BORJOMI eventy
Wyzwanie
Borjomi to producent gruzińskiej mineralnej wody pochodzenia wulkanicznego. Posiada wieloletnią tradycję, dzięki której skład wody jest niezmienny od ponad wieku. Woda Borjomi uznawana jest za jedną z najbardziej ekskluzywnych na świecie.
Pragnieniem klienta było rozszerzenie działań zwiększających świadomość marki o akcje offline. W tym celu, na przestrzeni 6 miesięcy, zorganizowaliśmy dwa eventy samplingowe w największych miastach Polski. Celem było dotarcie do jak największej liczby osób w wieku 25–40 lat.

W przypadku obu tych akcji odnotowaliśmy duże zainteresowanie produktem. Odpowiadając na pytania dotyczące pochodzenia wody oraz jej właściwości, przyczyniliśmy się do wzrostu świadomości o marce. Uczestnicy mieli okazję poznania smaku wody, co zwiększyło szanse na to, że w przyszłości zechcą sięgnąć po nią ponownie.
Pierwszy z eventów został przeprowadzony latem na dwóch targach śniadaniowych w Warszawie, gdzie uczestnicy byli częstowani wodą Borjomi. Nasze stoisko było wyraźnie obrandowane, co przykuwało uwagę przechodniów. Logo pojawiło się na flagach i standzie w kształcie butelki. Hostessy miały na sobie – specjalnie na tę okazję zaprojektowane – koszulki i fartuchy. Oprócz posmakowania wody, dodatkową atrakcją była możliwość zrobienia sobie zdjęcia Instaxem na tle roll upu lub w Facebookowej ramce i zabrania go na pamiątkę. Podczas targów rozdawaliśmy wodę z częstotliwością ok. 200 sztuk na godzinę.
Drugi event odbył się pod koniec roku w okresie przedświątecznym. Borjomi pojawiło się w czterech dużych miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym razem akcja odbyła się w galeriach handlowych, gdzie hostessy w czapkach Świętego Mikołaja rozdawały zainteresowanym świąteczne torebki z butelką i puszką wody oraz kartką ze spersonalizowanymi życzeniami dla najbliższej osoby. Celem akcji pod hasłem „Poczuj magię Świąt” było dzieleniem się z bliskimi tym, co najlepsze. Łącznie rozdaliśmy prawie 6 tysięcy paczek.







Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.