Credit Agricole

Wyzwanie

Crédit Agricole Group jest wzorcowym graczem w bankowości lokalnej, obsługującym 52 miliony klientów w 49 krajach. Założony w 1885 roku, obecny we wszystkich segmentach sektora bankowego, finansowego i ubezpieczeniowego. Jednen z wiodących banków w Europie,

Naszym zadaniem było zaprojektowanie narzędzia (desktopowego) za pomocą, którego agenci ubezpieczeniowi pracujący w placówkach będą mogli sprzedawać klientom ubezpieczenia.

Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

Cały etap tworzenia narzędzia poprzedził proces Product Discovery, który pomógł nam zrozumieć potrzeby rynku, użytkowników i biznesu.

Branża ubezpieczeniowa jest branżą dynamiczną i skomplikowaną. Podczas całego procesu zorganizowaliśmy serię warsztatów, które pozwoliły nam pogłębić wiedzę na temat naszych użytkowników oraz aspektów prawno-technologicznych.

Dążyliśmy do ustandaryzowania procesu sprzedażowego ubezpieczeń i dlatego podczas procesu projektowego korzystaliśmy z takich narzędzi jak: User Stories, User Flow i Service Blueprint.

Podczas procesu UX/UI-owego testowaliśmy nakreślone przez nas rozwiązania z użyciem testów użyteczności. Po zrealizowaniu szeregu testów byliśmy przekonani, że nasze rozwiązanie umożliwia agentom skuteczniej sprzedawać produkty ubezpieczeniowe i zrealizowaliśmy nasz cel.

Najbardziej doceniam to, że Maria i jej zespół są tak zaangażowani w sukces naszej marki, że są gotowi rozmawiać z nami godzinami, jeśli się z czymś nie zgadzają. Dla nich najważniejsze jest, aby nasza marka odniosła sukces i nie boją się ciężkiej pracy, aby go osiągnąć.
Katarzyna Krzeszowska
Brand Manager, GALICJANKA RP Sp. z o. o
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt
Wyróżniali się podczas części strategicznej, ponieważ rozumieją nasze potrzeby i proponują odpowiednie rozwiązania w zakresie układu i topologii informacji. Próbowali zrozumieć kontekst użytkowania, a następnie zaproponowali najlepsze możliwe rozwiązanie. Zdecydowanie udowodnili, do czego są zdolni.
Marek Nadra
Business Solution Manager, Supporting the Enterprise, CBS Dan’IS, DACH, Danone GmBH

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Eliza Ignasiak
Project Manager
Maciej Marczak
UX Designer
Joanna Tulińska-Ładomirska
UX Designer

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl