sprzedażowego ubezpieczeń i dlatego podczas procesu projektowego korzystaliśmy z takich narzędzi jak: User Stories, User Flow i Service Blueprint.
Podczas procesu UX/UI-owego testowaliśmy nakreślone przez nas rozwiązania z użyciem testów użyteczności. Po zrealizowaniu szeregu testów byliśmy przekonani, że nasze rozwiązanie umożliwia agentom skuteczniej sprzedawać produkty ubezpieczeniowe i zrealizowaliśmy nasz cel.



Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.