Business model canvas
Definiujemy model biznesowy łącząc wszystkie niezbędne elementy: propozycję wartości, klientów, kluczowych partnerów, koszty i strumień przychodów.
- zdefiniowanie nowego, kompletnego modelu Twojego biznesu w obliczu kryzysu zewnętrznego lub wewnętrznego
- określenie źródeł nowego strumienia przychodów dla istniejącego biznesu
- usystematyzowanie wiedzy nt. infrastruktury, użytkowników, oferty oraz finansów dla nowego lub zmieniającego się produktu
- zwrócenie uwagi na potencjalne braki w obecnym modelu biznesowym
- zakończenie procesu Product Discovery z kompletną wiedzą na temat przyszłego modelu biznesowego
The Business model Canvas jest zwykle częścią procesu warsztatowego Product Discovery lub budowania marki. Opieramy się na propozycji wartości i informacjach zebranych od interesariuszy. W zależności od złożoności modelu oraz kompletności zebranych informacji zajmuje to 3-15 dni.
zyskujesz?
- Kompletny, szczegółowy model biznesowy
- Solidna baza do rozpoczęcia rozwoju firmy
- Rozszerzona wiedza o Twojej firmie
Inne projekty z kategorii strategy:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat strategii
Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować. Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]
Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]
Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]

