Bisnode
InnoLab
Wyzwanie
Bisnode to szwedzkie przedsiębiorstwo zajmujące się analizą i dostarczaniem danych, działające na wielu europejskich rynkach. Dzięki gromadzeniu i przetwarzaniu danych firma wspiera swoich klientów w podejmowaniu korzystnych decyzji biznesowych, które przekładają się na wzrost sprzedaży i przychodów.
Firma Bisnode zgłosiła się do nas z prośbą o wsparcie podczas opracowania strategii wzrostu innowacyjności dla jednego ze swoich klientów. Wspólnie przeprowadziliśmy warsztaty według metodologii design thinking w zaproponowanej przez nas formule. Bisnode warsztaty docenił na tyle, że zaproponował przeprowadzenie ich również innym swoim klientom. Potrzebna była zatem strona internetowa wyjaśniająca specyfikę projektu i zawierająca informacje kontaktowe dla zainteresowanych odbiorców.
Stworzyliśmy landing page zawierający najważniejsze informacje. Na stronie znajdują się opis oferty oraz proces, na podstawie którego wypracowuje się oczekiwane cele.
Dla lepszego zrozumienia specyfiki oferowanego podejścia użytkownik może zapoznać się z zamieszczonym studium przypadku. Opisano w nim, jak krok po kroku oferowane rozwiązania zaimplementowano na przykładzie konkretnej firmy. Strona zorientowana jest na maksymalizację konwersji. Osoby zainteresowane skorzystaniem z InnoLab mogą skontaktować się z firmą poprzez formularz na stronie, co znacznie skraca czas związany z wysyłaniem zapytań.
Atrakcyjny wizualnie i intuicyjny układ strony sprawia, że jest ona czytelna i łatwa w użyciu. Zamieszczenie niezbędnych informacji o ofercie spełnia zaś oczekiwania klienta.
Osoby odpowiedzialne
za ten projekt
We devise. We design. We deploy.Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.