Rozgrzewki – paliwo naszego mózgu, kreatywności i dobrej zabawy

Znasz sportowców, którzy przed zawodami się nie rozgrzewają? Raczej nie! Osoby uprawiające sport wiedzą, że rozgrzewka to ważny element przygotowania do właściwego działania. W Kreatiku rozgrzewką rozpoczynamy każdy nowy tydzień. Wyobraziłeś sobie orbitreki, hantle i sztangi w naszej salce konferencyjnej, a nas w leginsach i  plastikowych bidonach w dłoni? Zaskoczę Cię – żaden z tych przyrządów nie jest nam potrzebny, nie rozgrzewamy mięśni, ćwiczymy kreatywność, komunikację, współpracę zespołową, a przy tym wszystkim chcemy po prostu dobrze się bawić.

Recenzujemy książkę „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną”
Recenzujemy książkę „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną”

Pod koniec drugiej dekady XXI wieku dowcipy o nadchodzącym roku mobile mamy już na szczęście za sobą. Wszyscy zdążyli się przyzwyczaić, że żyjemy w świecie, w którym większość ruchu w Internecie generowana jest z urządzeń mobilnych. Nic zatem dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawiają się pozycje mówiące o działaniach mobile skierowane do coraz szerszej grupy użytkowników.

Video najbardziej angażującym formatem
Video najbardziej angażującym formatem

Badanie przeprowadzone przez BuzzSumo na podstawie 777 mln postów na Facebooku (!) wskazuje, że najbardziej angażującym formatem jest video, generuje aż o 59% więcej zaangażowania niż inne typy postów. Jak zatem korzystać z video w komunikacji, aby przyniosło obiecywane rezultaty?

Chatbot – must have 2019!
Chatbot – must have 2019!

Już dziś na Facebooku funkcjonuje ponad 300 tysięcy aktywnych chatbotów. Firma analityczno-badawcza Gartner przewiduje, że w 2020 roku będą one stanowiły aż 85% interakcji marek z klientami. To jasny sygnał dla tych, którzy jeszcze nie korzystają z chatbota, aby jak najszybciej wdrożyć to rozwiązanie na swoim fanpage’u. Poniżej podpowiadamy jak to zrobić.

98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?
98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?

Z raportu Streetbees „Repozycjonowanie: nowa walka o uwagę publiczności” wynika, że już prawie nikt nie ma zaufania do Facebooka. Co to oznacza dla marek? Jeszcze więcej pracy, niestety.

Niezbędnik Social Media Managera – lista najlepszych narzędzi
Niezbędnik Social Media Managera – lista najlepszych narzędzi

Prowadzenie portali społecznościowych to prawdziwy multitasking. Jednoczesne uwzględnienie obowiązujących trendów, nadchodzących świąt, wykorzystanie potencjału RTM, kierowanie się zaleceniami klienta, utrzymanie wysokiego wskaźnika odpowiedzi… i do tego wykazanie się kreatywnością! Mission impossible?

Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy
Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy

Badania firmy IRCenter wykazały, że z Internetu korzysta już 30 mln Polaków. Nie oznacza to jednak, że przekaz reklamowy powinien skupiać się wyłącznie na tym kanale dotarcia. Wręcz przeciwnie! Dużym zaskoczeniem było wskazanie przez respondentów formatów outdorowych jako najbardziej przykuwających uwagę.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.