Dobra zmiana?

Rebranding logotypów często budzi wiele kontrowersji i sprawia, że nagle każdy, bez względu na posiadaną wiedzę o projektowaniu graficznym, postanawia podzielić się opinią. Zmiany są jednak potrzebne. Marki muszą przecież podążać za duchem czasu. Czy to jednak zawsze się sprawdza?

98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?
98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?

Z raportu Streetbees „Repozycjonowanie: nowa walka o uwagę publiczności” wynika, że już prawie nikt nie ma zaufania do Facebooka. Co to oznacza dla marek? Jeszcze więcej pracy, niestety.

Niezbędnik Social Media Managera – lista najlepszych narzędzi
Niezbędnik Social Media Managera – lista najlepszych narzędzi

Prowadzenie portali społecznościowych to prawdziwy multitasking. Jednoczesne uwzględnienie obowiązujących trendów, nadchodzących świąt, wykorzystanie potencjału RTM, kierowanie się zaleceniami klienta, utrzymanie wysokiego wskaźnika odpowiedzi… i do tego wykazanie się kreatywnością! Mission impossible?

Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy
Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy

Badania firmy IRCenter wykazały, że z Internetu korzysta już 30 mln Polaków. Nie oznacza to jednak, że przekaz reklamowy powinien skupiać się wyłącznie na tym kanale dotarcia. Wręcz przeciwnie! Dużym zaskoczeniem było wskazanie przez respondentów formatów outdorowych jako najbardziej przykuwających uwagę.

Zakazana reklama. Jak reklamować alkohol zgodnie z prawem?
Zakazana reklama. Jak reklamować alkohol zgodnie z prawem?

Zgodnie z polskim prawem promocja i reklama alkoholi jest zakazana. Mówi o tym Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Jak to zatem możliwe, że niemal z każdej strony zalewają nas reklamy napojów alkoholowych?  

6 sposobów na to, by użytkownicy scrollowali stronę
6 sposobów na to, by użytkownicy scrollowali stronę

Przypuśćmy, że projektujemy stronę. Realizujemy ją w określonym kontekście biznesowym, starannie dobieramy fonty oraz dogrywamy design na tip top. Całościowo nasza strona prezentuje się iście dribblowsko. Publikujemy, ale ponieważ nie jesteśmy ignorantami i zależy nam na tym, żeby użytkownicy wykonywali na stronie pożądane przez nas działania – podpinamy narzędzia do analityki. Monitorujemy stronę za pomocą narzędzia do badań jakościowych i nagle okazuje się, że 90% naszych użytkowników nie rusza się dalej niż 1 fold! Jak to? Poniżej mamy masę ciekawych treści, więc dlaczego nikt tam nie dociera? Spokojnie, nie ma co panikować. Poniżej znajdziecie 6 sposobów na to, jak zachęcić naszych użytkowników do scrollowania i przeglądania naszej strony. To co, zescrollujecie? 🙂

OKR – czyli jak realizować cele, opierając się na metodzie Google’a
OKR – czyli jak realizować cele, opierając się na metodzie Google’a

Chcesz, aby Twój zespół pracował efektywnie, osiągał strategiczne cele, a jednocześnie odczuwał satysfakcję z wykonanej pracy? Pracuj, opierając się na metodzie rekomendowanej przez Google’a!  OKR (ang. objective key results) to prosty w założeniach framework polegający na wyznaczeniu paru najważniejszych celów, a następnie dobraniu miar, które będą obiektywnymi wskaźnikami zbliżania się do nich. Brzmi banalnie, prawda? Nie daj się zwieść, jak większość skutecznych narzędzi, tak i OKR-y są proste w założeniach, a trudne w implementacji.

Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał
Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał

Produktywność jest jednym z ulubionych fetyszy gospodarki opartej na technologii. W zależności od tego, kogo postanowisz słuchać, stanowić ona może tak podstawę rozwoju, jak i przyczynę naszego upadku. Jako popularny buzzword doczekała się rzecz jasna licznych interpretacji, a content marketerzy na całym świecie w poszukiwaniu pomysłu na dobrze klikający się tekst doprowadzili do całkowitego rozmycia znaczenia tego pojęcia

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.