Może wydawać się, że “projektowanie projektu” oznacza mniej więcej to samo co “masło maślane” i jest zbędną pracą, która zabierze całą naszą siłę i kreatywność. Jednak, by stworzyć coś, co ma się podobać, po pierwsze interesariuszowi, a po drugie użytkownikowi […]
W tym miesiącu na Wasze pytania dotyczące projektowania UX odpowiedział Antek – UX Team Leader. Chcecie poznać największe błędy w projektowaniu e-commerce, błędy poznawcze i psychologię w UX? To wszystko znajdziecie w poniższym tekście! Dlaczego UX i psychologia są nierozłączne? […]
Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]
Rozmawiamy z współwłaścicielką agencji Lettly m.in. o tym, jak z Grzegorza Turnaua zrobić influencera, czy TikTokerzy przejmą Instagrama oraz co łączy ją z przypadkowymi osobami w tramwaju. Zachęcamy do lektury! Zacznijmy może od historii – jak się to wszystko zaczęło? […]
Już jakiś czas temu napisaliśmy tekst o AMP (accelerated mobile pages) for Gmail. Ten tajemniczy skrót choć brzmi skomplikowanie, oznacza po prostu dynamiczne wiadomości e-mail. Niedawno nastąpiła pewna istotna zmiana i to przede wszystkim z punktu widzenia odbiorców. Od początku […]
Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]