Business model canvas

Definiujemy model biznesowy łącząc wszystkie niezbędne elementy: propozycję wartości, klientów, kluczowych partnerów, koszty i strumień przychodów.

Definiowanie modelu biznesowego
Badanie potrzeb użytkowników
Propozycja wartości
Wywiady z interesariuszami

… w jakim celu robimy business model canvas?
  • zdefiniowanie nowego, kompletnego modelu Twojego biznesu w obliczu kryzysu zewnętrznego lub wewnętrznego
  • określenie źródeł nowego strumienia przychodów dla istniejącego biznesu
  • usystematyzowanie wiedzy nt. infrastruktury, użytkowników, oferty oraz finansów dla nowego lub zmieniającego się produktu
  • zwrócenie uwagi na potencjalne braki w obecnym modelu biznesowym
  • zakończenie procesu Product Discovery z kompletną wiedzą na temat przyszłego modelu biznesowego

… do kogo?
Nowe biznesy
Znajdziemy najlepszy sposób na dopasowanie potrzeb Twoich i Twoich klientów.

Biznesy w kryzysie
Wspieramy Cię w znalezieniu ukierunkowanych rozwiązań.
Każdy
Kto po raz pierwszy lub kolejny chce przemyśleć i zdefiniować cele biznesowe.

… jak długo?

The Business model Canvas jest zwykle częścią procesu warsztatowego Product Discovery lub budowania marki. Opieramy się na propozycji wartości i informacjach zebranych od interesariuszy. W zależności od złożoności modelu oraz kompletności zebranych informacji zajmuje to 3-15 dni.


… jakich narzędzi używamy?
Badania użytkowników
Metody, które dostarczają nam wiedzy odnośnie zachowania i sposobu korzystania z naszych produktów przez użytkowników. Takie badania pozwalają uniknąć nietrafionych i kosztownych decyzji.
Value Proposition Canvas
Narzędzie pozwalające nam lepiej zrozumieć kim są i czego oczekują nasi użytkownicy. To sposób na jak najlepsze zrozumienie i zaspokojenie potrzeb aplikacji.
Techniki warsztatowe
Metody pozwalające rozwiązać problemy, dzięki myśleniu poza schematami. Pozwala to tworzyć nowe pomysły, które prowadzą bezpośrednio do innowacji.
Analiza danych
Wieloetapowy proces, pozwalający nam uzyskiwać dane i przekształcać je w informacje przydatne do podejmowania decyzji projektowych.
Wywiady z intresariuszami
Współpraca i kolaboracja to klucz do sukcesu. Wywiady z interesariuszami pozwalają często uzyskać inny kontekst.

… co
zyskujesz?
  • Kompletny, szczegółowy model biznesowy
  • Solidna baza do rozpoczęcia rozwoju firmy
  • Rozszerzona wiedza o Twojej firmie

 


Inne projekty z kategorii strategy:

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Współpraca z Kreatikiem opierała się na zaangażowaniu i głębokim zrozumieniu potrzeb klienta. Sprawna komunikacja, profesjonalizm i wspólne znajdowanie rozwiązań – to najlepsze podsumowanie pracy nad naszym projektem. Bardzo rekomenduję.
Dominika Jeżowska
Eurocash Dystrybucja

Dzielimy się wiedzą na temat strategii

Kreatik talks – Ernest Wołkowycki-Dołęga opowiada o zastosowaniu self service i w jakich przypadkach jest on niezbędny.

Magdalena Węcłaś, Head of Strategy&Content w Kreatiku, rozmawiała z Ernestem Wołkowyckim-Dołęgą – Head of Digital w LUX MED, o wyzwaniach, trendach i kluczowych zagadnieniach z obszaru self service.  Cześc Ernest, bardzo się cieszymy, że zechciałeś wziąć udział w naszym wywiadzie. […]

Czytaj
Jak zmniejszyć wskaźnik porzuconych koszyków – strategie stosowane w e-commerce

Prawie 70% użytkowników e-commerce porzuca koszyki przed finalizacją zakupu. To dużo! Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku i dowiedzmy się, jak sprawić, by kupujący wracali i finalizowali swoje zamówienia w sklepie, co skutecznie obniży wskaźnik porzuconych koszyków. Dlaczego klienci porzucają koszyki? […]

Czytaj
Learner-centered design thinking – przepis na idealny kurs online

Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować.  Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]

Czytaj
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Piotr Pawłowski
New Business Sales Manager
+48 531 267 965 piotr.pawlowski@kreatik.pl
Wyceń projekt
en pl