Dobra zmiana?

Rebranding logotypów często budzi wiele kontrowersji i sprawia, że nagle każdy, bez względu na posiadaną wiedzę o projektowaniu graficznym, postanawia podzielić się opinią. Zmiany są jednak potrzebne. Marki muszą przecież podążać za duchem czasu. Czy to jednak zawsze się sprawdza?

Living Facebook dream or how to redesign Order Food feature
Living Facebook dream or how to redesign Order Food feature

Living in the times of digital expansion is very challenging for a user.

We are being exposed to different products offering us multiple approaches to same old problems. But it seems that the core of human concern remains the same in all live areas — how to save time. Time is not only money. Most of all, time is our main point of reference in everyday duties, and gives us a sense of freedom. That is the main reason we hate to waste our time for unnecessary activities (unless it is wasted in a pleasant way) — we don’t want to feel limited.

Emoji — emocje wyrażane obrazkiem
Emoji — emocje wyrażane obrazkiem

Rzec by można, że cofamy się w czasie. Dosłownie. Pismo obrazkowe wraca do łask, a my wcale się tego nie wstydzimy. Okazuje się, że ten sposób komunikacji jest zrozumiały dla większości narodów na świecie, a dodatkowo tworzenie treści jest znacznie szybsze. O czym mowa? Oczywiście o emoji.

Eyetracking w czytaniu e-maili
Eyetracking w czytaniu e-maili

Satysfakcjonujące efekty prowadzonych kampanii e-mail marketingowych nie są możliwe bez optymalizacji treści wysyłanych wiadomości. Kluczowym aspektem decydującym o powodzeniu naszej kampanii jest wzbudzenie zainteresowania odbiorcy. Pierwszy moment po otwarciu wiadomości decyduje o tym, czy zostanie przeczytana czy odrzucona. Zastanawiacie się czy istnieje doskonały, uniwersalny wzór maila, który na każdym etapie będzie atrakcyjny dla odbiorcy? O taki trudno, ale istnieje kilka zasad, których warto się trzymać konstruując maila.

Internetowy neuromarketing
Internetowy neuromarketing

Podejmowanie decyzji konsumenckich jest procesem, który marketingowcy od lat próbują zrozumieć i na który chcą wpływać. Jak zdobyć uwagę odbiorcy? Co decyduje o atrakcyjności reklamy lub produktu? Jak przyspieszyć proces zakupu? Odpowiedzi na te pytania trudno jest znaleźć i w każdym przypadku można użyć klasycznego  – „to zależy”.

E-mail marketing w 5 krokach
E-mail marketing w 5 krokach

E-mail marketing to bardzo atrakcyjna, a przede wszystkim skuteczna, forma kontaktu z klientem. Pozwala docierać do szerokich grup odbiorców a przy tym nie wymaga stosowania rozbudowanych narzędzi. Warto docenić siłę e-mail marketingu i przyjrzeć się bliżej kilku zasadom, których należy przestrzegać, aby kampanie tego typu były skuteczne i efektywne.

E-mail marketing - jak to zaprojektować?
E-mail marketing - jak to zaprojektować?

Codziennie otrzymujemy, otwieramy, czytamy, piszemy, wysyłamy, przerzucamy, wyrzucamy, przesyłamy dalej setki tysięcy maili. Statystyki mówią o 122 500 453 020 maili wysyłanych co godzinę na całym świecie. To dużo. Duży jest też potencjał zwiększania świadomości marki czy sprzedażowy, jeżeli zachęcimy odbiorcę do zapoznania się z naszą ofertą, tylko po szybkim „rzuceniu okiem” na zawartość wiadomości, którą do niego kierujemy. Jak skutecznie tego dokonać? Jest kilka mailowych przykazań, które chciałabym Wam przybliżyć. Stosując się do nich, będziecie mieć pewność, że Wasze kampanie email marketingowe będą przekładały się na rzeczywiste zyski.

Efektywny content marketing w modelu B2B
Efektywny content marketing w modelu B2B

Rynek B2B rządzi się swoimi prawami i tworzenie dla niego skutecznego content marketingu wymaga stosowania innego podejścia i schematu komunikacji niż jest to w przypadku modelu B2C. Część marketingowców wychodzi z założenia, że content marketingowe narzędzia w B2B nie mają w ogóle racji bytu, bo na tym rynku content marketing nie sprzedaje. Otóż nieprawda, także na rynku B2B content marketing jest efektywny, jednak tylko wtedy, gdy jest poprawnie realizowany. Poniżej opisane zostały 3 podstawowe kroki ku temu, by marketing treści także na rynku B2B był realnym wsparciem sprzedaży.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.