Najczęściej popełniane błędy w eCommerce – tworzenie strategii

Zarządzasz sklepem internetowym? A może planujesz rozpocząć sprzedaż swoich usług w sieci? Z jakimi wyzwaniami możesz się spotkać jako założyciel sklepu internetowego? Co może pójść źle, jakie są największe zagrożenia i o czym warto pamiętać? Przygotowanie strategii to pierwszy krok […]

Czytaj
Kreatik talks – Karolina Maj i Kamila Gąsior o trendach, wyzwaniach i zmianach w e-commerce.

Jagoda Złakowska, Communication Manager w Kreatiku rozmawia z Karoliną Maj i Kamilą Gąsior – trenerkami projektów edukacyjnych Firmy Jutra, o największych bolączkach i wyzwaniach w e-commerce, o tym czym jest ROR i gdzie sięgnąć po darmową wiedzę prosto od ekspertów! […]

Czytaj
Audyt UX – sposób na zwiększenie konwersji

Audyt UX to proces, w którym specjaliści oceniają jakość doświadczenia użytkownika na stronie internetowej lub aplikacji mobilnej. Ich celem jest znalezienie problemów i błędów, które utrudniają użytkownikom korzystanie z produktu oraz zaproponowanie rozwiązań, które poprawią jakość doświadczenia. Obecnie, kiedy konkurencja […]

Czytaj
Learner-centered design thinking – przepis na idealny kurs online

Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować.  Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]

Czytaj
Co zrobić żeby zażarło? 5 cech dobrego virala

Viral — zdawałoby się, że przygotowanie krótkiego spotu, który rozejdzie się po sieci nie jest najtrudniejszą sztuką. Wystarczy dobrze przeprowadzony brainstorming, koncepcja kreatywna, genialny podwykonawca, charyzmatyczni aktorzy, zaskakujące animacje i o! Jest. Viral o wielkim potencjale, który zaleje internet swoją błyskotliwością, zostanie […]

Czytaj
Eyetracking w czytaniu e-maili

Satysfakcjonujące efekty prowadzonych kampanii e-mail marketingowych nie są możliwe bez optymalizacji treści wysyłanych wiadomości. Kluczowym aspektem decydującym o powodzeniu naszej kampanii jest wzbudzenie zainteresowania odbiorcy. Pierwszy moment po otwarciu wiadomości decyduje o tym, czy zostanie przeczytana czy odrzucona. Zastanawiacie się […]

Czytaj
Wyceń projekt
en pl