Cortes – konkurs
Wyzwanie
Van Pur to największa niezależna firma piwowarska w Polsce i jeden z czterech głównych graczy na polskim rynku piwa.
Celem naszej współpracy było zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności nowej marki piwa Cortes poprzez zorganizowanie dwóch konkursów.

Stworzyliśmy całą koncepcję i regulamin konkursu, przygotowaliśmy materiały promocyjne i zarządzaliśmy wydarzeniem.
Zaczęliśmy od mechaniki konkursu – każdy, kto kupił jedno piwo Cortes Extra lub Cortes Tequila w Dużym Benie lub co najmniej 24 piwa w Makro, zachował paragon i zarejestrował się na stronie konkursu, mógł wygrać nagrodę.
Kolejnym krokiem było przygotowanie dwóch rodzajów materiałów reklamowych: plakatów, woblerów i ulotki dla Makro oraz spotu wideo wyświetlanego w Dużym Benie. Zaproponowaliśmy 2 claimy – jeden dla Makro – „Cortes na lato”, a drugi dla Dużego Bena – „Summer vibes”.
Na potrzeby konkursu zaprojektowaliśmy również strony internetowe, na których uczestnicy mogli wypełnić formularz zgłoszeniowy i zapoznać się z regulaminem.
Zarówno część wizualna, jak i komunikacyjna odnosiła się do wakacji, słońca, zabawy i pozytywnych emocji.






Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.