BORJOMI
Stan Borjomi
Wyzwanie
Borjomi to producent gruzińskiej mineralnej wody pochodzenia wulkanicznego, która eksportowana jest do ponad 30 krajów świata. Borjomi posiada wieloletnią tradycję i uznawana jest za jedną z najbardziej ekskluzywnych wód na świecie. Firma IDS Borjomi International to lider w kategorii naturalnych butelkowanych wód w krajach WNP i krajach Bałtyckich.
Naszym zadaniem było stworzenie strategii marketingowej dla marki na polski rynek. Celem naszych działań jest wzrost świadomości wśród konsumentów, a co za tym idzie podniesie sprzedaż wody Borjomi w Polsce.
Stworzyliśmy strategię komunikacji opartą na czterech archetypach, których zachowania są tożsame z wyznawanymi przez markę wartościami. Grupami docelowymi są: foodies, miłośnicy sztuki, pasjonaci podróży i amatorzy aktywnego trybu życia.
Hasłem przewodnim kampanii jest STAN BORJOMI – stan umysłu Borjomi. Kryją się za nim takie cechy jak aktywność, ciekawość świata, otwartość na nowe doznania i smaki oraz kreatywność. Stan Borjomi utożsamiany jest z pozytywnym podejściem do życia i czerpania z niego jak najwięcej – podróżowania w nowe miejsca, smakowania różnych potraw, sprawdzania się w sporcie i bycia na bieżąco z wydarzeniami kulturalnymi.
Zaplanowaliśmy kompleksowe działania obejmujące: media społecznościowe, kampanię bumper ads, nowy landing page oraz eventy. Wszystkie komunikaty kierowaliśmy do czterech grup docelowych spersonalizowanym dla nich przekazem.
Wszystkie działania oparte są na ustalonych z klientem kluczowych wskaźnikach efektywnoścI, dzięki czemu sukcesywnie śledzimy wyniki naszych działań.
Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.