Bisnode
InnoLab

Wyzwanie

Bisnode to szwedzkie przedsiębiorstwo zajmujące się analizą i dostarczaniem danych, działające na wielu europejskich rynkach. Dzięki gromadzeniu i przetwarzaniu danych firma wspiera swoich klientów w podejmowaniu korzystnych decyzji biznesowych, które przekładają się na wzrost sprzedaży i przychodów.

Firma Bisnode zgłosiła się do nas z prośbą o wsparcie podczas opracowania strategii wzrostu innowacyjności dla jednego ze swoich klientów. Wspólnie przeprowadziliśmy warsztaty według metodologii design thinking w zaproponowanej przez nas formule. Bisnode warsztaty docenił na tyle, że zaproponował przeprowadzenie ich również innym swoim klientom.  Potrzebna była zatem strona internetowa wyjaśniająca specyfikę projektu i zawierająca informacje kontaktowe dla zainteresowanych odbiorców.

Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 
Ostateczny efekt 

Stworzyliśmy landing page zawierający najważniejsze informacje. Na stronie znajdują się opis oferty oraz proces, na podstawie którego wypracowuje się oczekiwane cele.

Dla lepszego zrozumienia specyfiki oferowanego podejścia użytkownik może zapoznać się z zamieszczonym studium przypadku. Opisano w nim, jak krok po kroku oferowane rozwiązania zaimplementowano na przykładzie konkretnej firmy. Strona zorientowana jest na maksymalizację konwersji. Osoby zainteresowane skorzystaniem z InnoLab mogą skontaktować się z firmą poprzez formularz na stronie, co znacznie skraca czas związany z wysyłaniem zapytań. 

Atrakcyjny wizualnie i intuicyjny układ strony sprawia, że jest ona czytelna i łatwa w użyciu. Zamieszczenie niezbędnych informacji o ofercie spełnia zaś oczekiwania klienta. 

Zespół Kreatik wprowadził mnie w cudowny świat kreatywnego myślenia projektowego, przesuwając multidyscyplinarne zespoły do granic naszych możliwości twórczych. Maria i jej zespół potrafią połączyć rozległą wiedzę na temat definiowania problemów i technik generowania pomysłów z zaangażowaniem w warsztaty o dużej energii i zmysłem biznesowym.
An Louwagie
Business Consultant in Bisnode Belgium
Kreatik jest naszym partnerem marketingowym w Polsce od 2018 roku. W ciągu ponad rocznej współpracy zrealizowali dla nas dwie kampanie: Stan Borjomi oraz Masz Charakter. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, dlatego podtrzymujemy ją i wspólnie z Kreatikiem planujemy kolejne działania.
Tatjana Rudiene
Head of Marketing, IDS Borjomi Europe, UAB
W ramach naszej współpracy przeprowadziliśmy wspólne warsztaty kompleksowo omawiające proces obsługi naszych pacjentów, co zaowocowało kolejnymi wspólnymi projektami z zakresu marketingu internetowego. Cele ilościowe wyznaczone dla projektów Kreatik zostały osiągnięte, dlatego z przyjemnością ponownie podejmiemy współpracę z tą agencją przy potencjalnych przyszłych projektach. Jestem bardzo zadowolona z przebiegu współpracy i bieżącego kontaktu z agencją.
Sylwia Adaszak
Kierownik ds. Rozwoju Centrum Medycznego, neoMedica

Osoby odpowiedzialne
za ten projekt

We devise. We design. We deploy.

Dlaczego jesteśmy tak dobrzy w tym, co robimy? Ponieważ nasz zespół tworzą ludzie doświadczeni w pracy w różnych branżach, z różnym wykształceniem i niezwykłymi pasjami, które rozwijamy po pracy.
Maria Połońska
CEO
Monika Konarzewska
Head of UX Design
Joanna Kluczka
Head of UI Design
Dawid Bartodziej
Head of Delivery

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Wyceń projekt
en pl