AMP4Email – co nowego?

Już jakiś czas temu napisaliśmy tekst o AMP (accelerated mobile pages) for Gmail. Ten tajemniczy skrót choć brzmi skomplikowanie, oznacza po prostu dynamiczne wiadomości e-mail. Niedawno nastąpiła pewna istotna zmiana i to przede wszystkim z punktu widzenia odbiorców. Od początku […]

Czytaj
Kreatik talks – przepis Piotra Buckiego na viral

Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]

Czytaj
O czym pamiętać, podejmując współpracę z influencerami? Poniżej 5 kluczowych elementów.

Coraz częściej na portalach marketingowych można się spotkać z opinią, że współpraca z influencerami przestaje być korzystnym rozwiązaniem dla marek. Problem nie tkwi jednak w samej formie reklamy, a jej jakości. Obecnie mamy do czynienia z coraz bardziej świadomym, a […]

Czytaj
Efektywny content marketing w modelu B2B

Rynek B2B rządzi się swoimi prawami i tworzenie dla niego skutecznego content marketingu wymaga stosowania innego podejścia i schematu komunikacji niż jest to w przypadku modelu B2C. Część marketingowców wychodzi z założenia, że content marketingowe narzędzia w B2B nie mają […]

Czytaj
Internetowy neuromarketing

Podejmowanie decyzji konsumenckich jest procesem, który marketingowcy od lat próbują zrozumieć i na który chcą wpływać. Jak zdobyć uwagę odbiorcy? Co decyduje o atrakcyjności reklamy lub produktu? Jak przyspieszyć proces zakupu? Odpowiedzi na te pytania trudno jest znaleźć i w […]

Czytaj
Psychologia Gestalt pomoże Ci w tworzeniu interfejsów

Pierwsze chwile naszego przebywania na stronie poświęcamy na ogólny ogląd sytuacji: gdzie znajduje się menu, jak możemy uzyskać informację, której szukamy, czego dotyczy strona. Jeśli wszystko tworzy spójną całość, to zwiększa się szansa, że użytkownik zostanie na stronie dłużej. Aby […]

Czytaj
Wyceń projekt
en pl