98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?

98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?

Z raportu Streetbees „Repozycjonowanie: nowa walka o uwagę publiczności” wynika, że już prawie nikt nie ma zaufania do Facebooka. Co to oznacza dla marek? Jeszcze więcej pracy, niestety.

Co zrobić, żeby strona www była inwestycją, a nie kosztem?
Co zrobić, żeby strona www była inwestycją, a nie kosztem?

Banałem jest powiedzenie, że kogo nie ma w internecie ten nie istnieje. Dzisiaj każda firma doskonale wie, że jej obecność w sieci jest konieczna i myślę, że nie wymaga to żadnego dłuższego wstępu. Niestety nadal dość popularna jest opinia, że firmowe www to koszt, a nie inwestycja. Naturalnie, tak jak w życiu, jeśli nie zostanie to odpowiednio zaplanowane i wyegzekwowane to może tak się zdarzyć. Postaram się pokazać Ci na co należy zwrócić uwagę, aby strona Twojej firmy była dla Ciebie inwestycją, a nie kosztem.

Błędy w webdesignie
Błędy w webdesignie

Rozpoczynając pracę nad nową stroną internetową dla swojej firmy pojawia się masa zagadnień, które trzeba przemyśleć i przygotować. Musimy zdecydować jakie cele ma realizować strona, kto jest grupą docelową, jakie treści znajdą się w naszym serwisie, jak to wszystko ma wyglądać, jakie frazy będziemy chcieli pozycjonować, w oparciu o jaki silnik będzie działać strona… wymieniać można jeszcze długo. W gąszczu tych zagadnień dość łatwo można popełnić błąd. Z pewnością w takich sytuacjach można liczyć na doświadczenie agencji z którą się współpracuje, ale na pewno warto wiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę i co poprawi jakość naszego serwisu. Zapraszam do zapoznania się z najczęstszymi błędami w webdesignie. Po przeczytaniu tego artykułu będziesz wiedział również w jaki sposób ich unikać.

Animacja — najlepszy sposób przykucia uwagi klienta
Animacja — najlepszy sposób przykucia uwagi klienta

Badania National Centre for Biotechnology Information wskazują, że masz tylko 8 sekund, aby przykuć uwagę klienta. Dane Facebooka są bardziej bezlitosne — tu liczą się nawet 2 sekundy i jest to bliższe prawdzie. Niezależnie, gdzie zamierzasz publikować swoje treści, postaw na animację. To ona jest najpewniejszym sposobem wzbudzenia zainteresowania u klienta.

5 sposobów na promocję sklepu internetowego
5 sposobów na promocję sklepu internetowego

To, że planujesz otworzyć lub masz już sklep internetowy, nie oznacza, że Twoja praca kończy się na jego projekcie i wdrożeniu. O sukcesie e-sklepu mówimy wtedy, kiedy przyciąga on klientów, którzy następnie przeglądają ofertę i dokonują zakupu. Aby to było w ogóle możliwe, musisz zadbać o jego promocję. Podpowiemy w kilku punktach, jak to zrobić.

3 podstawowe zasady copywritingu
3 podstawowe zasady copywritingu

Choć łatwo ulec złudzeniu, że praca polegająca na przestawianiu literek to niekończąca się wyprawa w głąb nieznającej utartych ścieżek krainy nieskrępowanej kreatywności, w rzeczywistości copywriting jest działaniem jak każde inne — opiera się na kilku podstawowych filarach, których zignorowanie zakończyć się musi frustrującym brakiem pomysłów lub, co gorsza, sprzedaniem klientowi fatalnego, niedziałającego tekstu.

O czym zatem należy pamiętać?

#Obalamy mity — Lead generation to drogi i skomplikowany proces
#Obalamy mity — Lead generation to drogi i skomplikowany proces

Lead generation to skomplikowanie brzmiące słowo, które dla niektórych wydaje się być procesem co najmniej na podobnym poziomie trudności co operacja serca. Muszę was rozczarować — jedyne co mają wspólnego to tylko tyle, że do jednego i drugiego trzeba się odpowiednio przygotować. Pozwolę posłużyć się barbaryzmem, żeby lepiej objaśnić Wam o co chodzi w tym całym procesie.

9 trendów w webdesignie na 2016 rok
9 trendów w webdesignie na 2016 rok

Dnia 20 grudnia 2015 roku obchodziliśmy 25-tą rocznicę stworzenia pierwszej strony www. Całość działa się w CERN-ie (tak, tym samym, który teraz eksperymentuje z Wielkim Zderzaczem Hadronów). To właśnie tam powstała pierwsza strona www. Niby tylko minęło 25 lat, ale zdarzenia, które miały tam miejsce na stałe zmieniły funkcjonowanie świata. Wstęp być może zbyt patetyczny, ale okazja niemała, więc warto o tym wspomnieć.

ta strona używa plików cookies