Cortes – konkurs

Wyzwanie

Van Pur to największa niezależna firma piwowarska w Polsce i jeden z czterech głównych graczy na polskim rynku piwa.

Celem naszej współpracy było zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności nowej marki piwa Cortes poprzez zorganizowanie dwóch konkursów.

Na początku powierzyliśmy firmie Kreatik realizację projektu polegającego na zorganizowaniu konkursu na markę Cortes w dwóch sieciach handlowych. Wykazali się zaangażowaniem, dobrymi umiejętnościami organizacyjnymi i kreatywnością. Materiały graficzne i animacje promujące konkurs zostały wykonane profesjonalnie i nieszablonowo. To też skłoniło nas do zorganizowania kolejnego wspólnego konkursu, tym razem dla marki Łomża. Wierzymy, że to nie koniec naszej współpracy.
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 
Ostatecznyefekt 

Stworzyliśmy całą koncepcję i regulamin konkursu, przygotowaliśmy materiały promocyjne i zarządzaliśmy wydarzeniem.

Zaczęliśmy od mechaniki konkursu – każdy, kto kupił jedno piwo Cortes Extra lub Cortes Tequila w Dużym Benie lub co najmniej 24 piwa w Makro, zachował paragon i zarejestrował się na stronie konkursu, mógł wygrać nagrodę.

Kolejnym krokiem było przygotowanie dwóch rodzajów materiałów reklamowych: plakatów, woblerów i ulotki dla Makro oraz spotu wideo wyświetlanego w Dużym Benie. Zaproponowaliśmy 2 claimy – jeden dla Makro – „Cortes na lato”, a drugi dla Dużego Bena – „Summer vibes”.

Na potrzeby konkursu zaprojektowaliśmy również strony internetowe, na których uczestnicy mogli wypełnić formularz zgłoszeniowy i zapoznać się z regulaminem.

Zarówno część wizualna, jak i komunikacyjna odnosiła się do wakacji, słońca, zabawy i pozytywnych emocji.

Największą zaletą Kreatik jest umiejętność zrozumienia biznesu klienta i pomoc w rozwoju.
Maciej Hojszyk
Dyrektor ds Marketingu, Eurocash S.A.
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Magdalena Węcłaś
Content Manager
Joanna Kluczka
Head of UI Design
Aleksandra Strelczuk
UI Designer
Wojtek Górnaś
New Business Manager

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl