Jak poprawić doświadczenie użytkownika dzięki nawigacji okruszkowej

Robiąc zakupy czy poruszając się po rozbudowanej stronie nie jest trudno pogrążyć się w chosie kategorii i podstron, a jak wiemy: użytkownik zgubiony to użytkownik stracony! Dziś wytłumaczymy, jak w prosty sposób wskazać użytkownikowi jego aktualne miejsce na stronie i […]

Czytaj
Najczęściej popełniane błędy e-commerce – budowanie sklepu online

Po zaplanowaniu strategii dla Twojego sklepu, nadchodzi moment wdrożenia pomysłów i budowania e-sklepu. Na tym etapie trzeba podjąć kilka bardzo istotnych decyzji – od wyboru odpowiedniej platformy e-commerce po sposób prezentowania produktów. Nieprawidłowe podejście do wielu czynników może skutkować niską […]

Czytaj
Zminimalizuj koszty, zoptymalizuj pracę swojego zespołu i uczyń swoją stronę bardziej spójną – poznaj Design System i dowiedz się, jak go dobrze wykorzystać!

Jeśli nigdy nie słyszeliście o Design Systemach to absolutnie nie macie się czym stresować i gwarantuję Wam, że nie jesteście żadnymi ignorantami. Dla osób, które nie zajmują się projektowaniem albo nie są Produkt Ownerami może to być nowe pojęcie, Warto […]

Czytaj
Najczęściej popełniane błędy w eCommerce – tworzenie strategii

Zarządzasz sklepem internetowym? A może planujesz rozpocząć sprzedaż swoich usług w sieci? Z jakimi wyzwaniami możesz się spotkać jako założyciel sklepu internetowego? Co może pójść źle, jakie są największe zagrożenia i o czym warto pamiętać? Przygotowanie strategii to pierwszy krok […]

Czytaj
Kreatik talks – Karolina Maj i Kamila Gąsior o trendach, wyzwaniach i zmianach w e-commerce.

Jagoda Złakowska, Communication Manager w Kreatiku rozmawia z Karoliną Maj i Kamilą Gąsior – trenerkami projektów edukacyjnych Firmy Jutra, o największych bolączkach i wyzwaniach w e-commerce, o tym czym jest ROR i gdzie sięgnąć po darmową wiedzę prosto od ekspertów! […]

Czytaj
Audyt UX – sposób na zwiększenie konwersji

Audyt UX to proces, w którym specjaliści oceniają jakość doświadczenia użytkownika na stronie internetowej lub aplikacji mobilnej. Ich celem jest znalezienie problemów i błędów, które utrudniają użytkownikom korzystanie z produktu oraz zaproponowanie rozwiązań, które poprawią jakość doświadczenia. Obecnie, kiedy konkurencja […]

Czytaj
Skontaktuj się z nami
Facebook Instagram Instagram Behance Linkedin
en pl