Akcja Interakcja!

Czas podsumowań zeszłego roku mamy już chyba za sobą. Teraz pora na prognozy. Firma Venngage przedstawiła wyniki raportu w infografice, która wskazuje na co w nadchodzącym roku będą zwracali uwagę użytkownicy, zwłaszcza jeśli chodzi o strony internetowe.

Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy
Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy

Badania firmy IRCenter wykazały, że z Internetu korzysta już 30 mln Polaków. Nie oznacza to jednak, że przekaz reklamowy powinien skupiać się wyłącznie na tym kanale dotarcia. Wręcz przeciwnie! Dużym zaskoczeniem było wskazanie przez respondentów formatów outdorowych jako najbardziej przykuwających uwagę.

Zakazana reklama. Jak reklamować alkohol zgodnie z prawem?
Zakazana reklama. Jak reklamować alkohol zgodnie z prawem?

Zgodnie z polskim prawem promocja i reklama alkoholi jest zakazana. Mówi o tym Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Jak to zatem możliwe, że niemal z każdej strony zalewają nas reklamy napojów alkoholowych?  

6 sposobów na to, by użytkownicy scrollowali stronę
6 sposobów na to, by użytkownicy scrollowali stronę

Przypuśćmy, że projektujemy stronę. Realizujemy ją w określonym kontekście biznesowym, starannie dobieramy fonty oraz dogrywamy design na tip top. Całościowo nasza strona prezentuje się iście dribblowsko. Publikujemy, ale ponieważ nie jesteśmy ignorantami i zależy nam na tym, żeby użytkownicy wykonywali na stronie pożądane przez nas działania – podpinamy narzędzia do analityki. Monitorujemy stronę za pomocą narzędzia do badań jakościowych i nagle okazuje się, że 90% naszych użytkowników nie rusza się dalej niż 1 fold! Jak to? Poniżej mamy masę ciekawych treści, więc dlaczego nikt tam nie dociera? Spokojnie, nie ma co panikować. Poniżej znajdziecie 6 sposobów na to, jak zachęcić naszych użytkowników do scrollowania i przeglądania naszej strony. To co, zescrollujecie? 🙂

OKR – czyli jak realizować cele, opierając się na metodzie Google’a
OKR – czyli jak realizować cele, opierając się na metodzie Google’a

Chcesz, aby Twój zespół pracował efektywnie, osiągał strategiczne cele, a jednocześnie odczuwał satysfakcję z wykonanej pracy? Pracuj, opierając się na metodzie rekomendowanej przez Google’a!  OKR (ang. objective key results) to prosty w założeniach framework polegający na wyznaczeniu paru najważniejszych celów, a następnie dobraniu miar, które będą obiektywnymi wskaźnikami zbliżania się do nich. Brzmi banalnie, prawda? Nie daj się zwieść, jak większość skutecznych narzędzi, tak i OKR-y są proste w założeniach, a trudne w implementacji.

Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał
Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał

Produktywność jest jednym z ulubionych fetyszy gospodarki opartej na technologii. W zależności od tego, kogo postanowisz słuchać, stanowić ona może tak podstawę rozwoju, jak i przyczynę naszego upadku. Jako popularny buzzword doczekała się rzecz jasna licznych interpretacji, a content marketerzy na całym świecie w poszukiwaniu pomysłu na dobrze klikający się tekst doprowadzili do całkowitego rozmycia znaczenia tego pojęcia

Storytelling jako nowa jakość w reklamie
Storytelling jako nowa jakość w reklamie

„Storytelling” lub inaczej „marketing narracyjny” to sztuka używania opowieści do budowania relacji między ludźmi oraz kreowania wizerunku marki. Jest to metoda komunikowania się, która w możliwie najprzyjemniejszy lub najciekawszy sposób ma przekonać Klientów do podjęcia działania. Dobrze skonstruowana opowieść na pewno wyróżni naszą firmę na tle konkurencji. W jaki sposób zatem wdrożyć storytelling jako strategię promocji?

W czym pomoże Ci marketing automation?
W czym pomoże Ci marketing automation?

Marketing automation to relatywnie nowe narzędzie, ale z niezwykłym potencjałem. Jego głównym zadaniem jest lepsze zarządzanie obszarem sprzedaży i marketingu, co w efekcie przekłada się na zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie zysków.

ta strona używa plików cookies