Nowości na Instagramie

Nowości na Instagramie

Kto jeszcze nie korzysta z Instagrama ten gapa, bo to świetne narzędzie do promowania produktów i usług! Na zlecenie Facebook IQ powstało badanie, którego wyniki pokazał, że aż 83% użytkowników deklaruje, że aplikacja pozwala im odkrywać nowe produkty lub usługi.

Co więcej, narzędzie stale proponuje nowe rozwiązania, które usprawniają komunikację z potencjalnymi klientami. Co nowego szykuje tym razem?

Oto jest pytanie

Stories robi na Instagramie furorę. Im bardziej kreatywna jest marka, tym lepiej angażuje odbiorcę. Wachlarz rozwiązań jest całkiem spory – ankieta, pytania, suwak z emoji. Czego chcieć więcej? Quizu! Najnowsze doniesienia głoszą, że to właśnie będzie nową opcją w stories. Wszystko po to, aby jeszcze bardziej zaangażować odbiorcę. Użytkownik po zadaniu pytania, miałby wskazać jedną z kilku zaproponowanych odpowiedzi. Póki co, opcja jest dopiero testowana, ale warto mieć się na baczności i jak najlepiej wykorzystać tę formę, gdy tylko ujrzy światło dzienne.   

IGTV

Kontynuując temat video, pora wspomnieć o IGTV. Instagram obserwując trend związany z angażujacymi filmikami, wprowadził możliwość dodawania dłuższych formatów video, które nie znikają po 24h. Choć aplikacja cieszy się mniejszą popularnością niż Instagramstories to twórcy stale ją udoskonalają. Podobno 1-minutowe podglądy filmów zamieszczanych na IGTV mają pojawiać się na głównym feedzie. Klikając, wyświetli nam się pełna wersja video. Ta możliwość może w dużym stopniu zwiększyć zainteresowanie materiałem zamieszczanym na IGTV.

Teraz nie pozostaje nic innego, jak czekać na wdrożenie nowości. Testowanie nowych możliwości sprzedażowych to nie tylko dobry sposób na sprzedaż, ale również pole do rozbudzenia swojej kreatywności 🙂

Żródła:
http://bit.ly/instagramquizstories
http://bit.ly/instagramnapedzasprzedaz
http://bit.ly/IGTV1-MinutePreviews

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.