„Miasto z Charakterem” Kampania
Wyzwanie
Borjomi promowało nową globalną strategię komunikacji na polskim rynku pod hasłem „Masz charakter”, pod którą prowadziliśmy kampanię „Miasto z charakterem”.
Naszym zadaniem było zaproponowanie kompleksowych działań marketingowych pod hasłem „Miasto z charakterem”. Cała kampania miała na celu zwiększenie świadomości marki oraz zaangażowanie odbiorców poprzez ciekawe formy kontaktu z produktem.


W ramach całej kampanii powstał spot wizerunkowy, zorganizowaliśmy konkurs i galę wręczenia nagród, zorganizowaliśmy cykl wydarzeń w Warszawie oraz nawiązaliśmy współpracę z wybranymi influencerami. Na zakończenie kampanii powstał mural.
Zaczęliśmy od stworzenia spotu reklamowego prezentującego charakter Warszawy i zachęcającego do wzięcia udziału w konkursie. Zadaniem było nagranie filmu, który przedstawia miasto z charakterem. Kampania widoczna była także offline podczas Filmowej Stolicy Lata w Warszawie w Ogrodzie Saskim. W sierpniu podczas 4 seansów zostały rozdane butelki wody i gadżety. 4 września przed ostatnim pokazem odbyła się gala finałowa wręczenia nagród. Spośród 81 zgłoszeń nadesłanych z całej Polski jury wybrało 17, które były transmitowane na dużym ekranie podczas gali.
We wrześniu, jako kontynuacja całej akcji, w Warszawie przy ul. Francuskiej powstał mural . Była to świetna okazja do pokazania konsumentom nowej etykiety na butelkę, która właśnie wkraczała na sklepowe półki.

















Wyniki naszej
pracy
Spot Borjomi był emitowany przez cały festiwal we wszystkich lokalizacjach. Obejrzało go około 89 000 widzów.
Do konkursu zgłosiło się aż 81 uczestników z całej Polski. Mieliśmy ponad 31 000 odsłon strony konkursu.
Wszystkie działania wspierane były również promocją na kanałach społecznościowych marki. Kampania performance została przeprowadzona na Facebooku, Instagramie i Youtube, zwiększając zasięg wśród grupy docelowej. Wydając 500 zł na promocję posta, dotarliśmy do 61 000 odbiorców. Jeden post zebrał 713 pozytywnych reakcji i 274 komentarze.
Wyświetlenia wideo materiałów influencera, które wsparły naszą kampanię, osiągnęły łącznie ponad 350 000 wyświetleń.

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.