Kiedy hasło dodaje skrzydeł

Są slogany, o których mówi się przez lata, nie zawsze jednak mówi się o nich dobrze. Red Bull wie o tym najlepiej. Hasło Doda Ci skrzydeł ma na swoim koncie wzloty i upadki.

Najważniejsze trendy UX, które wpłyną na sposób korzystania z internetu w 2017 roku
Najważniejsze trendy UX, które wpłyną na sposób korzystania z internetu w 2017 roku

Jakiś czas temu nasza UX Designer Ola postanowiła podzielić się swoją wiedzą i przemyśleniami z szerszym gronem odbiorców. Wówczas zadebiutowała w mediach zewnętrznych, a konkretnie na łamach Nowego Marketingu (KLIK), pisząc tekst o najważniejszych trendach UX na 2017 rok.

Nadszedł jednak czas, abyśmy również z czytelnikami naszego bloga podzielili tym tekstem. Zatem gorąco zapraszamy do lektury!

Odpowiedzialność projektantów — przemyślenia po UX Poland 2016
Odpowiedzialność projektantów — przemyślenia po UX Poland 2016

W ostatnim czasie miałam okazję uczestniczyć w konferencji UX Poland — do tej pory najważniejszym wydarzeniu dla projektantów i badaczy UX w Polsce. Nie mam porównania do poprzednich edycji, więc nie będę wchodzić w spekulacje gorsza/lepsza, mniej/więcej “mięsa”, skupię się na przewodnim jej temacie, jakim była odpowiedzialność w projektowaniu.

Psychologia Gestalt pomoże Ci w tworzeniu interfejsów
Psychologia Gestalt pomoże Ci w tworzeniu interfejsów

Pierwsze chwile naszego przebywania na stronie poświęcamy na ogólny ogląd sytuacji: gdzie znajduje się menu, jak możemy uzyskać informację, której szukamy, czego dotyczy strona. Jeśli wszystko tworzy spójną całość, to zwiększa się szansa, że użytkownik zostanie na stronie dłużej. Aby tak się stało ważne jest uporządkowanie elementów zgodnie z zasadą “Nie każ mi myśleć”, która pozytywnie wpływa na ludzki mózg. Co nam zatem pomoże w poprawnym uporządkowaniu elementów na stronie internetowej? Trzymanie się zasad psychologii Gestalt. Psychologia ta, zwana psychologią postaci, odnosi się do percepcji. Jej głównym zadaniem jest wskazanie, jak nasz umysł postrzega relację pomiędzy całością a częściami, które się na nią składają.

Jak raz na zawsze zorganizować skrzynkę mailową — w mniej niż 555 słowach
Jak raz na zawsze zorganizować skrzynkę mailową — w mniej niż 555 słowach

Strzelam, że słyszałeś o Inbox Zero. Co więcej — uważasz to za całkiem dobry pomysł i z pewnością wprowadziłbyś go w życie, gdyby nie to, że masz już wystarczająco dużo prawdziwej pracy i nie starcza ci już czasu na zabawę w organizację maili. Prawda?

Kiedy i dlaczego niezbędny jest rebranding?
Kiedy i dlaczego niezbędny jest rebranding?

Więcej niż jedna trzecia firm w ostatnich pięciu latach przeprowadziła rebranding, a co czwarta firma wciąż posiada identyfikację wizualną starszą niż 10 lat — takie są wnioski z badania rynku przez IPSOS na zlecenie Grupy OEX1. Dlaczego firmy decydują się na rebranding?

Living Facebook dream or how to redesign Order Food feature
Living Facebook dream or how to redesign Order Food feature

Living in the times of digital expansion is very challenging for a user.

We are being exposed to different products offering us multiple approaches to same old problems. But it seems that the core of human concern remains the same in all live areas — how to save time. Time is not only money. Most of all, time is our main point of reference in everyday duties, and gives us a sense of freedom. That is the main reason we hate to waste our time for unnecessary activities (unless it is wasted in a pleasant way) — we don’t want to feel limited.

Emoji — emocje wyrażane obrazkiem
Emoji — emocje wyrażane obrazkiem

Rzec by można, że cofamy się w czasie. Dosłownie. Pismo obrazkowe wraca do łask, a my wcale się tego nie wstydzimy. Okazuje się, że ten sposób komunikacji jest zrozumiały dla większości narodów na świecie, a dodatkowo tworzenie treści jest znacznie szybsze. O czym mowa? Oczywiście o emoji.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.