BORJOMI eventy

Wyzwanie

Borjomi to producent gruzińskiej mineralnej wody pochodzenia wulkanicznego. Posiada wieloletnią tradycję, dzięki której skład wody jest niezmienny od ponad wieku. Woda Borjomi uznawana jest za jedną z najbardziej ekskluzywnych na świecie.

Pragnieniem klienta było rozszerzenie działań zwiększających świadomość marki o akcje offline. W tym celu, na przestrzeni 6 miesięcy, zorganizowaliśmy dwa eventy samplingowe w największych miastach Polski. Celem było dotarcie do jak największej liczby osób w wieku 25–40 lat.

Kreatik jest naszym partnerem marketingowym w Polsce od 2018 roku. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, dlatego podtrzymujemy ją i wspólnie z Kreatik planujemy kolejne działania.
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

W przypadku obu tych akcji odnotowaliśmy duże zainteresowanie produktem. Odpowiadając na pytania dotyczące pochodzenia wody oraz jej właściwości, przyczyniliśmy się do wzrostu świadomości o marce. Uczestnicy mieli okazję poznania smaku wody, co zwiększyło szanse na to, że w przyszłości zechcą sięgnąć po nią ponownie.

Pierwszy z eventów został przeprowadzony latem na dwóch targach śniadaniowych w Warszawie, gdzie uczestnicy byli częstowani wodą Borjomi. Nasze stoisko było wyraźnie obrandowane, co przykuwało uwagę przechodniów. Logo pojawiło się na flagach i standzie w kształcie butelki. Hostessy miały na sobie – specjalnie na tę okazję zaprojektowane – koszulki i fartuchy. Oprócz posmakowania wody, dodatkową atrakcją była możliwość zrobienia sobie zdjęcia Instaxem na tle roll upu lub w Facebookowej ramce i zabrania go na pamiątkę. Podczas targów rozdawaliśmy wodę z częstotliwością ok. 200 sztuk na godzinę.  

Drugi event odbył się pod koniec roku w okresie przedświątecznym. Borjomi pojawiło się w czterech dużych miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym razem akcja odbyła się w galeriach handlowych, gdzie hostessy w czapkach Świętego Mikołaja rozdawały zainteresowanym świąteczne torebki z butelką i puszką wody oraz kartką ze spersonalizowanymi życzeniami dla najbliższej osoby. Celem akcji pod hasłem „Poczuj magię Świąt” było dzieleniem się z bliskimi tym, co najlepsze. Łącznie rozdaliśmy prawie 6 tysięcy paczek.    

Kreatik jest naszym partnerem marketingowym w Polsce od 2018 roku. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, dlatego podtrzymujemy ją i wspólnie z Kreatik planujemy kolejne działania.
Tatjana Rudiene
Head of Marketing, IDS Borjomi Europe, UAB
Firma była zadowolona z reakcji na projekt, które generalnie były pozytywne. Firma jest przekonana, że projekt będzie skuteczny, ponieważ zespół zdobył nagrodę marketingową za swoje wysiłki w tym zakresie. Ciekawe było podejście zespołu do tematu.
Alicja Gaca
CEO, Fundacja Głosem Zwierząt
Wyróżniali się podczas części strategicznej, ponieważ rozumieją nasze potrzeby i proponują odpowiednie rozwiązania w zakresie układu i topologii informacji. Próbowali zrozumieć kontekst użytkowania, a następnie zaproponowali najlepsze możliwe rozwiązanie. Zdecydowanie udowodnili, do czego są zdolni.
Marek Nadra
Business Solution Manager, Supporting the Enterprise, CBS Dan’IS, DACH, Danone GmBH

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Magdalena Węcłaś
Content Manager
Joanna Kluczka
Head of UI Design

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl