Coraz częściej na portalach marketingowych można się spotkać z opinią, że współpraca z influencerami przestaje być korzystnym rozwiązaniem dla marek. Problem nie tkwi jednak w samej formie reklamy, a jej jakości. Obecnie mamy do czynienia z coraz bardziej świadomym, a […]
Rynek B2B rządzi się swoimi prawami i tworzenie dla niego skutecznego content marketingu wymaga stosowania innego podejścia i schematu komunikacji niż jest to w przypadku modelu B2C. Część marketingowców wychodzi z założenia, że content marketingowe narzędzia w B2B nie mają […]
Podejmowanie decyzji konsumenckich jest procesem, który marketingowcy od lat próbują zrozumieć i na który chcą wpływać. Jak zdobyć uwagę odbiorcy? Co decyduje o atrakcyjności reklamy lub produktu? Jak przyspieszyć proces zakupu? Odpowiedzi na te pytania trudno jest znaleźć i w […]
Pierwsze chwile naszego przebywania na stronie poświęcamy na ogólny ogląd sytuacji: gdzie znajduje się menu, jak możemy uzyskać informację, której szukamy, czego dotyczy strona. Jeśli wszystko tworzy spójną całość, to zwiększa się szansa, że użytkownik zostanie na stronie dłużej. Aby […]
E-mail marketing to bardzo atrakcyjna, a przede wszystkim skuteczna, forma kontaktu z klientem. Pozwala docierać do szerokich grup odbiorców a przy tym nie wymaga stosowania rozbudowanych narzędzi. Warto docenić siłę e-mail marketingu i przyjrzeć się bliżej kilku zasadom, których należy […]
Więcej niż jedna trzecia firm w ostatnich pięciu latach przeprowadziła rebranding, a co czwarta firma wciąż posiada identyfikację wizualną starszą niż 10 lat — takie są wnioski z badania rynku przez IPSOS na zlecenie Grupy OEX1. Dlaczego firmy decydują się na rebranding? […]