Wszystkie kolory Benettona

Benetton to kolorowy ptak na rynku odzieżowym. Marka, poruszając istotne społecznie problemy, komunikuje się za pomocą wyraźnego key visual i jest rozpoznawana od wielu lat. Nie zawsze jednak było tak kolorowo. 

5 sposobów na promocję sklepu internetowego
5 sposobów na promocję sklepu internetowego

To, że planujesz otworzyć lub masz już sklep internetowy, nie oznacza, że Twoja praca kończy się na jego projekcie i wdrożeniu. O sukcesie e-sklepu mówimy wtedy, kiedy przyciąga on klientów, którzy następnie przeglądają ofertę i dokonują zakupu. Aby to było w ogóle możliwe, musisz zadbać o jego promocję. Podpowiemy w kilku punktach, jak to zrobić.

3 podstawowe zasady copywritingu
3 podstawowe zasady copywritingu

Choć łatwo ulec złudzeniu, że praca polegająca na przestawianiu literek to niekończąca się wyprawa w głąb nieznającej utartych ścieżek krainy nieskrępowanej kreatywności, w rzeczywistości copywriting jest działaniem jak każde inne — opiera się na kilku podstawowych filarach, których zignorowanie zakończyć się musi frustrującym brakiem pomysłów lub, co gorsza, sprzedaniem klientowi fatalnego, niedziałającego tekstu.

O czym zatem należy pamiętać?

#Obalamy mity — Lead generation to drogi i skomplikowany proces
#Obalamy mity — Lead generation to drogi i skomplikowany proces

Lead generation to skomplikowanie brzmiące słowo, które dla niektórych wydaje się być procesem co najmniej na podobnym poziomie trudności co operacja serca. Muszę was rozczarować — jedyne co mają wspólnego to tylko tyle, że do jednego i drugiego trzeba się odpowiednio przygotować. Pozwolę posłużyć się barbaryzmem, żeby lepiej objaśnić Wam o co chodzi w tym całym procesie.

9 trendów w webdesignie na 2016 rok
9 trendów w webdesignie na 2016 rok

Dnia 20 grudnia 2015 roku obchodziliśmy 25-tą rocznicę stworzenia pierwszej strony www. Całość działa się w CERN-ie (tak, tym samym, który teraz eksperymentuje z Wielkim Zderzaczem Hadronów). To właśnie tam powstała pierwsza strona www. Niby tylko minęło 25 lat, ale zdarzenia, które miały tam miejsce na stałe zmieniły funkcjonowanie świata. Wstęp być może zbyt patetyczny, ale okazja niemała, więc warto o tym wspomnieć.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.